50%

Rich Dad’s Guide to Investing راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری

کتاب راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری (Rich Dad’s Guide to Investing) از پرفروش ترین نویسنده فرانسوی که بیش از شش سال است که در لیست پرفروش های نیویورک تایمز قرار دارد یکی از پرفروشترین کتابهای 6 ساله اخیر.

Original price was: 260000 تومان.Current price is: 130000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری اثر رابرت تی کیوساکی

کتاب راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری Rich Dad’s Guide to Investing سرمایه گذاری برای افراد مختلف معنای متفاوتی دارد… و تفاوت زیادی بین سرمایه گذاری غیرفعال و تبدیل شدن به یک سرمایه گذار فعال و متعهد وجود دارد. راهنمای سرمایه‌گذاری پدر ثروتمند، یکی از سه عنوان اصلی مجموعه‌های پدر ثروتمند، قوانین اساسی سرمایه‌گذاری، نحوه کاهش ریسک سرمایه‌گذاری، نحوه تبدیل درآمد کسب شده به درآمد غیرفعال… به‌علاوه 10 کنترل سرمایه‌گذار پدر ثروتمند را پوشش می‌دهد.

فلسفه پدر پولدار بین مدیریت پول شما و رشد آن تمایز اساسی قائل می شود… و درک اصول کلیدی سرمایه گذاری اولین قدم به سمت ایجاد و افزایش ثروت است. این کتاب راهنمایی است، نه تضمینی، برای کمک به هر کسی که روند تبدیل شدن به یک سرمایه گذار فعال در مسیر آزادی مالی را آغاز کند.

ثروتمندان با بقیه فرق دارند. به همین دلیل است که 90 درصد از کل سهام شرکت ها متعلق به 10 درصد از مردم است. کیوساکی بر این باور است که ممکن است هر کسی به این 10 درصد برسد، اما دیدگاه متفاوتی نسبت به سرمایه‌گذاری بیشتر مردم دارد: برای اینکه یک سرمایه‌گذار موفق باشید، باید برنامه‌ریزی کنید. و یک طرح چیزی فراتر از خرید و فروش ساده، یا جمع آوری «دارایی» است که پول نقدی به همراه ندارد و بنابراین بیشتر به بدهی ها شباهت دارد. 

او می نویسد: روشی که بیشتر مردم سرمایه گذاری می کنند، “ممکن است چرخ دستی را در یک دایره هل دهند.” یک طرح “مکانیکی، خودکار و خسته کننده” است، فرمولی برای موفقیت که از نظر تاریخی برای اکثر کسانی که از آن استفاده کرده اند کارآمد بوده است. “پدر پولدار” کیوساکی (در واقع، پدر بهترین دوستش) به او می گوید ساده ترین قیاس بازی مونو پولی است:

پیام کلی راهنمای پدر ثروتمند برای سرمایه گذاریاین است که این یک دنیای فراوان، پر از فرصت برای سرمایه گذاران پیچیده است. با این حال، گاهی اوقات برای یافتن این نقطه کمی طول می کشد. بخش اعظم کتاب در گفتگوهای بین کیوساکی جوان و پدر ثروتمندش روایت می‌شود و این گفتگوها می‌تواند در هم پیچیده شود. برای خواننده دقیق پاداش‌هایی وجود دارد – برای مثال، در وسط بخش قوانین اساسی سرمایه‌گذاری،

پدر ثروتمند کیوساکی آموزش سرمایه‌گذاران را با آموزش توالت مقایسه می‌کند: در ابتدا دشوار اما در نهایت خودکار. اما رسیدن به این استعاره‌های الهام شده به معنای گذر از گفتگوهای تکراری زیاد است. این کمی طعنه آمیز است که کسی که از نظم و انضباط سرمایه گذار حمایت می کند باید به عنوان یک نویسنده کم نشان دهد. اما در پایان کتاب، حتی سرگردانی نیز معنا پیدا می کند.

در صدمین بار می خوانید که ثروتمندان برای پول کار نمی کنند و شما نمی کنید برای پول درآوردن نیازی به پول نیست، هر دو مفهوم شروع به معنا می کنند. بکارگیری این ایده ها هنوز دشوار به نظر می رسد، اما راهنمای سرمایه‌گذاری پدر ثروتمند مطمئناً این موضوع را ثابت می‌کند که آن‌ها برای هر کسی که به اندازه کافی جسور و باهوش باشد کار می‌کند تا بتواند آنها را تمرین کند.

نقد خوانندگان کتاب Rich Dad’s Guide to Investing

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب به لاتین

Rich Dad's Guide to Investing

عنوان کتاب به فارسی

راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری

نویسنده

Robert T. Kiyosaki

ناشر

Plata Publishing

شابک

978-1491517871

نوع جلد

سخت

قطع

رقعی

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما