74%

Fix Her Up او را تعمیر کنید

کتاب او را تعمیر کنید (Fix Her Up) یک کمدی عاشقانه جدید و خنده دار از تسا بیلی، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز.

Original price was: 420000 تومان.Current price is: 110000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب او را تعمیر کنید اثر تسا بیلی

کتاب او را تعمیر کنید Fix Her Up خانواده جورجت کسل بهترین کسب و کار نوسازی خانه را در شهر اداره می کنند، اما او به جای نقشه کشی بالن انتخاب کرد و از آن زمان دیگر او را جدی نگرفتند. صادقانه بگویم، او از آن گذشته است.

جورجی عاشق برنامه ریزی برای جشن تولد کودکان و خنداندن مردم است، نه با هزینه خودش. او مصمم است که خودش را به یک زن جهان تبدیل کند… هر چه که این بدان معنا باشد.

فاز اول: چارچوب جدید برای کسب و کار او (شاید یک وب سایت از این دهه؟) فاز دوم: یک gut-reno در کمد لباس او (فی، ساق شلوار است.) فاز سوم: به روز رسانی های بیرونی او (آیا مردم هنوز هم واکس می زنند؟) فاز چهارم: خود را به بازار عرضه کند (و از خرد کردن تراویس فورد دست بردارد!)

بهترین زندگی اش به معنای رویارویی با حقیقت است: جورجی از آن زمان، خوب، هرگز قرار ملاقاتی نداشته است. هیچ کس از دلقک شهر برای یک شب سکس داغ نمی خواهد، مطمئناً. شاید اگر مردم فکر کنند که او رابطه عاشقانه‌ای دارد، تصدیق کنند که او فقط «خواهر کوچک» نیست که برای امرار معاش چهره‌ها را نقاشی می‌کند. و چه کسی بهتر از ستاره ورزشی ساکن و مورد علاقه روزنامه ها به تخریب این تصویر کمک می کند.

تراویس فورد وقتی که یک مصدومیت به دوران حرفه‌ای او پایان داد، داغ‌ترین بازیکن تازه‌کار لیگ برتر بیسبال بود. حالا او خانه ها را ورق می زند تا مشغول بماند و سعی می کند روزهای شکوه خود را فراموش کند. اما او حتی نمی تواند از خیابان رد شود بدون اینکه کسی بهترین موفقیت هایش را مرور کند. یا با خفاش او شوخی کند. و سپس جورجی، خواهر بهترین دوستش، که دیگر بچه نیست. هنگامی که او طرحی وحشیانه را پیشنهاد می کند – که آنها وانمود می کنند که قرار ملاقات می گذارند تا خانواده او را شوکه کنند و به او کمک کنند تا شغل جدیدی پیدا کند – او موافقت می کند.

چه ضرری دارد؟ مثل اینکه واقعی نیست اما دختری که تراویس او را مسخره می‌کرد، اکنون یک زن بامزه و پر از زندگی است و هیچ چیز دروغینی در مورد اینکه چقدر او را می‌خواهد وجود ندارد…

نقد خوانندگان کتاب Fix Her Up

خب، رسمی است: تسا بیلی زبان عشق من است. این فوق‌العاده رضایت‌بخش بود، و من از دیدن ادامه‌ای با حضور رزی و دومینیک هیجان‌زده هستم! همچنین اگر عاشق داستان های عاشقانه خاص هستید حتما این را مطالعه کنید.

******

بیلی با طمع‌ آمیز سناریوهای شوخی و رام‌کام را می‌نویسد، اما برای کسانی که عاشقانه‌شان را تندتر می‌پسندند، برای نویسنده‌ای که می‌تواند چنین مبادلاتی را با تمام حرارت لازم، رضایت مشتاقانه، و بله، حتی شوخ طبعی، چنین سناریویی را بدون انحراف به قلمروی نامحسوس پر کند، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. .. بیلی همه این عناصر را – ترانه‌های کاملاً مدرج، صحبت‌های کثیف سوزناک، و شب‌های زنانه حسادت انگیز – را با نوار احساسی فوق‌العاده‌ای به هم پیوند می‌دهد… پایانی غم‌انگیز که هر خواننده‌ای سر به پا می‌شود.

******

تسا دوباره این کار را انجام می دهد. خندیدم، غمگین شدم و مجبور شدم بالای شانه‌ام نگاه کنم تا مطمئن شوم کسی صحنه‌های 18+ را با من نمی‌خواند. خوب نوشته شده بود، با سرعت عالی و شخصیت های دوست داشتنی، من کاملاً همه چیز را در مورد Fix Her Up دوست داشتم.

توضیحات تکمیلی

عنوان کتاب به لاتین

Fix Her Up

عنوان کتاب به فارسی

او را تعمیر کنید

نویسنده

Tessa Bailey-تسا بیلی

ناشر

Avon

شابک

978-0062872838

نوع جلد

شومیز

قطع

رقعی

زبان

انگلیسی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما