59%

کتاب Pandemonium (Delirium Trilogy Book 2) (بدون سانسور)

0

کتاب Pandemonium (هیاهو)، موضوع اساسی که عشق بدون توجه به ممنوعیت پیروز خواهد شد، ایده قدرتمندی است که با نوجوانان صحبت می کند.

قیمت اصلی 430000 تومان بود.قیمت فعلی 175000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Pandemonium هیاهو اثر Lauren Oliver

کتاب Pandemonium

دومین کتاب از سه گانه پرفروش نیویورک تایمز لورن الیور درباره عشق ممنوع، انقلاب و قدرت انتخاب است.

در این پی‌گیری هیجان‌انگیز برای دلیریوم، لنا در مسیر خطرناکی قرار می‌گیرد که او را از میان وحش‌های کنترل‌نشده و به قلب یک جنبش مقاومت رو به رشد می‌برد. این رمان پرچرب و درخشان با آتش سرکشی شدید، عاشقانه، و جرقه های انقلابی که در شرف شعله ور شدن است، می ترکد.

نقد خوانندگان

از پوسته غمگین خود سابقش تا یک پناهنده نوپا و در نهایت به یک مبارز مقاومت تمام عیار، قدرت لنا و پیچیدگی مبارزات درونی او خوانندگان را شب بیدار نگه می دارد.

کتاب Pandemonium یک عاشقانه در خالص ترین حس هاست، جایی که تنها اشتیاق برای کمرنگ ترین طعم عشق ارزش بزرگترین خطر را دارد. مانند تمام جلدهای دوم موفق، این جهان را گسترش می دهد و خطرات را بالا می برد و ما را برای فینال بزرگ آماده می کند.

اگر… هوس اکشن مهیج صحنه از بازی های گرسنگی را دارید که با یک داستان عاشقانه محکوم به فنا ترکیب شده است، این دنباله برای شما عالی است!

با پیروی مستقیم از پاشنه های دلیریوم، Pandemonium به همان اندازه پرچین است. موضوع اساسی که عشق بدون توجه به ممنوعیت پیروز خواهد شد، ایده قدرتمندی است که با نوجوانان صحبت می کند.

کتاب Pandemonium کامل است. فقط هیچ کلمه دیگری برای آن وجود ندارد. از همان لحظه ای که شروع کردم، در این دنیای جدید و لنا جدید مکیده شدم. بخشی از آن به این دلیل است که هنگام خواندن این متن در حال و هوای عالی بودم. قسمت دیگر فقط نوشته و روایت زیباست که از ابتدا تا انتها مرا درگیر خود کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Lauren Oliver

ناشر

HarperCollins

شابک

978-0061978074

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " کتاب Pandemonium (Delirium Trilogy Book 2) (بدون سانسور) "
0
کتاب Pandemonium
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما