19%

Spinning Silver نقره چرخان

Original price was: 140000 تومان.Current price is: 113000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب  نقره چرخان اثر Naomi Novik به زبان اصلی

کتاب Spinning Silver

پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز • «یکی از قوی‌ترین رمان‌های فانتزی سال» (NPR)، بازگویی خیال‌انگیز از افسانه رامپلستیلتس‌کین از نویسنده پرفروش رمان ریشه‌کن شده.

فینالیست جایزه سحابی و هوگو • به عنوان یکی از بهترین کتاب های فانتزی پاست در این دهه انتخاب شد • یکی از ده کتاب برتر سال توسط کتابخانه عمومی نیویورک .

با برنده جایزه Nebula Rooted، نائومی نوویک فصل جدید درخشانی را در حرفه ای که قبلاً تحسین شده بود، باز کرد و در جادوی افسانه ها جستجو کرد تا داستانی عاشقانه بسازد که هم بی زمان و هم کاملاً متعلق به زمان حال بود. Spinning Silver خوانندگان را عمیق‌تر به این قلمرو پر زرق و برق فانتزی می‌کشاند، جایی که مرز بین شگفتی و وحشت از یک نفس نازک‌تر است و امنیت را می‌توان به سرعت یک بوسه ربود.

مریم دختر و نوه وام دهندگان است، اما ناتوانی پدرش در وصول بدهی‌هایش، خانواده‌اش را در لبه فقر قرار داده است – تا اینکه میریم کار را به دست خودش می‌گیرد. زن جوان که قلب خود را سخت می کند، تصمیم می گیرد تا آنچه را که بدهکار است مطالبه کند و به زودی به دلیل اینکه می تواند نقره را به طلا تبدیل کند، شهرت پیدا می کند. وقتی یک لاف نابخرد توجه پادشاه استاریک را جلب می کند – موجودات بدی که بیشتر یخ به نظر می رسند تا گوشت – سرنوشت میریم و سرنوشت دو پادشاهی برای همیشه تغییر خواهد کرد. او با چالشی غیرممکن روبرو خواهد شد و به همراه دو متحد بعید، رازی را کشف می کند که تهدید می کند سرزمین انسان ها و استاریک را به طور یکسان مصرف کند.

ستایش کتاب Spinning Silver

“یک داستان کامل. . . رمانی بزرگ و گوشتی، سرشار از ایده‌ها و آدم‌ها، با وسعت تالکین و همدلی و شادی در زندگی روزمره لو گین.» –

“زیبا، پیچیده و جادویی. . . این همان کتابی است که ممکن است کسی آرزو کند برای همیشه در آن زندگی کند.»

«باحال و باهوش و . . . وحشتناک و فوق‌العاده.»

“یک داستان کامل. . . این کتاب در مورد عزم و صلاحیت آرام زنان است که کارهای قابل توجهی را انجام می دهند بدون اینکه ابتدا بدانند که می توانند آنها را انجام دهند. . . . رمانی بزرگ و گوشتی، سرشار از ایده‌ها و آدم‌ها، با وسعت تالکین و همدلی و شادی در زندگی روزمره لو گین.»

“زیبا، پیچیده و جادویی. . . این همان کتابی است که ممکن است کسی آرزو کند برای همیشه در آن زندگی کند.»

«باحال و باهوش و . . . وحشتناک و فوق‌العاده.»

کتابی به خنک و اسرارآمیز یک شب زمستانی، با دو قهرمان شگفت‌انگیز در دل خود، نقره‌ای چرخان، سرمای زمستان بی‌پایان را در برابر آتش وظیفه، عشق و فداکاری قرار می‌دهد. نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم.»

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Naomi Novik

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما