51%

Mine Is the Night شب من است

0

کتاب Mine Is the Night (شب من است)، خیره کننده از ابتدا تا انتها! به شدت شوخ، جذاب، عاشقانه و فریبنده است.

قیمت اصلی 260000 تومان بود.قیمت فعلی 127000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Mine Is the Night شب من است اثر Liz Curtis Higgs

کتاب Mine Is the Night

او هر چیزی را که دوست داشت از دست داد.
او هر چیزی که او نیاز داشت داشت.
اما آیا او می تواند شجاعت اعتماد به او را پیدا کند؟

الیزابت کر که به تازگی بیوه شده است، از یک مربی کتک خورده در یک شب بارانی آوریل، باید دوباره شروع کند، بدون شوهر یا عنوان، دارایی یا ثروت. او از کار نمی ترسد و یک سوزن به او هدیه داده است، اما چگونه بقایای پاره پاره شده زندگی خود را به هم می دوزد؟ و چه کسی قلب او را که در اثر خیانت و فریب از هم پاره شده است، ترمیم خواهد کرد؟

الیزابت به تنهایی به سلکرک نیامده است. مادرشوهرش، مارجوری کر، زنی است که از دست رفته، شوهرش، پسرانش و هر وعده نوه‌اش را دفن کرده است. مارجوری که به یک پسر عموی دور با منابع ناچیز وابسته است، تقریباً به همان اندازه که از گذشته پشیمان است از آینده می ترسد. با این حال، شادی هنوز در تپش است، و امید اغلب در مکان‌های غیرمنتظره یافت می‌شود.

سپس یک قهرمان شایسته جلو می رود و بارقه امیدی را دوباره روشن می کند. آیا او شهرت خود را برای دفاع از دو زن که به عنوان خائن به پادشاهی برچسب خورده اند به خطر می اندازد؟ یا زیبایی ثروتمندی که به رسوایی آلوده نشده است، محبت های او را تسخیر می کند؟

سفر دلخراش زنان کر در کتاب Mine Is the Night، گوهر درخشان رستگاری و بازسازی در اسکاتلند قرن هجدهم، با شکوه به پایان می رسد.

نقد خوانندگان

لیز کرتیس هیگز این کار را دوباره انجام می دهد! کتاب Mine Is the Night داستانی جذاب از دسیسه، ماجراجویی و عشق را ارائه می دهد. لیز با توجه زیاد به جزئیات و دقت تاریخی، داستانی عاشقانه خلق می کند که تا اعصار طول بکشد. توانایی او در بافتن داستان کتاب مقدس، فرهنگ تاریخی، و داستان در یک ملیله غنی مطمئناً شما را به وجد خواهد آورد و شما را در اشتیاق به چیزهای بیشتر رها خواهد کرد.

آدم فقط رمان‌های او را نمی‌خواند. یکی چنان با شخصیت هایش پیوند عمیقی برقرار می کند که خواننده و داستان یکی می شوند و سفری را آغاز می کنند که هم الهام بخش و هم متحول می شود. اما هشدار دهید – کتاب Mine Is the Night، شب شما را از صفحه اول تا آخرین صفحه می دزدد و هرگز ساعت ها بهتر سپری نمی شود. خواندن آن لذت مطلق بود.

لیز کرتیس هیگز یک بار دیگر مهارت خارق‌العاده خود را به عنوان یک داستان‌نویس با سبک نوشتاری ظریف خود ترکیب کرده است تا داستان بزرگ اسکاتلندی را ببافد، داستانی که ما را در سفری احساسی و فراموش نشدنی به گذشته بازمی‌گرداند. کتاب Mine Is the Night که به زیبایی ساخته شده و به وضوح از دل نوشته شده است، به تازگی جای خود را در میان دیگر رمان های مورد علاقه من از یکی از با استعدادترین نویسندگان تاریخی ما باز کرده است. من تمایلی به دیدن پایان داستان زنان کر نداشتم – اما چه پایانی دارد!

لیز کرتیس هیگز کتاب روت را در اسکاتلند ژاکوبیتی با کتاب Mine Is the Night زنده می‌کند، کتابی که صفحه‌گردان، از لحاظ احساسی شدید، با شکوه تحقیق شده و روح‌بخش است. من در اسکاتلند قرن هجدهم با شخصیت هایی بودم که نمی خواستم آنها را ترک کنم. به سادگی درخشان.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Liz Curtis Higgs

ناشر

WaterBrook

شابک

978-1400070022

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " Mine Is the Night شب من است "
0
کتاب Mine Is the Night
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.