30%

The Witch’s Herbal Apothecary: Rituals & Recipes for a Year of Earth Magick and Sacred Medicine Making

Original price was: 640000 تومان.Current price is: 446000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب داروخانه گیاهی جادوگر: آیین ها و دستور العمل های یک سال جادوی زمین و ساخت داروی 

کتاب The Witch’s Herbal Apothecary

داروخانه گیاهی جادوگر یک کتاب جادویی از دستور العمل ها، آیین ها، و مواد دارویی برای ارتباط مجدد با قدرت و شفای جادوی زمین است. نویسنده Marysia Miernowska مدیر یکی از مشهورترین مدارس گیاهی کالیفرنیا است و توسط هافینگتون پست به عنوان یکی از “15 جادوگر برتر معرفی شده است.

کتاب The Witch’s Herbal Apothecary

مادر زمین موجود زنده ای است که داروهای بزرگی برای شفای جسمی و روحی ما دارد. با این حال، در دنیای مدرن امروزی، بسیاری از ما از این منبع تغذیه جدا شده ایم. با استفاده از چرخ سال به عنوان یک چارچوب، شما شروع به درک جریان های طبیعت و نحوه بازگرداندن خود به این شبکه بزرگ زندگی خواهید کرد.

کتاب داروخانه گیاهی جادوگر

با استفاده از گیاهان، فصول، و چرخه ها به عنوان ابزار خود، قادر خواهید بود به جادوی قدرتمند زمین یعنی زندگی، مرگ، تجدید و تولد دوباره ضربه بزنید. شما روش های رشد دارو، برداشت از باغ وحشی یا خانگی، فرآوری گیاهان و ساخت داروها را یاد خواهید گرفت – همه اینها در هماهنگی با فصول. هر فصل دریچه ای از جادو را باز می کند که به شما امکان می دهد هدایای واقعی و معنوی را که زمین در آن زمان ارائه می دهد برداشت کنید.

داروساز گیاهی جادوگر، جادوگر را که ذاتی در هر روح وحشی است بیدار می کند و او را به یک رابطه قدرتمند شفا و جادو با دنیای طبیعی هدایت می کند.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما