خرید کتاب زبان با 80 درصد تخفیف

خرید اینترنتی کتاب زبان

اگر مجبور نباشید خود را به کتاب های آلمانی زبان و تسایر زبانهای خارجی محدود کنید، دنیای ادبیات به طور خودکار بزرگتر می شود. در فروشگاه اینترنتی خرید کتاب زبان ملت  طیف گسترده ای از کتاب های انگلیسی زبان در دسته کتابفروشی انگلیسی وجود دارد. آیا هنوز به یاد دارید که اولین بار رمان های هری پاتر توسط جوآن کی. رولینگ منتشر شد؟ هیچ طرفدار واقعی نمی خواست منتظر ترجمه آلمانی کارلسون ورلاگ باشد، بنابراین شما می توانید کتاب پرفروش را فوراً در اصل انگلیسی آن بخوانید. به هر حال، این یکی از مزایای بزرگ کتاب‌های انگلیسی است: اگر کتاب جدیدی از نویسنده انگلیسی یا آمریکایی مورد علاقه شما منتشر شود، لازم نیست منتظر ترجمه آلمانی باشید. شما یکی از اولین کسانی خواهید بود که می‌خوانید داستان جدید و هیجان‌ انگیزی که نویسنده در نسخه اصلی ذخیره کرده است، یا چه کتاب جنایی معمایی جدید در لیست پرفروش‌ها کتابها در بریتانیا هجوم آورده است. اکنون تنوع شگفت انگیز کتابهای انگلیسی زبان را در فروشگاه آنلاین کتاب زبان ملت کشف کنید.

خرید اینترنتی کتاب زبان | فروشگاه کتاب زبان ملت | خرید کتاب زبان | ketabmellat

خرید اینترنتی کتاب زبان انگلیسی با لذت خاص

با کتاب‌های انگلیسی زبان، شما همیشه در کنار نویسنده انگلیسی‌زبان مورد علاقه‌تان هستید، از زبان معتبر و بدون واسطه لذت می‌برید – لذتی بسیار ویژه. حتی در بهترین ترجمه ها باید حداقل مقداری اقتباس از نام ها، جزئیات، شکل های گفتاری، جوک ها یا ظرافت های زبانی وجود داشته باشد. با کتاب‌های انگلیسی، می‌توانید به فرهنگ و زبان این کشور شنا کنید، زیرا در نهایت این دو به طور جدایی ناپذیری به هم مرتبط هستند. چه رمان‌های برنده جایزه، چه بهترین نسخه‌های جدید و چه پرفروش‌ترین‌های انگلیسی که هر خواننده انگلیسی دوست باید بداند: با کتاب‌های انگلیسی، افق جدیدی برای شما باز می‌شود. علاوه بر این، هیچ چیز در یک روز بارانی بهتر از گوش دادن راحت به یک کتاب صوتی به زبان انگلیسی یا خواندن یک کتاب کلاسیک از ادبیات جهان نیست. با نویسندگان برجسته ای مانند ویلیام شکسپیر (William Shakespeare)، جین آستن (Jane Austen) یا مارک تواین (Mark Twain)، به سرعت احساس خواهید کرد که به انگلستان یا آمریکای قرن های گذشته سفر کرده اید. تنها چیزی که از دست داده است یک فنجان داغ ارل گری و چند اسکون خوشمزه است… مطمئن نیستید که کدام کتاب به زبان انگلیسی را در ادامه بخوانید یا در مورد محصولات ما کنجکاو باشید. تیم متخصص و متعهد ما خوشحال است که به شما توصیه کند – در فروشگاه کتاب زبان ملت در انقلاب تهران یا از طریق ایمیل ketabmellat@gmail.com یا تلفن 02166955798 یا شماره واتس آپ جهت خرید کتاب زبان به شماره 09199138161 یا پیج اینستاگرام خرید کتاب زبان ketabmellat@   به سادگی فرم آنلاین راحت ما را پر کنید و موضوعی را که می خواهید درباره آن راهنمایی کنید به ما بگویید. ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت. طبیعتاً می‌توانید از طریق پست نیز با ما تماس بگیرید یا – اگر زمان واقعاً مهم است، خوشحال می‌شویم بین ساعت 9 صبح تا 8 شب از طریق تلفن 02166955798 به شما کمک کنیم!

خرید اینترنتی کتاب زبان | فروشگاه کتاب زبان ملت | خرید کتاب زبان | ketabmellat

خرید آنلاین کتاب زبان باعث بهبود مهارت زبانی شما میشود

داستان‌های کوتاه، کتاب‌های کودکان و نوجوانان یا کتاب‌های صوتی به زبان انگلیسی: با پیشنهادات کتاب‌فروشی انگلیسی، نه تنها از لذت ادبی ویژه‌ای برخوردار می‌شوید، بلکه می‌توانید مهارت‌های زبانی خود را بهبود بخشید و واژگان فعال خود را به زبان انگلیسی آموزش دهید. از این گذشته، از کتاب های انگلیسی زبان نیز در مطالعات زبان استفاده می شود. نکته مهم لزوماً درک تک تک کلمات نیست – بلکه درک ارتباطات بزرگی است که در طول یک داستان هیجان انگیز آشکار می شود. داستان‌های خوب در کتاب‌های انگلیسی زبان نیز برای کودکان و نوجوانان سرگرم‌کننده هستند و تأثیر زیادی در یادگیری دارند. برای کودکان کوچک، فروشگاه کتاب زبان ملت دارای کتاب های مناسب سن و کتاب های تصویری به زبان انگلیسی است. اینها روشی بازیگوش برای جوانان برای یادگیری یک زبان خارجی است – و اگر آن را در سالهای اولیه خود تمرین کنند، بعداً وقتی صحبت از صحبت کردن و نوشتن به میان می آید، بازدارندگی کمتری خواهند داشت. همچنین کتاب های دو زبانه با داستان های خنده دار و هیجان انگیز به چندین زبان انگلیسی – آلمانی – فرانسوی  – ایتالیایی – ترکی استانبولی – اسپانیایی – کره ای – ژاپنی – سوئدی – و…وجود دارد که برای خوانندگان کوچک ایده آل است. تنها با چند کلیک، به سادگی کتاب های انگلیسی زبان مورد نظر خود را در سبد خود قرار دهید و آنها را به راحتی، سریع  در خانه خود تحویل دهید. همچنین توصیه می کنیم در پیج اینستاگرام کتاب ملت ketabmellat@ ما عضو شوید. شما اولین نفری خواهید بود که در مورد آخرین اخبار از کل جهان فرهنگ و ادبیات می شنوید و توصیه های کتاب، تبلیغات منحصر به فرد و …

خرید اینترنتی کتاب زبان | فروشگاه کتاب زبان ملت | خرید کتاب زبان | ketabmellat