61%

Start With Why (Start with Why Series Book 1) با چرا شروع کنید (بدون حذفیات)

کتاب Start With Why (با چرا شروع کنید)، درباره ی این است که چگونه رهبران بزرگ همه را تشویق به اقدام می کنند.

Original price was: 200000 تومان.Current price is: 78000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Start With Why با چرا شروع کنید اثر Simon Sinek

کتاب Start With Why

پرفروش الهام‌بخشی که جنبشی را برانگیخت و از ما خواست که چرایی خود را پیدا کنیم

کتابی را کشف کنید که میلیون‌ها نفر را در TikTok مجذوب خود می‌کند و مبنایی برای یکی از محبوب‌ترین سخنرانی‌های TED در تمام دوران بوده است – با بیش از 56 میلیون بازدید و تعداد زیاد. بیش از یک دهه پیش، سایمون سینک جنبشی را آغاز کرد که میلیون‌ها نفر را برانگیخت تا هدف خود را در محل کار بخواهند، تا بپرسند چرا سازمانشان چیست. از آن زمان، میلیون‌ها نفر تحت تأثیر قدرت ایده‌های او قرار گرفته‌اند، و این ایده‌ها مثل همیشه مرتبط و به موقع باقی می‌مانند.

با «چرا» شروع کنید (و پاسخ می‌دهد): چرا برخی از افراد و سازمان‌ها نوآورتر، تأثیرگذارتر و سودآورتر از دیگران هستند؟ چرا برخی از مشتریان و کارمندان وفاداری بیشتری دارند؟ حتی در میان افراد موفق، چرا تعداد کمی می توانند موفقیت خود را بارها و بارها تکرار کنند؟

افرادی مانند مارتین لوتر کینگ جونیور، استیو جابز و برادران رایت اشتراکات کمی داشتند، اما همه آنها با WHY شروع کردند. آنها متوجه شدند که مردم تا زمانی که دلیل پشت آن را درک نکنند، واقعاً به خرید محصول، خدمات، حرکت یا ایده نمی‌پردازند.

شروع با چرا نشان می دهد که رهبرانی که بیشترین نفوذ را در جهان داشته اند، همگی به یک شکل فکر می کنند، عمل می کنند و با هم ارتباط برقرار می کنند – و این برعکس کاری است که دیگران انجام می دهند. سینک این ایده قدرتمند را دایره طلایی می نامد و چارچوبی را ارائه می دهد که می توان بر اساس آن سازمان ها را بنا کرد، جنبش ها را هدایت کرد و از مردم الهام گرفت. و همه چیز با WHY شروع می شود.

نقد خوانندگان

کتاب Start With Why یکی از مفیدترین و قدرتمندترین کتاب هایی است که در سال های اخیر خوانده ام. ساده و ظریف، به ما نشان می دهد که رهبران چگونه باید رهبری کنند.

با چرا شعله های درون من را شعله ور کرد شروع کنید. این کتاب می‌تواند شما را به سطوحی از برتری برساند که هرگز آن را دست یافتنی نمی‌دانستید.

هر داستان شما را مجبور می کند تا چیزها را از منظری کاملا متفاوت ببینید. دیدگاهی که چیزی کم از حقیقت ندارد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Simon Sinek

ناشر

Portfolio

شابک

978-0241958223

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما