26%

IELTS Speaking Tests +CD کتاب آیلتس اسپیکینگ ایروانی

0
کتاب IELTS Speaking Test
تحویل برای ساکنین تهران یک روز کاری تحویل برای سایر استانها 1 الی 4 روز کاری
ضمانت کیفیت و سلامت کالا
کتاب IELTS Speaking Test از منابع مناسب برای آمادگی در بخش Speaking آزمون آیلتس می باشد. 
قیمت اصلی 250000 تومان بود.قیمت فعلی 185000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب IELTS Speaking Test ایروانی

کتاب IELTS Speaking Test از منابع مناسب برای آمادگی در بخش Speaking آزمون آیلتس می باشد. کتاب اسپیکینگ با تفکیک سوالات در این بخش، سعی دارد که زبان آموزان را با سولات متداول آشنا کند. مطالعه این کتاب می تواند گام بزرگی برای موفقیت در امتحان ielts باشد. هیچ چیز همانند تمارین متعدد به آمادگی هرچه بیشتر زبان آموزان کمک نخواهد کرد از این جهت دسترسی به منبع شناخته شده ای مثل کتاب حاضر از ملزومات موفقیت در آزمون می باشد.

سوالات در نظر گرفته شده  سطح بندی شده اند. در ابتدا سوالات آسان تر قرار داده شده ان و هرچه رو به جلو پیش می روید سطح سوالات نیز افزایش خواهد یافت. بانک کتاب آرکان امکان خرید کتاب اسپیکینگ  را برای داوطلبان آزمون فراهم نموده است.

کتاب اسپیکینگ تست ایروانی

مطالب کتاب سه بخش کلی را شامل می شود. استفاده از موضوعات جذاب برای افزایش سطح یادگیری از مهمترین ویژگی های هر بخش است. بخش اول شامل شش قسمت است که عناوین هر یکی از قسمت های کتاب IELTS Speaking Test  به ترتیب زیر است:

  • خانواده
  • خانه و مبلمان
  • کار و مشاغل
  • مدرسه و تحصیل
  • شهرها و کشورها
  • عادت های رفتاری خوب و بد

همان طور که می بینید از موضوعات متنوع برای آموزش بخش اسپیکینگ در این کتاب آموزش زبان انگلیسی استفاده شده است. تمامی درسنامه ها کاملا استاندارد و با هدف آمادگی زبان آموزان برای آزمون آیلتس آماده گردیده است. به همین دلیل در نگارش این درسنامه ها سعی شده که توجه ویژه ای به آزمون های دوره قبلی شده باشد و با توجه به سبک سوالات آزمون های اصلی به نگارش درسنامه ها پرداخته شود.

بخش دوم شامل چهل آیتم و بخش سوم شامل پانزده قسمت می باشد. همچون بخش اول در بخش های بعدی نیز به موضوعات جذلب و با تنوع بسیار زیاد پرداخته شده.

نکات کتاب IELTS Speaking Test

از نکات بسیار ویژه کتاب IELTS Speaking Test  همراه بودن سی دی صوتی برای افزایش مهارت های شنیدرای می باشد. این بخش به شما کمک می کند که در بخش شنیداری آزمون آیلتس نیز به سطح مطلوبی از توانمدی برسید. همان طور که می دانید آزمون آیلتس از چهار بخش اصلی خواندن، نوشتن، شنیدار و مکالمه تشکیل شده است. لازم است که در هر بخش به خوبی تمرین های کافی را انجام داده باشید تا در زمان امتحان با سرعت به سوالات مربوط پاسخ دهید. بین هیچ کدام از بخش های آزمون زمانی برای استراحت قرار داده نشده است.

از این رو لازم است که با شیوه طرح سوال آشنا باشید که این امر موجب افزایش سرعت شما درآزمون می شود. به طور تقریبی در امتحان ielts برای بخش مکالمه حدود چهارده دقیقه زمان دارید تا به سوالات مربوطه پاسخ دهید. در بخش شنیدار نیز زمانی معادل سی دقیقه در نظر گرفته شده است. تمارین کتاب به شما کمک می کند که در زمان معین بتوانید به سوالات مطرح شده پاسخ دهید. فروشگاه کتاب ملت با فراهم نمودن امکان خرید کتاب زبان جهت آمادگی علاقه مندان به زبان انگلیسی امیدوار است که قدمی در جهت افزایش مهارت های عزیزان برداشته باشد. برای خرید کتاب اسپیکینگ  می توانید از طریق همین صفحه اقدام نمائید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

حسن ایروانی

قطع

وزیری

نوع جلد

شومیز

شابک

978-964-6117-86-0

ناشر

zabankadeh

ارائه شده توسط

arkanbook pub

وزن

520 g

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " IELTS Speaking Tests +CD کتاب آیلتس اسپیکینگ ایروانی "
0
کتاب IELTS Speaking Test
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما