فروشگاه کتاب زبان ملت خرید کتاب زبان با تخفیف

بهترین کتاب زبان انگلیسی با لهجه امریکن

معرفی بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی و توضیحی مختصر همراه با نمونه ی هر یک از این کتابها . خیلی از زبان آموزان همواره این سوال رو می پرسند که بهترین کتاب برای یادگیری انگلیسی چیه؟ مخاطب این سوالات اغلب افرادی هستند که قصد دارند به صورت خودآموز به آموزش زبان انگلیسی در خانه بپردازند.

بهترین کتاب زبان انگلیسی با لهجه امریکن

روش بدون کلاس  یا خودآموز یکی از پر طرفدارترین روشهای رایج در بین علاقمندان به یادگیری زبان است. هر چند این روش محاسن خود را داراست لیکن در مقایسه با دیگر شیوه ها به ویژه کلاس های آنلاین یا خصوصی از بازدهی بسیار پایین تری برخوردار است. اما نمی توان منکر این واقعیت شد که همواره استفاده از کتابهای خودآموز حداقل برای عده ای از فراگیران سودمند می باشد.

در این مقاله به معرفی 32 عنوان از بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان انگلیسی در زمینه 4  مهارت اصلی، لغت و گرامر می پردازیم.

معرفی بهترین کتاب های یادگیری زبان انگلیسی برای بزرگسالان

نمی توان با قطعیت به این سوال پاسخ داد که “بهترین کتاب برای یادگیری زبان انگلیسی کدام کتاب است.”  چرا؟ چون بهترین کتاب باید مناسب سطح ، سن ، مدل یادگیری شما و همین طور هدف شما باشد.

آیا سطح شما در انگلیسی سطح مقدماتی است، متوسط یا پیشرفته؟ خردسال هستید هستید یا بزرگسال؟ از طریق بازی و سرگرمی بهتر یاد می گیرید یا متن؟ می خواهید برای ادامه تحصیل انگلیسی یاد بگیرید یا صرفا برای یک مسافرت تفریحی به خارج از ایران؟

فرض می کنیم می خواهید زبان را بصورت عمومی از مقدماتی تا متوسط یاد بگیرید. یا شاید هم می خواهید برای آزمون های پیشرفته مثل تافل و آیلتس آماده شوید! پس در این مقاله سعی می کنم نسبت به کتاب های موجود در بازار ایران یک دید کلی به شما ارائه کنم تا بر اساس نیاز و سطح خودتان کتاب مناسب خود را انتخاب کنید.

  • کتاب های مناسب برای تقویت لیسنینگ و اسپیکینگ با لهجه امریکن

 

  • کتاب های مناسب برای تقویت 4 مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ با لهجه آمریکایی

 

  • کتاب های مناسب برای تقویت 4 مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ با لهجه بریتیش

 

  • کتاب های مناسب برای تقویت ریدینگ

 

  • کتاب های مناسب برای تقویت واژگان

 

  • کتاب های مناسب برای تقویت گرامر

 

  • دیکشنری های مناسب
کتاب های مناسب برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری با لهجه امریکن

این کتاب به آموزش اصطلاحات انگلیسی با لهجه امریکن در قالب مکالمه همراه با تمرینات تستی می پردازد. این کتاب شامل 25 درس و همراه با فایل صوتی است.

 

کتاب 101 کلید مکالمه آسان انگلیسی

این کتاب برای افرادی که در سطح مقدماتی تا متوسط هستند و می خواهند با جملات کلیدی در مکالمات روزمره آشنا شوند مناسب است.

کتاب مکالمه بدون گرامر

این کتاب برای افرادی که در سطوح پیش متوسط تا پیشرفته هستند مناسب است. زبان آموزان با انجام تمرینات مربوط به اسپیکینگ چلنج در پایان هر هفته می توانند ظرف 90 روز در حوزه اسپیکینگ پیشرفت چشمگیری را حس کنند. همچنین مدرسان انگلیسی می توانند از این کتاب به عنوان یک مجموعه مدون بویژه برای بحثهای آزاد در کلاس خود استفاده کنند.

کتاب انگلیسی واقعی آمریکایی

آیا می خواهید فلوئنت و کاملا طبیعی صحبت کنید؟
برای این منظور باید به اصطلاحاتی که در انگلیسی واقعی مورد استفاده قرار می گیرند مسلط شوید. کتاب انگلیسی واقعی آمریکایی به همراه تمرینات کاربردی به شما کمک می کند تا به راحتی به صدها اصطلاح مسلط شده و بدون فکر کردن و به راحتی از این اصطلاحات در مکالمات روزمره استفاده کنید. در واقع این کتاب مکمل کامل تر کتاب Speak English Like an American هست.
اصطلاحات گفته شده در این کتاب به همراه تکنیکهای طلایی تلفظ امریکن به شما کمک می کند تا اسپیکینگی با شکوه از خود ارایه داده و مخاطبین خود را تحت تاثیر قرار دهید!
با استفاده از این کتاب می توانید به راحتی صحبت های بومی زبانها را بفهمید و مانند آمریکایی ها صحبت کنید!
مخاطب این کتاب زبان آموزان سطح متوسط به بالا و نیز برای متقاضیان آزمون آیلتس می باشند.
این کتاب با ارائه تمرینات انحصاری اسپیکینگ چلنج و نیز IELTS Speaking Cue Card در پایان هر درس به تقویت اسپیکینگ زبان اموزان کمکی شایان می کند.

کتاب های مناسب برای تقویت 4 مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ با لهجه آمریکایی

مجموعه کتاب زبان انگلیسی اینترچنج interchange

مجموعه چهار جلدی کتاب اینترچنج با لهجه آمریکایی تالیف پروفسور جک سی ریچارد بوده و یکی از بهترین مجموعه های آموزش زبان انگلیسی است که  در اکثر موسسات آموزش زبان انگلیسی تدریس می شود. اینترچینج شامل کتاب دانش آموز، سی دی صوتی ، کتاب کار و یک مجموعه فیلم همراه با کتاب برای هر فصل می باشد. در این فیلم های آموزشی موضوع، واژگان و گرامر همان فصل مرور می شود.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی تاپ ناچ Topnotch

مجموعه تاپ ناچ با لهجه آمریکایی از مطالب متنوع برای یادگیری سریع و کاربردی استفاده کرده است. این مجموعه که یکی از مجموعه های مورد علاقه بنده نیز هست شامل شش کتاب از مقدماتی تا پیشرفته است.

سی دی صوتی، کتاب آموزش، کتاب کار، بازی ها و معما های انگلیسی، فیلم های آموزشی زبان انگلیسی، آهنگ های آموزشی زبان انگلیسی، نرم افزار آموزشی به صورت تعاملی از امکانات این مجموعه هستند.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی فورکرنرز Four Corners

کتاب فورکرنرز با لهجه آمریکایی در چهار سطح تنظیم شده است و برای بزرگسالان و جوانانی که قصد دارند از زبان انگلیسی جهت برقراری ارتباطات موثر در زندگی روزمره استفاده کنند، مجموعه ای بسیارایده آل است.

هر درس شامل واژگان، دستور زبان، و یک درس کاربردی از انگلیسی روزمره به همراه تمرینات برنامه ریزی شده مهارت های چهارگانه زبانی می باشد.

تاکید این مجموعه افزایش اعتماد به نفس برای مکالمه روان است. تمرینات اسپیکینگ در پایان هر درس زبان آموز را قادر می سازند تا از میزان پیشرفت  خودش مطلع شود.

مجموعه کتاب زبان انگلیسی لهجه بریتیش انگلیش فایل English Files

نسخه سوم این کتاب با لهجه آمریکایی شامل 7  کتاب است. کتاب دانش آموز، سی دی صوتی ، کتاب کار و یک مجموعه فیلم  برای هر بخش از محتویات این مجموعه می باشد.

مجموعه کتاب زبان انگلیسی امریکن انگلیش فایل American English File

مجموعه کتاب امریکن انگلیش فایل زبان انگلیسی با لهجه آمریکایی یک دوره شش جلدی برای بزرگسالان است که توانسته موفقیت های بسیاری را کسب کند. این مجموعه نیز به تقویت گفتار و مکالمه براساس لهجه آمریکایی می پردازد. آموزش تلفظ به شیوه ای ایده آل از مزیت های بزرگ این مجموعه است.

درس هاس این مجموعه از بخش‌های مختلف تشکیل شده و با ارائه‌ متن و تمرین‌های متنوع سعی در آموزش مهارت های اصلی و واژگان زبان انگلیسی به شیوه‌ای جذاب را دارد. در این مجموعه کتاب های دانش آموز، کتاب کار، فایل های صوتی کتاب دانش آموز و کار، فایل های ویدیویی، نرم افزار کتاب دانش آموز و کتاب معلم را دریافت می کنید.

مجموعه کتاب زبان American Headway

ویرایش سوم این مجموعه شش جلدی با عنوان American Headway 3rd بوده و سطوح مقدماتی تا پیشرفته را پوشش می دهد. این مجموعه کتاب دانش آموز، کتاب تمرین، فایل های صوتی و فایل های تصویری را در اختیار زیان آموز قرار می دهد.

برنامه آنلاین Oxford Online Skills Program به دانش آموزان این امکان را می دهد تا به طور مستقل مهارت های شنیدن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن خود را بهبود دهند. برنامه  Checker Online Self-Assessment  زبان آموزان را با نمونه سوالات متنوع برای امتحانات آماده می کند.

این کتاب برای مدرسین نیز بسیار مفید می باشد. طی یک نظر سنجی که در سال 2014 انجام شد،  بیش از 89 درصد از مدرسین در سراسر جهان ابراز داشتند که پس از آموزش این مجموعه، خلاقتر شده اند. همچنین 71 درصد اعلام کردند که برای تدریس مشتاق تر شده اند. در سومین ویرایش این مجموعه مدرسین می توانند تست های ارزیابی را از بخش Testing Program دانلود کنند.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی مارکت لیدر Market Leader

این مجموعه به آموزش انگلیسی جدید در زمینه کسب و کار می پردازد و تغییر و تحول بازار کسب و کار جهانی را منعکس می سازد. این مجموعه منابع عظیمی چون فایننشال تایمز و نیز سایر منابع ارزشمند دیگر که زبان آموز برای آشنایی و موفقیت در عرصه کسب و کار به آنها نیاز دارد را با استانداردهای بالا فراهم آورده است.

این مجموعه شامل پنج جلد از سطح مقدماتی تا پیشرفته است. زبان آموز نحوه نوشتن نامه های اداری، ارسال ایمیل های رسمی و نیز شیوه گفت و گوی حضوری یا تلفنی را به خوبی یاد می گیرد. در پایان کتاب چند بخش اضافی برای تقویت مهارت های نوشتن و دستور زبان آورده ارایه شده است.

این مجموعه دارای فایل های ویدئویی به همراه آزمون و تمرینات مصاحبه شغلی است. که هدف آن آشنا ساختن زبان آموز با تمامی جنبه های کسب و کار و به نحوی رفتار شناسی شغلی است.

همچنین مقاله ها و تمرین های معتبر Financial Times برای تقویت دانش موضوعی زبان آموزان در هر سطح موجود است. این مجموعه موضوعاتی از قبیل خرید و فروش، مهارت های کاری، بازاریابی و منابع انسانی تمام کارایی و کاربردهای اساسی کسب و کار را در عمل به زبان آموز می آموزد.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی کیو اسکیلز زبان Q Skills for Success

یک مجموعه شش جلدی با دو عنوان متفاوت ارایه شده است: خواندن و نوشتن؛ گوش کردن و صحبت کردن. کتابهای لیسنینگ و اسپیکینگ این مجموعه همه آن چه برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری لازم است را در اختیار زبان آموز قرار می دهد.

از سطوح بالاتر این مجموعه می توان برای کسب مهارت های بیشتر در آزمون های تافل و آیلتس استفاده کرد. هر یک از دروس دارای بخش های مشخصی برای تقویت مهارت شنیدن و صحبت کردن بوده و در پایان کتاب متن لیسنینگها ارائه گردیده است.

تمرکز اصلی کتابهای ریدینگ و رایتینگ این مجموعه عبارتست از درک مطلب، تقویت مهارت خواندن، نوشتن متن های آکادمیک و پاراگراف های اصولی و پیشرفته. زبان آموز با تمرینات ارائه شده در این مجموعه ابتدا اقدام به نوشتن تک پاراگراف نموده و در پایان مقالات اکادمیک را کامل می کند. مراحل نوشتن به گام های کوچک تقسیم شده اند تا زبان آموز نسبت به یادگیری و تقویت مهارت خود از اعتماد نفس کافی برخوردار شود.

 

مجموعه کتاب زبان اوپن فروم Open Forum

این مجموعه از انتشارات آکسفورد با لهجه امریکن در سه سطح  است که برای تقویت مهارت شنیداری و گفتاری در سطح آکادمیک طراحی شده است.  هر کتاب شامل 12 درس و هر درس شامل  تمریناتی برای مهارت های شنیداری و گفتاری است.

این سری کتاب ها همچنین بر مفاهیم تلفظ و واژگان نیز تمرکز نموده و در این حوزه تمارینی را ارائه نموده است. پاسخ تمامی تمرین ها بعلاوه متن فایل های صوتی در پایان کتاب ارائه گردیده است. این مجموعه می تواند منبعی کاربردی برای آزمونهای تافل و آیلتس باشد.

 

مجموعه کتاب تقویت مهارت شنیداری زبان انگلیسی تکتیس فور لیسنینگ Tactics for Listening

این مجموعه از دیگر تالیفات پروفسور جک سی ریچارد بوده و یکی از بهترین منابع آموزش مهارت شنیداری با لهجه امریکن است. کتاب تکتیس فور لیسنینگ در سه جلد Basic – Developing – Expanding طراحی شده و به گونه ای تنظیم گردیده اند تا تمامی مباحث مورد نیاز زبان انگلیسی در زندگی روزمره را پوشش دهند. از ویژگی دیگر این کتاب تقویت همزمان مهارت شنیداری و گفتاری شماست.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی نورث استار NorthStar

این مجموعه برای تقویت مهارتهای چهارگانه خواندن، نوشتن، صحبت کردن و نوشتن طراحی شده است.  به جرأت می توان این مجموعه را یکی از کامل ترین دوره های آموزشی در این زمینه معرفی نمود. این سری کتاب ها هم به صورت خود آموز و هم در آموزشگاههای زبان مورد تدریس قرار می گیرند. هر یک از سطوح این مجموعه شامل 8 درس می باشد و شامل موضوعات مختلف می باشند.

کتاب های مناسب برای تقویت 4 مهارت اسپیکینگ، لیسنینگ، ریدینگ و رایتینگ با لهجه بریتیش
مجموعه کتاب زبان نیو هدوی انگلیسی New Headway

این مجموعه دارای لهجه بریتیش است. سطح ریدینگ های این مجموعه بسیار دشوار و متناسب با آزمون های بین المللی است. این مجموعه در شش جلد از مبتدی تا پیشرفته بوده و بالابردن اعتماد به نفس و آشنایی با پایه های اساسی یادگیری زبان از ویژگی آن محسوب می گردد.

 

مجموعه کتاب زبان انگلیش ریزالت English Result

 این مجموعه با لهجه بریتیش شامل چهار کتاب از سطح مقدماتی تا بالاتر از متوسط می باشد. در این مجموعه از روش آموزشی “دو صفحه ای” استفاده شده است. به این صورت که در  صفحه چپ یک درس، آموزش داده شده و در صفحه سمت راست کتاب تمرینات مربوط به همان درس وجود دارد.

این کتاب  آموزش زبان را  با تصاویر همراه نموده که تاثیر بیشتری در درک مطالب دارد. این مجموعه علاوه بر فایل های صوتی شامل فیلم های آموزشی همرا با  زیرنویس انگلیسی است که باعث می شود زبان آموز هنگام تماشای فیلم درک دقیق تری نسبت به کلمات و جملات گفته شده پیدا کند.

کتاب Business Result نیز برای افرادی مناسب می باشد که می خواهند در دنیای کسب و کار فعالیت کنند. این مجموعه در پنج جلد از مقدماتی تا پیشرفته، علاوه بر آموزش زبان مهارت های ارتباطی در دنیای کسب و کار را آموزش می دهد .

تمرین های هر فصل به گونه ای طراحی شده اند که زبان آموز را به انجام تمرین ها و استفاده ی دوباره از اصطلاحات تجاری در جمله بندی های گوناگون ترغیب می کنند. این دوره نیز شامل فیلم ویدیویی همراه با زیرنویس انگلیسی می باشد .به طور کلی این مجموعه علاوه بر آموزش مطالب و نکات تجارت انگلیسی، در تقویت مهارت مکالمه نیز موثر است.

 

کتاب Listen Here

این مجموعه با لهجه بریتیش برای تقویت مهارت شنیداری زبان آموزان در سطح پیش متوسط تا متوسط است. این کتاب مشتمل بر 28 درس بر مبنای آزمون PET به صورت سوال و جواب تنظیم شده است.

 

مجموعه Real

مجموعه Real Listening & Speaking یک مجموعه چهار سطحی با لهجه بریتیش برای آموزش مهارت شنیداری و گفتاری زبان انگلیسی است. درس های این مجموعه شامل نکات با فایل صوتی است که به آموزش مکالمات واقعی در زبان انگلیسی می پردازد.

خلاصه مکالمات و نکات مهم هردرس و متن تمام فایل های صوتی همراه با پاسخنامه در آخر کتاب نیز آمده است. Real Reading هم مجموعه ای چهار جلدی (از مقدماتی تا پیشرفته) است که با مطالعه آن می توانید مهارت درک مطلب خود را برای آزمون آیلتس تقویت کنید.

کتاب های مناسب برای تقویت ریدینگ

 

مجموعه کتاب ریدینگ زبان سلکت ریدینگ Select Reading

این مجموعه در چهار جلد از مقدماتی تا بالاتر از متوسط برای تقویت مهارت ریدینگ طراحی شده است و مهارت خواندن برای آزمون آیلتس را تا سطح بالاتر از متوسط تقویت می کند.

از ویژگی های این مجموعه آموزش مهارت خواندن، درک مطلب و واژگان، تجزیه و تحلیل دستوری، تحریک ذهن، بحث وگفتگو و است. هر سطح  شامل کتاب دانش آموز و فایل های صوتی می باشد. همچنین پاسخ تمرین ها در فایل جداگانه ای ارائه شده است. علاوه بر این موارد برای هر سطح یک نرم افزار ارائه شده است که شامل تمرینات اضافی ریدینگ به همراه پاسخ می باشد.

کتاب زبان اینساید ریدینگ inside reading

این مجموعه برای تقویت مهارت خواندن و درک مطلب در پنج جلد از مبتدی تا پیشرفته است. در ابتدای هر درس بخشی به نام پیش از خواندن وجود دارد که در این بخش با وجود سوالات مطرح شده، مهارت گفتاری زبان آموز  نیز تقویت شده و زبان آموز را برای بحث و گفت و گو درباره سوالات به چالش کشیده می شود.

این مجموعه شامل متون اداری، آکادمیک، علمی و تخصصی درباره موضوعاتی چون روان شناسی، مهندسی، هنر، فن آوری، و کسب و کار می باشد. پاسخنامه  تمرینات برای بررسی پاسخها ارایه شده است. در هر سطح نرم افزار آزمون و تست به صورت تعاملی قرار گرفته است.

مجموعه Strategic Reading

این مجموعه در سه کتاب با سطح بندی متفاوت چاپ شده که می تواند سطح ریدینگ زبان آموزان را از پایین تر از متوسط به بالاتر از متوسط ارتقاء دهد. هر کتاب شامل 12 فصل است. هر فصل متونی به روز و کاربردی از منابع معتبر را ارائه می کند.

هر متن کاملا مطابق با سطح مورد نظر بوده و  می تواند شما را بیش از پیش در افزایش این توانایی کمک کند. هر سطح از این کتاب شامل 12 درس می باشد که در هر درس یک موضوع خاص در قالب سه متن مختلف بررسی می شود. دروس از بخش های مختلف تشکیل می شوند که با ارائه متن و تمارین متنوع سعی در آموزش ریدینگ و واژگان زبان انگلیسی به شیوه جذاب را خواهد داشت.

بهترین کتاب زبان انگلیسی با لهجه امریکن

کتاب های مناسب برای تقویت واژگان

 

مجموعه کتاب زبان انگلیسی کالوکیشن اینیوز English Collocations in Use

این مجموعه شامل دو جلد کتاب در سطوح متوسط وپیشرفته می‌باشد که به بررسی و معرفی همایند ها یعنی ترکیب‌های لغات پر کاربرد می‌پردازد. با استفاده از این کتاب می توانید علاوه بر تقویت لغات به تقویت مکالمه و رایتینگ خود را نیز بپردازید. همچنین این مجموعه برایآمادگی آزمون آیلتس هم مناسب می باشد.

مجموعه کتاب انگلیش وکب یولری English Vocabulary in Use

این مجموعه شامل ۴ جلد از سطح مقدماتی تا پیشرفته است و اصطلاحات رایج زبان انگلیسی را آموزش می دهد. در پایان هر درس تمرینات آن درس ارائه شده است. همچنین در پایان هر سطح آزمون جامعی وجود دارد. پاسخ تمامی تمرین ها و آزمون ها در انتهای کتاب موجود است.

کتاب Merriam-Webster’s Vocabulary Builder

این کتاب دارای 30 درس می باشد. شیوه آموزش کتاب حاضر به این شکل است که ابتدا به واژگان پرداخته می شود؛ برای هر لغت مثالی ارائه می شود و سپس با جزئیات بسیار کامل در مورد کاربرد آن لغت توضیح داده می شود. در انتها نیز برای افزایش تسلط زبان آموزان تمریناتی ارائه می شود.

کتاب لغت و واژگان زبان انگلیسی آکسفورد ورد اسکیلز Oxford Word Skills

این مجموعه سه جلدی شامل سطوح مقدماتی، متوسط و پیشرفته می باشد و برنده بهترین کتاب آموزشی اروپا در سال 2008 شده است.  هر یک از سطح های این مجموعه 80 درس داشته و هر  کتاب یک نرم افزار آموزشی دارا می باشد.

هر سطح تقریبا 2000 لغت را شامل می شود. این مجموعه زبان آموز را از سطح مبتدی تا کاملا پیشرفته هدایت خواهد نمود. نرم افزار این مجموعه به صورت تعاملی بوده و علاوه بر تلفظ تمامی لغات، شامل تمرین  نیز می شود.

 

کتاب زبان 1100 لغت 1100 Words You Need to Know

این کتاب مناسب سطح متوسط به بالا است و توسط انتشارات بارونز برای تقویت دایره لغات زبان انگلیسی مورد استفاده قرار می گیرد. کتاب 1100 واژه یکی از منابع لغت در آزمون های بین المللی نظیر تافل، آیلتس، GRE ،CAE  و همچنین ارشد و دکتری در ایران است.

سطح واژگان این کتاب به مراتب دشوارتر از لغت موجود در کتاب های 504 یا 601 واژه ی ضروری است. این کتاب تقریبا اغلب واژگان مورد نیاز برای این گونه آزمون ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

البته اگر قصد شما تمرکز برای صحبت کردن در مورد موضوعاتی است که در انگلیسی واقعی مورد استفاده قرار می گیرند، بهتر است وقت خود را برای یادگیری این منابع تلف نکنید زیرا مطالب این کتاب بسیار قدیمی هستند!

کتاب زبان 504 لغت 504 Absolutely Essential Words

کتاب 504 واژه ضروری یکی از منابع لغت در آزمون های بین المللی نظیر تافل، آیلتس، GRE ،CAE و … است. و همچنین ارشد و دکتری در ایران است. این کتاب تقریبا اغلب واژگان مورد نیاز برای این گونه آزمون ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

تکرار می کنم اگر قصد شما تمرکز برای صحبت کردن در مورد موضوعاتی است که در انگلیسی واقعی مورد استفاده قرار می گیرند، بهتر است وقت خود را برای یادگیری این منابع تلف نکنید زیرا مطالب این کتاب بسیار قدیمی هستند!

بهترین کتاب زبان انگلیسی با لهجه امریکن
کتاب های مناسب برای تقویت گرامر

مجموعه کتاب گرامر زبان انگلیسی آکسفورد انگلیش گرامر کورس Oxford English Grammar Course

این مجموعه دارایسه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته است. از ویژگی های برجسته این مجموعه، توضیحات کوتاه گرامری است که باعث می شود مباحث گرامری را راحت تر به خاطر بسپارید.

کتاب های سطح مقدماتی و متوسط هر کدام دارای 22 بخش و کتاب سطح پیشرفته دارای 17 بخش می باشد. در هر بخش به یک مبحث گرامری با جزئیات زیاد همراه با تمرین پرداخته شده است. همچنین در انتهای کتاب بخشی به نام مرور و بررسی وجود دارد که به یادگیری بهتر شما کمک می کند. پاسخنامه تمرینات در انتهای کتاب آمده است.

series  The Complete English Grammar

این مجموعه از سطح مقدماتی تا پیشرفته است که گرامر زبان انگلیسی را  به صورت کامل و بسیار واضح  همراه با مثال و تمرین آموزش می دهد. تمامی بخش های گرامر از ابتدا به طور کامل توضیح داده می شوند. مثال ها و تمرینات ارائه شده بسیار ساده و اصولی هستند و مخاطب به راحتی با آنها ارتباط برقرار می کند. فایل تصویری مجموعه در بردارنده چهارده ساعت آموزش ویدویی گرامر می باشد.

داوطلبان آزمون های بین المللی مانند SAT, TOEFL, GED, and GRE  و حتی شرکت کنندگان کنکور می توانند از مجوعه حاضر به عنوان منبع آموزش گرامر استفاده نمایند و دستور زبان انگلیسی خود را در سطح عالی تقویت نمایند.

مجموعه حاضر کمک بسیاری به تقویت مهارت های اسپیکینگ و رایتینگ کاربران نیز خواهد کرد و زبان آموزان با فراگیری اصول صحیح جمله سازی انگلیسی و سایر مباحث گرامری می توانند هنگام صحبت کردن و نوشتن بهترین جملات انگلیسی را استفاده نمایند.

 

کتاب گرامر این یوز انگلیسی Grammar in Use

مجموعه کتاب‌های Grammar in Use یکی از معتبرترین کتاب‌ها در حوزه آموزش گرامر زبان انگلیسی بوده همینطور برای آمادگی آزمون‌های بین‌المللی تافل و آیلتس منبع مناسبی است. این مجموعه در سه سطح مقدماتی، متوسط و پیشرفته است. در این کتاب توضیحات کامل دستور زبان انگلیسی و همچنین تمرینات فراوان برای ارزیابی میزان یادگیری زبان‌آموزان آورده شده است.

در کنار این مجموعه کتاب‌ها، کتاب دیگری با نام English Grammar in Use نیز توسط انتشارات دانشگاه کمبریج برای سطح متوسط منتشر شده است. این کتاب می تواند یک راهنمای کامل برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی به صورت خودآموز باشد. کتاب شامل 145 درس می باشد که هر درس به موضوع مشخصی اختصاص یافته است. چیدمان درس ها از ساده به مشکل نیست بلکه به صورت موضوعی است.

هر درس از دو صفحه تشکیل شده است که یک صفحه به آموزش مباحث گرامری و صفحه دیگر به تمرین های مرتبط با آن موضوع اختصاص یافته است. در پایان کتاب نیز پاسخ تمامی تمارین ارائه می گردد. همچنین در سی دی نرم افزار نیز تمرین های بیشتری گنجانده شده است. این کتاب نسبت به کتاب های دیگر به جزئیات بیشتری پرداخته است.

 

کتاب اندرستندینگ اند یوزینگ انگلیش گرامر بتی ایزر Understanding and Using English Grammar

این کتاب500 صفحه ای همراه با فایل های ویدئویی برای زبان آموزان سطوح متوسط تا پیشرفته طراحی شده است. ویرایش پنجم این کتاب در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این کتاب این است که قواعد و تمرین ها به گونه ای ارائه شده اند که به پیشرفت هر چهار مهارت زبانی کمک می کنند. ناشر این کتاب Pearson است و مولفان آن Betty S. Azar و Stacy A. Hagen هستند.

کتاب تکتیس فور لیسینینگ