how beautiful we were

بهترین و پرفروشترین  رمان 2021 کتاب how beautiful we were (ما چقدر زیبا بودیم )  یک داستان دلخراش  که در استخوان‌های شما نفوذ می‌کند، به سرعت شما را غرق می‌کند و رها نمی‌کند.

119000 تومان

معرفی بررسی و نقد محصول

رمان ما چقدر زیبا بودیم اثر ایمبولو امبوه

معرفی کتاب how beautiful we were 

داستان این کتاب در دهکده خیالی آفریقایی کوساوا اتفاق می‌افتد،داستان مردمی را روایت می‌کند که در میان تخریب محیط‌ زیست توسط یک شرکت نفت آمریکایی در ترس زندگی می‌کنند. نشت خط لوله زمین های کشاورزی را عقیم کرده است. کودکان بر اثر نوشیدن آب سمی می میرند. وعده های پاکسازی و غرامت مالی به روستاییان داده می شود  و نادیده گرفته می شود. دولت این کشور به رهبری یک دیکتاتور گستاخ، برای تامین منافع خود وجود دارد. مردم در برابر این ظالمان نفتی احساس ناتوانی می کنند اهالی کوساوا که با انتخاب‌های کمی باقی مانده‌اند، تصمیم به مبارزه می‌گیرند. مبارزه آنها برای چندین دهه ادامه خواهد داشت و بهای گزافی را به همراه خواهد داشت.

کتاب how beautiful we were به زبان انگلیسی

از دیدگاه نسلی از بچه ها و خانواده دختری به نام تولا که بزرگ می شود تا انقلابی شود،  ما چقدر زیبا بودیم گفته شد. کاوشی استادانه در مورد اینکه چه اتفاقی می افتد زمانی که انگیزه بی پروا برای کسب سود، همراه با شبح استعمار، در برابر عزم یک جامعه برای حفظ سرزمین اجدادی خود و تمایل یک زن جوان برای قربانی کردن همه چیز به خاطر آزادی مردمش قرار می گیرد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Imbolo Mbue

زبان

انگلیسی

شابک

978-0593132425

نوع جلد

شومیز

قطع

رقعی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما