37%

Evidence of the Affair شواهد امر

کتاب شواهد امر (Evidence of the Affair) پیامدهای یک رابطه نامشروع در این داستان کوتاه توسط نویسنده پرفروش تیلور جنکینز رید آشکار می شود. 

Original price was: 60000 تومان.Current price is: 38000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب شواهد امر اثر تیلور جنکینز رید

کتاب شواهد امر Evidence of the Affair

غریبه عزیز…

یک زن جوان ناامید در کالیفرنیای جنوبی می نشیند تا برای مردی که هرگز ندیده است نامه بنویسد – انتخابی که زندگی هر دو را برای همیشه تغییر خواهد داد.

دلم برای تو می سوزد، دیوید. با اینکه نمی شناسمت…Evidence of the Affair Book Review ~ An Engaging Exchange - The Nerdy Gourmet

مکاتبات کری آلسوپ و دیوید مایر جزئیات دردناک یک رابطه ویرانگر بین همسرانشان را تکه تکه فاش می کند. با هر خراش دلسوزانه قلم، به ترس های خود اعتراف می کنند و روح خود را برهنه می کنند. آنها در این سرگشتگی در مورد اینکه چگونه همه چیز تا این حد اشتباه پیش رفت به اشتراک می گذارند و به این فکر می کنند که از اینجا به کجا بروند.

به طور کامل از طریق نامه های دو غریبه دلگرم کننده و نامه های دو عاشق غیرقانونی گفته می شود، شواهد امر به بررسی ماهیت پیچیده قلب می پردازد. و در نهایت، برای یک زن، وقتی شکسته شود چقدر می تواند رهایی بخش باشد.

درباره Taylor Jenkins Reid نویسنده کتاب Evidence of the Affair 

تیلور جنکینز رید رمان‌نویس اهل ایالات متحده است که مشهورترین اثر وی هفت همسر اولین هوگو است. رید حرفه خود را در ابتدا با تهیه‌کنندگی فیلم آغاز نمود. نخستین اثر وی با عنوان گسسته تا همیشه در سال ۲۰۱۳ منتشر گردید. این نویسنده و تهیه‌کننده با آلکس جنکینز رید نامزد و هم‌اکنون در شهر لس‌ آنجلس زندگی می‌کند.

نقد خوانندگان کتاب شواهد امر

من قطعاً این کتاب را توصیه می کنم، اگر می خواهید برای بعد از ظهر خود سریع بخوانید. چرخش ها و پیچش های تکان دهنده زیادی دارد. پایان بسیار تاثیرگذار و غیرمنتظره است.

******

نمی دانستم از این کتاب چه انتظاری داشته باشم. قطعاً انتظار نداشتم اینقدر غرق در چنین کتاب کوتاهی شوم.

******

حرف زدن درباره این کتاب سخت است چون در عین کوتاه بودن کلی اتفاق در دل خود داشت. به خوبی نشان داد روابط آدم ها چقدر با هم پیچیده است و افکار و اعمال چقدر می توانند متفاوت از هم باشد. چقدر سخت است زندگی متاهلی و مشکلات و تک تک مسائلی که همراه خودش می آورد .فرم داستان عالی بود، تمامش نامه های رد و بدل شده بین شخصیت های داستان بود و توی این نامه ها خیلی حرف ها زده شد که خیلی موضوعات رو روشن کرد.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب به لاتین

Evidence of the Affair

عنان کتاب به فارسی

شواهد امر

نویسنده

Taylor Jenkins Reid-تیلور جنکینز رید

ناشر

Amazon Original Stories

نوع جلد

شومیز

قطع

رقعی

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما