52%

The High 5 Habit : Take Control of Your Life with One Simple Habit

کتاب The High 5 Habit چیزی بیش از یک ابزار ساده و اثبات شده است. این یک رویکرد کل نگر به زندگی است که نگرش، طرز فکر و رفتار شما را تغییر می دهد. پس آماده باشید که بخندید، بیاموزید، و خودتان را وارد یک زندگی مطمئن تر، شادتر و رضایت بخش تر کنید.

Original price was: 290000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید کتاب The High 5 Habit کتاب بزن قدش این یه قانونه اثر Mel Robbins

The High 5 Habit by Mel Robbins

اگر جشن، اعتبار، عشق، پذیرش و خوش بینی بیشتری می خواهید، باید تمرین کنید که این چیزها را به خودتان بدهید. واقعا – جدا. با شما شروع می شود. اگر برای خود و رویاهایتان تشویق نکنید، چه کسی دیگری این کار را انجام خواهد داد؟ اگر نمی توانید خود را در آینه نگاه کنید و کسی را ببینید که ارزش دوست داشتن داشته باشد، چرا دیگری؟ و در مورد دیگران صحبت کنیم: وقتی یاد می گیرید چگونه خود را دوست داشته باشید و از خود حمایت کنید، به هر رابطه ای در زندگی شما کمک می کند. وقتی می‌توانید خودتان را جشن بگیرید، به شما کمک می‌کند با صدای بلندتری برای دیگران تشویق کنید: دوستانتان، همکارانتان، خانواده‌تان، همسایگانتان و شریک زندگیتان. دلیلش این است که رابطه شما با خودتان پایه و اساس هر رابطه ای است که در زندگی دارید.

خرید کتاب The High 5 Habit کتاب بزن قدش این یه

یک سال دیگه نیست نه زمانی که آن ترفیع را بدست آورید یا آن وزن را کم کنید یا به آن هدف برسید. شما شایستگی تشویق شدن را دارید، همانطور که هستید، در جایی که هستید، از امروز شروع کنید. شما نه تنها لیاقتش را دارید، بلکه به آن نیاز دارید. اساسی ترین نیازهای عاطفی شما را برآورده می کند: دیده شدن، شنیده شدن و تایید شدن. بیش از آن، بر اساس تحقیقات، زمانی که از این نوع حمایت برخوردار می شوید، پیشرفت می کنید. احساس تشویق، باور و تجلیل، الهام بخش ترین نیروها در این سیاره هستند.

هنگامی که خود را به عادت روزانه تبدیل کنید، راز عشق به خود و پذیرش خود را کشف خواهید کرد. این یکی دیگر از بخش‌های عجیب و غریب در مورد امتیاز بالای خود است: شما از دیدن فیزیکی خود دست می‌کشید و شما درون خود را می‌بینید. شخص و تمام چیزی که زندگی شما نشان می دهد.

شما فقط خود فیزیکی خود را در آینه نمی بینید، بلکه حضور خود را تبریک می گویید، مانند همسایه ای که از ایوان جلویی برای شما دست تکان می دهد. دستت را بلند می کنی و در سکوت به خودت می گویی: هی تو! میبینمت! تو متوجهش شدی. بیایید این کار را هر روز صبح انجام دهیم. همه اینها تأثیر زیادی بر روحیه، احساسات، انگیزه، انعطاف پذیری و نگرش شما خواهد داشت.

کتاب بزن قدش این یه قانونه خود اعتبارسنجی است.

فرقی نمی‌کند با شلوارک باکسر، مانتو، لباس ورزشی یا کت و شلوار تولدتان ایستاده باشید. وقتی دستتان به آینه سیلی می زند، احساس می کنید دیده می شوید، شنیده می شوید و مورد قدردانی قرار می گیرید.

به علاوه، به محض اینکه دست شما به آینه برخورد می کند، خلق و خوی شما تنها چیزی نیست که تغییر می کند. دیدگاه شما نیز تغییر می کند. این باعث می شود به این فکر کنید که امروز چه بازی بزرگتری را می خواهید انجام دهید. در حال حاضر، شما جلوی آینه می‌ایستید و بی‌خبر در فهرست کارهایتان راهپیمایی می‌کنید – به همین دلیل است که از نظر ذهنی تانکر می‌شوید. شما شروع به تمرکز روی همه و هر چیز دیگری می کنید. هنگامی که پنج بالا را تمرین می کنید، به این فکر می کنید که می خواهید برای خود چه کاری انجام دهید. امروز چگونه می خواهید ظاهر شوید؟ دوست دارید چکاره شوید؟ تنها پروژه شخصی که برای پیشرفت در آن نیاز دارید چیست؟

این لحظه انعکاس عمدی قدرتمندتر از آن چیزی است که فکر می کنید. تحقیقات اخیر در مدرسه بازرگانی هاروارد نشان داده است که وقت گذاشتن برای تأمل در کارتان عملکرد شغلی را بهبود می بخشد، به شما کمک می کند مؤثرتر باشید و باعث می شود که انگیزه بیشتری داشته باشید. این بر همه چیز تأثیر می گذارد، از اعتماد به نفس شما در دستیابی به اهدافتان گرفته تا بهره وری بیشتر. همه از یک لحظه تأمل ساده.

تحقیقات آن را تأیید می کند.

قدرت انگیزشی یک پنج بالا به خوبی مستند شده است. در واقع، منتظر بمانید تا زمانی که محققان در مورد بهترین راه برای ایجاد انگیزه در کودکان در مواجهه با وظایف چالش برانگیز مطالعه می‌کنند، چه چیزی را در مورد پنج بالا کشف کردند. در یک مطالعه، کودکان در سن مدرسه به سه گروه تقسیم شدند و از آنها خواسته شد تا کارهای دشوار را انجام دهند. سپس، محققان یکی از سه شکل مختلف تشویق را به آنها دادند. بچه‌ها یا به‌خاطر یک ویژگی («تو خیلی باهوشی» یا «تو خیلی با استعدادی» تحسین می‌شوند، یا به آنها گفته می‌شود که سخت کار می‌کنند و به‌خاطر تلاش‌شان تحسین می‌شود («تو واقعاً فداکار هستی!» ) یا به سادگی به آنها امتیاز پنج داده شد.

کتاب The High 5 Habit

امتیاز پنج بهترین محرک بود. دلیلش این است: بچه هایی که به آنها گفته شد باهوش، با استعداد یا ماهر هستند، کمترین انگیزه را داشتند و کمترین لذت را داشتند. کسانی که به خاطر تلاششان تحسین شدند، لذت بیشتری نشان دادند و سطح بالاتری از پشتکار را نشان دادند. اما بچه هایی که نمره پنج ساده گرفتند؟ آنها بیشترین احساس مثبت را نسبت به خود و تلاش هایشان داشتند و با وجود اشتباهات، طولانی ترین زمان را ادامه دادند (استقامت، مردم!). در واقع، نتایج به قدری واضح بود که محققان وقتی آن را در مجله آکادمیک Frontiers in Psychology منتشر کردند، این مطالعه را “انگیزه پنج نفره بالا” نامیدند.

امتیازهای بالا، اعتماد، و نحوه ایجاد قهرمانان.

امتیاز پنج بالا همچنین به شما کمک می کند تا اعتماد خود را نسبت به خود و توانایی خود برای پیروزی در زندگی ایجاد کنید. محققان دانشگاه برکلی عادات موفقیت بازیکنان NBA را مورد مطالعه قرار دادند. در ابتدای یک فصل، آنها ثبت کردند که بازیکنان چند بار به همدیگر پنج امتیاز می دهند و نشانه های تشویق دیگری مانند ضربات مشت به یکدیگر می دهند. محققان با استفاده از تعداد پنج‌های بالا در طول یک بازی در ابتدای فصل، پیش‌بینی کردند که کدام تیم بهترین رکورد را در پایان فصل خواهد داشت.

بهترین تیم‌های NBA – آنهایی که به جام‌های قهرمانی راه یافتند – آن‌هایی بودند که بیشترین امتیاز را در شروع فصل دادند. چرا رتبه های بالای پنج پیش بینی کننده خوبی برای یک نتیجه مثبت هستند؟ به اعتماد برمی گردد. تیم‌هایی که پنج امتیاز داشتند، دائماً یکدیگر را بالا می‌بردند. لمس فیزیکی می گوید، پشتت را گرفته ام. برویم، این را داریم. این به شما کمک می کند یک بازی بد را از بین ببرید. روحیه شما را بالا می برد. اعتماد به نفس را منتقل می کند. و به شما یادآوری می کند که هنوز هم می توانید برنده شوید.

پنج تیم برتر به یکدیگر و توانایی خود به عنوان یک تیم برای پیروزی ایمان داشتند. طوری بازی می کردند که انگار به هم اعتماد دارند. قدرت ناگفته ای که آنها به اشتراک گذاشتند به آنها کمک کرد تا غیرقابل توقف شوند. برعکس، بدترین تیم ها در NBA به سختی با هم تماس گرفتند. آنها زبان بدن وحشتناکی داشتند. بدون بالا پنج. نادا و این نشان داد: آنها به طور مداوم نمایشنامه های خودخواهانه و ناکارآمد می ساختند و سوابق آنها منعکس کننده آن بود.

حتی اگر یک تیم بازیکنان خوبی داشته باشد، این کافی نیست. زمانی که در هر لحظه تمرین، در تمام فصل، پنج امتیاز بالایی داشته باشید و حق کسب یک قهرمانی را داشته باشید. فرهنگ جشن و تشویق را ایجاد می کند. این باعث می شود شما فداکارانه تمام تلاش خود را به دست آورید. این همان احساسی است که شما به آن نیاز دارید و می توانید آن مشارکت را با خودتان ایجاد کنید.

کتاب The High 5 Habit – کتاب بزن قدش این یه قانونه

مهربان باش.

وقتی محققان همه چیزهایی را که می‌توانید در زندگی‌تان تغییر دهید و تأثیر معناداری بر کیفیت زندگی‌تان می‌گذارند، مطالعه می‌کنند، مهم‌ترین تغییر این است که عادت کنید با خودتان مهربان باشید.

محققان دانشگاه هرتفوردشایر در بریتانیا مطالعه‌ای را روی چیزهایی انجام دادند که باعث ایجاد شادی و رضایت می‌شوند. آنها طیف وسیعی از رفتارها و عادت‌هایی را که می‌توانید برای بهبود زندگی‌تان انجام دهید، بررسی کردند، از ورزش کردن، امتحان کردن چیزهای جدید، کار کردن روی روابطتان، مهربانی با دیگران، تا انجام کارهایی که به شما احساس معنا می‌دهد. برای کار بر روی اهداف خود – شما آن را نام ببرید.

آن مطالعه به این نتیجه رسید که پیش بینی کننده شماره یک شادی و رضایت شما، پذیرش خود است. یعنی اینکه چقدر با خودتان مهربان بودید و چقدر خودتان را تشویق کردید تأثیر مستقیم و متناسبی در شادی شما داشت. مهربانی با خود این قدرت را دارد که زندگی شما را کاملاً تغییر دهد – با این حال پذیرش خود کمترین چیزی است که ما انجام می دهیم. اسموتی کلم پیچ را می‌نوشید، به باشگاه می‌روید، زودتر از خواب بیدار می‌شوید، گلوتن را حذف می‌کنید و مدیتیشن می‌کنید و در تمام مدت خود را در مورد این واقعیت که هنوز به اندازه کافی انجام نمی‌دهید یا درست انجام نمی‌دهید، شکست می‌دهید. . . به همین دلیل مهربان بودن با خودتان چیزی است که واقعاً مهم است.

The High 5 Habit 

پس چرا این کار را نمی کنی؟

به هیچ یک از ما یاد نداده اند که چگونه. ساده است. پدر و مادر ما به خودشان سخت می گرفتند و به نوبه خود به ما سخت می گرفتند. شما ممکن است با مادری بزرگ شده باشید که در آینه از خود انتقاد کرده یا به خاطر وقت گذاشتن برای خودش احساس گناه می کند. یا پدری که عواطف خود را ابراز نمی کرد و ارزش خود را بر اساس آنچه به دست آورده و یا اینکه چگونه در خارج از خانه به موفقیت رسیده است می سنجید. اگر نسبت به خود سختگیر هستید، “عشق سخت” را که در کودکی دریافت کرده اید سرزنش کنید. آن را بمک، شلوار دختر بزرگت را بالا بکش، آن اشک ها را پاک کن.

بدترین بهانه والدین در دنیا این است که “این کار با من انجام شد و حالم خوب است.” این به معنای صفر است. اگر در کودکی رنج کشیده‌اید، باید هر کاری که می‌توانید انجام دهید تا مطمئن شوید این اتفاق برای فرزندانتان نمی‌افتد. اما این چیزی نیست که اتفاق می افتد. پدر و مادرت فقط آنچه را که با آنها انجام شد تکرار کردند.

به همین دلیل است که شما نسبت به خودتان سخت گیری می کنید. در کودکی، مغز شما همه چیز اطراف شما را جذب می کرد. این انگیزه ناخودآگاه شما را برای تکرار برخی از پویایی هایی که در دوران نوزادی و کودکی آموخته اید را توضیح می دهد.

 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

مل رابینز

ناشر

Hay House Inc.

شابک

9781401962128

سال چاپ

2021

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما