42%

How to Die چگونه بمیریم

Original price was: 170000 تومان.Current price is: 99000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید کتاب HOW TO DIE اثر جیمز رام بدون سانسور

کتاب How to Die چگونه بمیریم: راهنمای باستانی برای پایان زندگی (حکمت باستانی برای خوانندگان مدرن) 

حکمت جاودانه درباره مرگ و مردن از فیلسوف مشهور رواقی، سنکا

، فیلسوف رواقی رومی، سنکا (حدود 4 قبل از میلاد تا 65 پس از میلاد) نوشت: «یادگیری چگونه مردن به یک عمر تمام طول می کشد». او به خوانندگان توصیه می‌کرد که «همیشه مرگ را مطالعه کنند» و از توصیه‌های خودش استفاده کرد و در تمام نوشته‌هایش بارها و بارها به این موضوع بازگشت، با این حال هرگز در یک اثر کامل به آن پرداخت. چگونه بمیریم ، برای اولین بار، تأملات قابل توجه سنکا در مورد مرگ و مردن را در یک جلد گردآوری می کند. چگونه بمیریم که توسط جیمز اس. رام ویرایش و ترجمه شده است، متفکری برانگیزاننده و نویسنده خیره کننده ای را نشان می دهد که با صراحتی حیرت انگیز در مورد نیاز به پذیرش مرگ یا حتی، تحت شرایط خاص، جستجوی آن صحبت می کند.

کتاب How to Die

سنکا معتقد بود که زندگی فقط سفری به سوی مرگ است و باید در طول زندگی برای مرگ تمرین کرد. در اینجا او به ما می گوید که چگونه برای مرگ تمرین کنیم، چگونه خوب بمیریم و چگونه نقش یک مرگ خوب را در یک زندگی خوب درک کنیم. او بر جهانی بودن مرگ، اهمیت آن به عنوان آیین پایانی زندگی و توانایی آن در رهایی ما از درد، بردگی یا ستم سیاسی تاکید می کند.

کتاب چگونه بمیریم

کتاب How to Die با ترجمه های جدید به زیبایی ارائه شده است، همچنین شامل یک مقدمه روشنگر، یادداشت ها، متون اصلی لاتین، و پایانی است که شرح تاسیتوس از خودکشی وحشتناک سنکا را ارائه می دهد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

جیمز رام

ناشر

انتشارات دانشگاه پرینستون

شابک

‎ 978-0691175577

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما