50%

Grit شن و ماسه توسط آنجلا داکورث

ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Grit 

کتاب Grit 

وقتی زمین خوردم ، برمی گردم من ممکن است باهوش ترین فرد اتاق نباشم ، اما تلاش می کنم که ذره ذره باشم.

در این کتاب که برای هر کسی که به دنبال موفقیت است ، باید بخواند ، آنجلا داکورث روانشناس پیشگام ما را به یک سفر چشم نواز می برد تا ویژگی های واقعی را که منجر به موفقیت برجسته می شود کشف کنیم.

از تربیت کودکی خود تا تحقیقات گسترده درباره موفقیت ، داکورث بینش ارزشمندی از اراده و تمایل ما برای موفقیت ارائه می دهد.

آنجلا داكورث كه سالها به مطالعه روانشناسي موفقيت در افراد ورزشي و تجاري پرداخت ، نتيجه گرفت كه “استعداد” آن چيزي نيست كه انسان را براي موفقيت بيشتر مي كند. در حقیقت این مجموعه ای از خصوصیات است که وی به عنوان “شن” تعریف می کند و افراد موفق را از یکدیگر جدا می کند.

Grit که برنده شخصی ، بینش و قدرتمندی است ، کتابی درباره آنچه در هنگام سقوط از سر شما می گذرد و این که چه چیزی – نه استعداد یا شانس – همه تفاوت را ایجاد می کند

******

چرا برخی افراد موفق می شوند و برخی دیگر شکست می خورند؟ آنجلا داکورث “نابغه” مک آرتور با به اشتراک گذاشتن بینش جدید از تحقیقات برجسته خود در مورد شن ، توضیح می دهد که چرا استعداد ضامن موفقیت نیست. در عوض ، عوامل دیگر می توانند از اهمیت بیشتری برخوردار باشند مانند شناسایی احساسات و پیگیری تعهدات.

داکورث با بهره گیری از داستان قدرتمند خود به عنوان دختر دانشمندی که غالباً از کمبود هوشمند وی ابراز ناراحتی می کرد ، مسیر پر پیچ و خم خود را از طریق تدریس ، مشاوره تجاری و علوم اعصاب توصیف می کند ، که منجر به این فرضیه می شود که آنچه که در حقیقت موفقیت را ایجاد می کند “نبوغ” نیست بلکه ترکیبی خاص از اشتیاق و استقامت طولانی مدت. به عنوان استاد دانشگاه پنسیلوانیا ، داكورث “آزمایشگاه شخصیت” خود را ایجاد كرد و برای آزمایش نظریه خود تلاش كرد.

30079433

توضیحات تکمیلی

مشخصات

ناشر: انتشارات ابوری
شابک: 9781785040207
تعداد صفحات: 464
وزن: 312 گرم
ابعاد: 198 x 126 x 28 میلی متر

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما