51%

Grace in Thine Eyes فیض در چشمان تو

کتاب Grace in Thine Eyes (فیض در چشمان تو)، داستان لطیف و متعالی سفر یک زن جوان از رسوایی به فضل است، و در این کتاب تاریخ و تصویر و زبان به یک اثر هنری فراموش نشدنی تبدیل شده است.

Original price was: 260000 تومان.Current price is: 127000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Grace in Thine Eyes فیض در چشمان تو اثر Liz Curtis Higgs

کتاب Grace in Thine Eyes

گلن از دریاچه ترول. بهار 1808.

داوینا مک کی یک دختر هفده ساله باهوش و یک نوازنده با استعداد است. او که از کودکی قادر به صحبت نیست، مورد علاقه برادران کوچکتر جنگ طلبش، ویل و سندی است که قول می دهند از خواهر ساکت خود محافظت کنند.

وقتی بچه ها مجبور به ترک گلن می شوند، جیمی مک کی قصد دارد با همراهی داوینا تا جزیره آران، تابستان دخترش را شاداب کند. پسرعموهایش از او در خانه استقبال می کنند، و محله از شنیدن کمانچه نواز با استعدادشان خوشحال می شود.

اما زمانی که او در شب نیمه تابستان چشم یک هایلندر جوان خوش‌تیپ را به خود جلب می‌کند، داوینای پناه گرفته برای اتفاقات تکان‌دهنده‌ای که در پی خواهد آمد، آماده نیست.

داستانی بی‌زمان از شور و انتقام، معصومیت از دست رفته و رویاهای درهم شکسته، کتاب فیض در چشمان تو غم شرم وصف ناپذیر و موهبت لطف بی‌اندازه را بررسی می‌کند.

نقد خوانندگان

کتاب Grace in Thine Eyes کاملا فوق العاده است. هیگز توانست تاریخ و تصویر و زبان را به یک اثر هنری فراموش نشدنی تبدیل کند.

کتاب Grace in Thine Eyes خواندن لذت بخش بود! من از تک تک کلمات این داستان لطیف و متعالی سفر یک زن جوان از رسوایی به فضل او لذت بردم. لیز کرتیس هیگز یک داستان نویس چیره دست است که قلم شیوای او واقعاً برکت یافته است.

کتاب Grace in Thine Eyes کاملا فوق العاده است. اگر سه گانه اسکاتلندی قبلی لیز کرتیس هیگز را خوانده باشید، از قبل می دانید که او استعداد خارق العاده ای برای ساختن داستانی زیبا و شیک در اطراف افرادی دارد که در بحران رانده شده اند، افرادی که ایمانشان به شدت مورد آزمایش قرار گرفته است که ما را تا صفحه آخر اسیر می کند. . فیض در چشمان تو با ریتم تپنده عشق – عشق خدا به مردمش و عشق ما به یکدیگر – آواز می خواند. هیگز توانست تاریخ و تصویر و زبان را به یک اثر هنری فراموش نشدنی تبدیل کند. یک شاهکار بی انتها

کتاب Grace in Thine Eyes داستانی خارق العاده است که به زیبایی با همتای کتاب مقدس خود مشابهت دارد. در دنیایی که عشق اغلب با شهوت جایگزین شده است، لیز کرتیس هیگز به ما یادآوری می کند که آنچه که قلب واقعاً به دنبال آن است، فیض و رحمت عشق بخشنده خداوند است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Liz Curtis Higgs

ناشر

WaterBrook

شابک

978-1578562596

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما