50%

Empire of Ivory (Temeraire Book 4) امپراتوری عاج (بدون حذفیات)

کتاب Empire of Ivory (امپراتوری عاج)، چهارمین قسمت از مجموعه ی Temeraire، جنگ های ناپلئونی ویل لارنس و تمرایر را در جستجوی کمک به آفریقا می آورد.

Original price was: 215000 تومان.Current price is: 108000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Empire of Ivory امپراتوری عاج اثر Naomi Novik

کتاب Empire of Ivory

از نویسنده پرفروش «آموزش مرگبار» نیویورک تایمز، جلد چهارم مجموعه تمرایر آمده است، زیرا جنگ های ناپلئونی ویل لارنس و تمرایر را در جستجوی کمک به آفریقا می آورد.

تراژدی سپاه هوایی اعلیحضرت را که ناوگان باشکوه آن متشکل از اژدهاهای جنگنده و کاپیتان های انسانی آنها شجاعانه از سواحل انگلستان در برابر ارتش متجاوز ناپلئون بناپارت دفاع می کند، رخ داده است. یک بیماری همه گیر با منشأ ناشناخته و بدون درمان شناخته شده، صفوف اژدهایان نجیب را از بین می برد – آنها را که ناامید شده مجبور به قرنطینه می کند. اکنون تنها Temeraire و یک دسته از اژدهایان تازه استخدام شده سالم مانده اند – و به عنوان تنها وسیله دفاع هوایی در برابر پروازهای جسورانه تر فرانسه هستند.

اژدهایان بناپارت در حال حاضر کشتی های بریتانیا را در دریا آزار می دهند. تنها یک راه حل باقی مانده است: Temeraire و کاپیتانش، Will Laurence، باید بال خود را به آفریقا برسانند، که سواحل آن ممکن است درمان بیماری مرموز و مرگبار را در خود جای دهد. در این ماموریت نه زمانی برای تلف کردن وجود دارد و نه گفتن چیست.

نقد خوانندگان

کتاب Empire of Ivory یک مکمل عالی برای این سری Temeraire است. برخلاف بسیاری از سری های دیگر، هر یک از این کتاب ها نسبت به کتاب قبلی بهبود می یابند. به نوعی نوویک همیشه موفق می شود رمان های “فانتزی” خود را سرگرم کننده، سریع، خواندنی پر اکشن و همچنین تفکر برانگیز کند. من کتاب های او را به شدت توصیه می کنم.

حدود 2 هفته پیش وارد این سریال شدم و تا کنون بی نهایت آن را دوست داشته ام. کتاب چهارم را مانند کتاب‌های قبلی‌اش سرگرم‌کننده یافتم، در مواقعی پر از اکشن و عمیقاً درگیرکننده. دوست داشتم که چگونه با فرهنگ آفریقا برخورد می کند!!

این کتاب ها که دنیایی را با اژدها در زمان ناپلئون به تصویر می کشند، کاملا تخیل من را تسخیر کرده اند. چنین سرگرمی من قدردانی می‌کنم که هر کتاب دید وسیع‌تری از جهان به ارمغان می‌آورد – از انگلستان تا فرانسه و چین و آفریقا.

کاملاً نوشته های نائومی نوویک، به خصوص سریال Temeraire را دوست دارم. ارزش خواندن را دارد – در واقع من فقط کل مجموعه را دوباره خواندم و دوباره خواندم. دوستداران تاریخ جایگزین، عاشقان تاریخ نظامی، عاشقان اژدها و عاشقان دوران سلطنت، همه چیزهای زیادی در این کتاب ها پیدا می کنند!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Naomi Novik 

ناشر

Del Rey

شابک

978-0593359570

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما