49%

Educational Psychology second Edition

Original price was: 360000 تومان.Current price is: 184000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

توضیحات کتاب Educational Psychology

Educational Psychology second Edition

کتاب Educational Psychology روانشناسی تربیتی، ویرایش دوم یک مرور کلی از چگونگی تأثیر پیشرفت های کلیدی در روانشناسی اجتماعی، رشدی و شناختی بر نقش روانشناسان آموزشی که امروزه کار می کنند ارائه می دهد. این کتاب که توسط محققان برجسته نوشته شده است، به بررسی بحث ها و معضلات هم در تحقیق و هم در عمل می پردازد، و دانش آموزان را با مقدمه ای متعادل و پیشرفته با این رشته و حرفه آشنا می کند.

کتاب Educational Psychology second Edition

ویرایش جدید که به طور کامل در سرتاسر بازنگری شده است، برای تشویق دانش‌آموزان به ادغام درک خود از رشته‌های اصلی روان‌شناختی و همچنین در نظر گرفتن معنای واقعی «عمل مبتنی بر شواهد» نوشته شده است. این کتاب که در دو بخش گسترده مرتبط با یادگیری و رفتار سازماندهی شده است، مجموعه‌ای از خلاصه‌هایی از روانشناسان تربیتی که در زمینه‌های مختلف کار می‌کنند، و همچنین وظایف و سناریوهایی را برای حمایت از رویکرد مسئله‌محور برای مطالعه ارائه می‌کند.

این کتاب با ادغام هر دو تحقیق و تمرین روزمره، در درک انتقادی از امکانات و محدودیت‌های روانشناسی آموزشی منحصر به فرد است. این کتاب ایده آل برای هر دانش آموزی است که مایل به درگیر شدن با این رشته تحصیلی مهم و در حال تحول است.

کتاب روانشناسی تربیتی ویرایش دوم

فهرست مطالب کتاب Educational Psychology

1. مقدمه: چگونه می توان از این کتاب استفاده کرد؟ تونی کلین، آنتیا گالیفورد و سوزان برچ  بخش 1 بررسی اجمالی  2. روانشناسان تربیتی چه می کنند؟ سوزان برچ، نورا فردریکسون و اندی میلر  3. تمرین مبتنی بر شواهد در روانشناسی تربیتی: ماهیت شواهد بخش 2 آنتیا گالیفورد  بخش 2 شناخت، یادگیری و آموزش  4. “هوش” چه کاربردی دارد؟ تونی کلین  5. افزایش پیشرفت تحصیلی: روانشناسی آموزشی چه کمکی می تواند داشته باشد؟ Anthea Gulliford و Andy Miller  6. گنجاندن کودکان با نیازهای آموزشی ویژه – روانشناسی چگونه می تواند کمک کند؟ ناتان لمبرت و نورا فردریکسون  7. ارتباط موثر در مدرسه: آیا معلمان و دانش آموزان به یک زبان صحبت می کنند؟ تونی کلین  8. آیا می توانیم نارساخوانی را درمان کنیم؟ بن هیز و نورا فردریکسون  9. چرا ریاضیات باعث ترس بسیاری از مردم می شود؟ تونی کلین  بخش 3 مسائل اجتماعی، عاطفی و رفتاری در مدرسه  10. آموزش کودکان مبتلا به اوتیسم: نظریه و تحقیق روانشناختی چه کاربردی دارد؟ سوزان برچ و نورا فردریکسون  11. مدیریت رفتار کلاس درس: دیدگاه‌هایی از روانشناسی آنتیا گالیفورد  12. قلدرهای مدرسه: آیا آنها نیز قربانی هستند؟ سوزان برچ و نورا فردریکسون  13. کنار آمدن با زندگی با کنار آمدن با مدرسه؟ امتناع از تحصیل در جوانان آنتیا گالیفورد و اندی میلر  14. اخلاق مدرسه و هویت دانش آموزی: چه زمانی پوشیدن یونیفرم نشان افتخار است؟ تونی کلین

 

توضیحات تکمیلی

نویسندگان

Tony Cline, Anthea Gulliford, Susan Birch, Norah Frederickson, Andy Miller

ناشر

routledge

شابک

9781848723313

تعداد صفحات

348

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما