33%

Side Hustle From Idea to Income in 27 Days

نویسنده کتاب Side Hustle  یک روش گام‌به‌گام برای تصویرسازی، ساخت و راه‌اندازی پروژه‌های جانبی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد که از طریق آن می‌تواند پول واقعی و درآمد جدی داشته باشد. چه بخواهید یک درآمدزایی مکمل ایجاد کنید یا یک کسب و کار کامل راه‌اندازی نمایید.

Original price was: 67000 تومان.Current price is: 45000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Side Hustle From Idea to Income in 27 Days اثر کریس گیلبو Chris Guillebeau به زبان انگلیسی

کتاب Side Hustle 

نویسنده کتاب پرفروش نیویورک تایمز، راه اندازی 100 دلاری، نشان می دهد که چگونه می توان تنها در 27 روز یک برنامه جانبی سودآور راه اندازی کرد.

برای برخی از افراد، فکر ترک شغل روزانه خود برای دنبال کردن زندگی کارآفرینی هیجان‌انگیز است. برای بسیاری دیگر، وحشتناک است. به هر حال، یک شغل ثابت که یک چک حقوقی منظم را ارائه می دهد یک موهبت است. و هرکسی ابزار یا تمایلی برای قبول ریسک ها و مسئولیت های کار برای خود ندارد.

اما چه می‌شود اگر بتوانیم به سرعت و به آسانی یک جریان درآمد اضافی ایجاد کنیم، بدون اینکه امنیت یک شغل تمام وقت را کنار بگذاریم؟ وارد شلوغی کناری شوید.

کریس گالیبو با این دنیا غریبه نیست، زیرا بیش از ده ها بازی جانبی را در طول حرفه خود راه اندازی کرده است. در اینجا، او یک راهنمای گام به گام ارائه می دهد که شما را تنها در 27 روز از ایده به درآمد می رساند.

این نقشه راه دقیق که برای افراد پرمشغله و بی حوصله طراحی شده است به شما نشان می دهد که چگونه در کمتر از یک ماه چگونه انتخاب کنید، راه اندازی کنید، اصلاح کنید و از هزینه های جانبی خود کسب درآمد کنید. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:

• طوفان فکری، قرض گرفتن، و دزدی برای ایجاد زرادخانه ای از ایده های هیجان انگیز جانبی عالی (روز 3)
• منطق «Tinder for Side Hustle» را برای انتخاب بهترین ایده در هر زمان اعمال کنید (روز 6)
• هر چیزی را که برای راه اندازی نیاز دارید بیاموزید، جمع آوری کنید یا ایجاد کنید. سپس یک روش واقعی برای دریافت حقوق تنظیم کنید (روزهای 13-14)
• با کانال کشی دختر پیشاهنگ درونی خود شروع به جمع آوری پول کنید (روز 18)
• تسلط بر هنر معاملات، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه (روز 21)
• بازی خود را بالا ببرید: بهبود دهید، گسترش دهید، یا از هزینه های خود پول بیشتری کسب کنید (روزهای 24-26)

یک شلوغی جانبی بیش از یک جریان دیگر درآمد است، بلکه امنیت شغلی جدید نیز محسوب می شود. زمانی که چک های حقوقی را از منابع مختلف دریافت می کنید، به شما این امکان را می دهد که شانس بیشتری را در حرفه “معمولی” خود داشته باشید. درآمد بیشتر به معنای گزینه های بیشتر است. گزینه های بیشتر برابر است با آزادی. برای راه‌اندازی یک شرکت سودآور، به تجربه کارآفرینی نیاز ندارید. لازم نیست که MBA داشته باشید یا کدنویسی بلد باشید یا یک بازاریاب خبره باشید. شما به کارمند یا سرمایه گذار نیاز ندارید. با کریس به عنوان یک راهنما، هر کسی می تواند پول بیشتری به دست آورد، به دنبال اشتیاق باشد و از امنیت بیشتری برخوردار شود – بدون اینکه شغل روزانه خود را رها کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Chris Guillebeau-کریس گیلبو

ناشر

Pan Macmillan

شابک

9781509859085

قطع

رقعی

نوع جلد

جلد نرم (شومیز)

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما