50%

Michael Vey 1: The Prisoner of Cell 25

0
قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 160000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب مایکل وی 1 زندانی سلول 25 اثر ریچارد پل اوانز 

Michael Vey 1: The Prisoner of Cell 25

مایکل وی: زندانی سلول ۲۵ یک رمان پرفروش سال ۲۰۱۱ در آمریکا است. ژانر این کتاب رمانتیک، علمی تخیلی و اثری از ریچارد پل اوانز است.. داستان آن دربارهٔ مایکل وِی، یک نوجوان ۱۵ ساله است که مبتلا به سندرم تورِت است و توانایی ایجاد زاپ الکتریکی و شوک دادن به افراد را داراست. این نخستین جلد از هفتگانه مایکل وی است.

بخشی از داستان کتاب Michael Vey 1: The Prisoner of Cell 25

مایکل وی، یک نوجوان۱۵ ساله مبتلا به سندرم تورت است و توانایی عجیبی در ایجاد شوک الکتریکی دارد. او احساس می‌کند که تنها شده‌است. صمیمی ترین دوست او اوستین هستش .جک و وید خيلي او را اذيت مي کنند . در این زمان، جک و وِید، دو قلدور هستند که در مدرسه مایکل را اذیت می‌کنند و که به‌طور ناگهانی به مایکل حمله می‌کنند. مایکل به ناچار به آنها شوک وارد می‌کند و متوجه می‌شود که تایلور ریدلی، شاهد این ماجرا بوده‌است.

مایکل متوجه می‌شود که تیلور هم مانند او توانایی‌های عجیبی دارد. او می‌تواند انسان را در یک لحظه متوقف و حافظه اش را دچار اختلال کند. او به این کار خود ریبوت کردن می‌گوید. همچنین او توانایی خواندن ذهن را دارد. او، مایکل، و اوستین نابغه، بهترین دوست مایکل، گروهی به نام «الکتروکلن» را تشکیل می‌دهند. سپس آنها متوجه می‌شوند که توسط شرکت «الجن» تعقیب می‌شوند.

مایکل وی و تایلور ریدلی یک بورس تحصیلی از آکادمی الجن دریافت می‌کنند. وقتی مایکل مادرش را در جریان بورس تحصیلی قرار می‌دهد، او بلافاصله از جایی که در آن غذا می‌خوردند (پیتزا مکس) خارج می‌شود. در مسیر سوار شدن به ماشین، یک مرد مرموز سعی می‌کند پول‌های آنان را بدزدد. وقتی مایکل به او شوک الکتریکی وارد می‌کند، مرد دیگری که به نظر می‌رسد که دو نوجوان همراه اوست، جلو می‌آید. این مرد خودش را دکتر هتچ معرفی می‌کند. یکی از نوجوان‌ها که نیشل نام دارد، انرژی مایکل را خالی می‌کند و او بیهوش می‌شود. مایکل در بیمارستان بیدار می‌شود و مادر اوستین به او می‌گوید که مادرش دزدیده شده‌است. در همین حال، تایلور هم ربوده شده و به آکادمی شرکت الجن فرستاده می‌شود. او در آنجا متوجه می‌شود که یک خواهر دوقلوبه نام تارا دارد که البته برعکس تایلور، دختری شرور است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Richard Paul Evans

ناشر

‎ Simon & Schuster Audio and Blackstone Audio

شابک

1508293767

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " Michael Vey 1: The Prisoner of Cell 25 "
0
کتاب Michael Vey 1: The Prisoner of Cell 25
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما