51%

Hook, Line, and Sinker

Original price was: 216000 تومان.Current price is: 105000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Hook  Line  and Sinker اثر Tessa Bailey

کتاب Hook  Line  and Sinker بدون هیچ حذفیات در متن

فاکس تورنتون، صیاد شاه خرچنگ، به یک لاستیک سکسی و بی خیال شهرت دارد. همه می دانند که او در رختخواب و بیرون از خانه زمان خوبی دارد و این دقیقاً همان چیزی است که او آن را ترجیح می دهد. تا اینکه با هانا بلینگر آشنا شد. او از جذابیت و ظاهر او مصون است، اما به نظر می رسد از شخصیت … او لذت می برد؟ و می خواهد با هم دوست باشیم؟ عجیب و غریب. اما او بیش از حد او را دوست دارد که خطر پرت کردن را به خطر بیندازد، بنابراین دوستان افلاطونی هستند.

حالا هانا برای کار در شهر است و در اتاق خواب یدکی فاکس تصادف می کند. او می داند که او یک زن بدنام است، اما آنها قطعاً فقط دوستان هستند. در واقع، او در حال پرستاری از یک همکار ناامیدکننده است و فاکس فقط فردی است که می‌تواند به زندگی عاشقانه‌اش کمک کند. هانا با چند نکته از کازانووا ساکن وست پورت، تصمیم می گیرد تا چشم همکارش را به خود جلب کند… اما هر چه زمان بیشتری را با فاکس می گذراند، بیشتر او را می خواهد. همانطور که مرز بین دوستی و معاشقه شروع به محو شدن می کند، هانا نمی تواند انکار کند که همه چیز را در مورد فاکس دوست دارد، اما او حاضر نمی شود یک درجه دیگر در تختخواب او باشد.

زندگی با بهترین دوستش باید آسان می بود. با این تفاوت که حالا او با حوله راه می‌رود، درست در آن طرف سالن می‌خوابد، و فاکس در حال خیال‌پردازی در مورد بیدار شدن در کنار او تا آخر عمر است و … و … مردی در دریا! او برای او شکست خورده است، قلاب، خط، و سینکر. کمک به او در لاس زدن با پسر دیگری یک شکنجه خالص است، اما شاید اگر فاکس بتواند با شیاطین درونی خود مقابله کند و به هانا نشان دهد که او همه چیز را دوست دارد، او را به جای او انتخاب کند؟

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Tessa Bailey

شابک

978-0063045699

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما