Supernova

160000 تومان

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید کتاب ابرنواختر اثر ماریسا مایر (Marissa Meyer)

کتاب Supernova

در این مجله نوا و آدریان در تلاش هستند تا هویت مخفی خود را مخفی نگه دارند در حالی که نبرد بین خودخواهان دیگر آنها ، متحدان آنها و بزرگترین ترس آنها زنده می شود. اسرار ، دروغ ها و خیانت ها فاش می شوند ، زیرا هرج و مرج بار دیگر شهر گاتلون را تهدید می کند.

کتاب Supernova

نتیجه حماسی سه گانه Renegades Trillogy ماریسا مایر نشان می دهد که نوا و آدریان برای مخفی نگه داشتن هویت خود می جنگند. در حالی که نبرد بین خودخواهان دیگر و متحدان آنها ادامه دارد ، تهدید تاریک تری گاتلون سیتی را در بر گرفته است.

کتاب ابرنواختر

بدترین دشمن Renegades در میان آنها است و تهدید به بازپس گیری شهر Gatlon می کند. نوا و آدریان باید از دروغ و خیانت شجاعانه محافظت کنند و از کسانی که دوست دارند محافظت کنند. بزرگترین ترس آنها در شرف زنده شدن است و اگر نتوانند شکاف بین قهرمانان و اشرار را از بین ببرند ، همه چیز را از دست می دهند. از جمله یکدیگر

نظر کاربران در مورد کتاب Supernova :

این کتاب عالی بود کاملا عالی. این نوع کتابی است که شما را مجبور می کند میزان باقی مانده را دوبار بررسی کنید و احساس راحتی کنید که فقط یک چهارم راه را پشت سر گذاشته اید زیرا نمی خواهید پایان یابد. نوشته فوق العاده است و بسیار خوب جریان دارد. پایان آن اقلیمی و رضایت بخش است. ماریسا مایر هیچ نتیجه ای در این نتیجه گیری حماسی از سه گانه Renegades ندارد.

کتاب سوپرنووا داستان را پس از سرقت کابوس آغاز می کند. نوا در حال قدم زدن بر روی یخ نازک با خیانت خود به طور ناگهانی نزدیک به کشف است ، زندگی مکس در خط آسیب های شدید ناشی از سرمازدگی است ، و آدریان خشمگین است و سوخت می گیرد تا یکبار و برای همیشه کابوس را به تصویر بکشد. بار دیگر ، نوا بین دوستی های تازه کار Renegades و وفاداری به خانواده تگ پارچه ای خود گرفتار می شود ، زیرا او راهی را برای رهایی آس ، متوقف کردن مامور N و سرانجام ایجاد حس آرامش در جهان ، گرفتار می کند. اگر فقط قلب او بتواند راه درست انجام این کار را پیدا کند. اگر آدریان شکار کابوس را متوقف می کرد. اگر او حقیقت را می دانست قدرت ، زندگی و وفاداری در این نتیجه هیجان انگیز بدست می آید و از بین می رود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Marissa Meyer

Editorial

Feiwel & Friends

شابک

978-1250078384

قطع

رقعی

جلد

شومیز

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما