46%

Master Your Time Master Your Life (بدون حدفیات)

Original price was: 292000 تومان.Current price is: 158000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

3 نکته از استاد زمان خود استاد زندگی شما توسط برایان تریسی

کتاب Master Your Time Master Your Life اثر Brian Tracy

Master Your Time, Master Your Life: The Breakthrough System to Get More Results, Faster, in Every Area of Your Life

زمان یکی از گرانبهاترین اما محدودترین منابع ماست. به گفته سخنران در سطح جهانی، کارشناس بهره وری و نویسنده پرفروش، برایان تریسی، کیفیت زندگی شما در واقع به کیفیت مدیریت زمان شما بستگی دارد و Brian Tracy می گوید: «… مدیریت زمان واقعاً مدیریت شخصی است، مدیریت زندگی. “اگر زمان خود را به درستی کنترل نکنید، کنترل هر چیز دیگری برای شما دشوار است.”

متأسفانه بسیاری از مردم با زندگی در حالت “واکنشی-پاسخگو” در این زمینه کوتاهی می کنند. همانطور که از نام آن پیداست، این افراد به طور پیش فرض صرفا واکنش نشان می دهند و به محرک های بیرونی پاسخ می دهند، اغلب بدون توقف یا فکر کردن. بنابراین، کاری که آنها با زمان خود انجام می دهند، کمتر تحت کنترل آنها قرار می گیرد و این باعث می شود که آنها ناخواسته، غیرمولد و در نهایت محقق نشده باشند.

 

کتاب Master Your Time Master Your Life اثر Brian Tracy

در مقابل، Brian Tracy پیشنهاد می کند که زمان خود را به 10 دسته اولویت اختصاص دهید و نحوه به حداکثر رساندن کامل فعالیت ها را در هر حوزه به اشتراک می گذارد:

1-برنامه ریزی استراتژیک و زمان تعیین هدف

2-زمان مولد – انجام کارهای بیشتر

3-زمان بهبود درآمد

4-وقت فراغت

5-زمان کاری

6-زمان خلاقانه

7-زمان حل مسئله و تصمیم گیری

8-وقت مردم و خانواده

9-زمان استراحت و استراحت

10-زمان آرام

در حالی که همه این دسته بندی ها بسیار مهم هستند، در این پست فقط بر روی سه مورد تمرکز می کنم. در اینجا 3 نکته مهم از استاد زمان خود، استاد زندگی خود است: سیستم پیشرفت برای به دست آوردن نتایج بیشتر، سریعتر، در هر زمینه ای از زندگی خود آورده شده است.

 

کتاب بر زمان خود مسلط شوید بر زندگی خود مسلط شوید اثر برایان تریسی

 

1. (1. Strategic planning and goal-setting time) برنامه ریزی استراتژیک و زمان تعیین هدف :

یکی از بهترین راه ها برای استفاده حداکثری از زمان، تعیین اهداف روشن و انجام اقداماتی است که به آن اهداف منجر می شود. این مستلزم این است که مطمئن شوید هر کاری که انجام می دهید هدفی دارد و آن هدف واقعاً همان چیزی است که می خواهید. در غیر این صورت، وقت خود را صرف چیزهایی می‌کنید که اهمیتی ندارند و به زندگی‌ای که انتخاب می‌کنید کمکی نمی‌کنند.

به طور خاص، می‌توانید این کار را با تصمیم‌گیری دقیقاً آنچه می‌خواهید انجام دهید، نوشتن آن، تعیین ضرب‌الاجل مشخص، تهیه فهرستی از هر کاری که می‌توانید انجام دهید، فهرست را بر اساس ترتیب سازماندهی کنید و با انجام کاری روزانه که شما را به حرکت در می‌آورد اقدام کنید. به سمت هدفت

نویسنده توضیح می دهد که اگر به سمت اهداف خود حرکت می کنید، هوشمندانه عمل می کنید، اما مهم است که برعکس آن را نیز برجسته کنید: اگر از اهداف خود دور می شوید، هوشمندانه عمل نمی کنید.

2.(Productive time – getting more done) زمان مولد – انجام کارهای بیشتر

مولد بودن مستلزم هدایت مجدد زمان به سمت وضوح، تمرکز و تمرکز است. این به معنای پرسیدن سؤالات مهم مانند:

بهترین استفاده از زمان من چیست؟

من چگونه ظاهر می شوم؟

من برای انجام چه کاری استخدام شده ام؟

کدام فعالیت ها را می توانم به عادت تبدیل کنم تا بهره وری خود را دو یا سه برابر کنم؟

اگر می‌توانستم فقط یک کار در لیست کارهایم در طول روز انجام دهم، کدام یک از فعالیت‌ها بیشترین ارزش را برای کار و شرکت من دارد؟

در حالی که آخرین سوال در واقع مربوط به کتاب قبلی تریسی از سال 2001 به نام، آن قورباغه!

به یاد داشته باشید، مانند روشی که ما برای استفاده از پول انتخاب می کنیم، زمان می تواند صرف شود یا سرمایه گذاری شود. در اینجا نحوه به حداکثر رساندن زمان بهره وری برای انجام کارهای بیشتر آمده است:

کارهای کمتری انجام دهید

کارهای مهم تری انجام دهید

مهم ترین کارهای خود را بیشتر اوقات، ترجیحاً در تمام طول روز انجام دهید

در مهمترین وظایف خود بهتر شوید

3.  (Work time) زمان کار 

بهره وری در طول زمان کار ساده است: در واقع زمانی که کار می کنید کار کنید.

تریسی می‌گوید اکنون، عملی کردن این امر دشوارتر از آن چیزی است که انتظار دارید، زیرا شما دائماً توسط افراد و موقعیت‌هایی احاطه شده‌اید که زمان شما را تلف می‌کنند و کارایی شما را در تمام طول روز تضعیف می‌کنند. “تنها با تمرین خود انضباطی شدید می توانید خود را از شر این دزدان زمان رها کنید.”

سایر کتابهای برایان تریسی Brian Tracy کلیک نمایید

این کتاب هفت مورد از رایج‌ترین عوامل حواس‌پرتی یا اتلاف وقت و نحوه محدود کردن آنها را معرفی می‌کند. در اینجا سه ​​مورد از آنها برای نشان دادن آورده شده است:

تلفن، ایمیل و متن – تا حد امکان، ایمیل‌های خود را فیلتر یا غربال کنید (یا از دستیار بخواهید این کار را انجام دهد)، به شماره‌های ناشناس پاسخ ندهید، تماس‌ها و ایمیل‌های خود را دسته‌بندی نکنید، یا به سادگی با شخص یا افراد تماس بگیرید. زمان بعدی. با این حال، در مواردی که نمی‌توانید از قطع شدن آن جلوگیری کنید، سعی کنید آن را سریع انجام دهید.

بازدیدکنندگان غیرمنتظره – ابتدا، با مشخص کردن اینکه چه زمانی نباید مزاحم شوید، مرزها را تعیین کنید. دوم، هنگامی که شخصی در دفتر شما ظاهر می شود، طوری بایستید که گویی می خواهید از آنجا خارج شوید، یا وقتی شخصی تماس می گیرد، به تماس پاسخ دهید طوری که انگار می خواهید به جایی بروید تا به او نشان دهید که باید مستقیماً به سر اصل مطلب برود. سوم، برنامه خود را برای زمان‌های مشخصی باز کنید که دیگران بتوانند با شما ملاقات کنند. چهارم، همچنین می‌توانید با گفتن «یک چیز دیگر قبل از رفتن» به بحث پایان دهید، و پنجم، مطمئن شوید که رابطه‌تان را با تلف نکردن یا قطع کردن زمان کار دیگران متقابلاً انجام می‌دهید.

جلسات – وقتی نوبت به جلسات می رسد، داشتن یک دستور کار، تعیین زمان شروع و توقف مشخص و پوشش موضوعات به ترتیب اهمیت و فوریت بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که همه افراد حاضر در جلسه واقعاً نیاز به مشارکت دارند و سهم یا وظیفه هر فرد از آن حاصل می شود. تریسی همچنین به شما پیشنهاد می‌کند حقوق ساعتی هر فرد را اضافه کنید تا بدانید جلسه واقعاً چقدر برای شما هزینه دارد و سپس ROI (بازده سرمایه‌گذاری) هر آنچه جلسه بعد از آن انجام می‌شود را محاسبه کنید.

به یاد داشته باشید، کاری که انتخاب می کنید انجام ندهید، گاهی به اندازه کاری که انتخاب می کنید مهم است، بنابراین تا حد امکان از اتلاف وقت خودداری کنید.

کتاب Master Your Time Master Your Life اثر Brian Tracy

به سوی تو
به گفته تریسی، “با ارزش ترین و مهم ترین کاری که انجام می دهید این است که فکر کنید.” به جای اینکه صرفاً به هر رویداد، فرصت یا مشکلی که در هر زمانی از روز برایتان پیش می‌آید واکنش نشان دهید و پاسخ دهید، ابتدا کمی مکث کنید و موقعیت را ارزیابی کنید. مشخص کنید کدام دسته از اولویت ها در آن لحظه از شما خواسته می شود، سپس بر اساس آن فکر کنید و عمل کنید. به یاد داشته باشید، تفکر با کیفیت منجر به یک زندگی با کیفیت می شود.

بر زمان خود مسلط شوید، بر زندگی خود مسلط شوید کتابی سریع و آسان برای خواندن است که نحوه مدیریت و استفاده حداکثری از زمان خود را توضیح می دهد. اگر می‌خواهید نکاتی همیشگی و ساده به سبک نوشتاری قابل دسترس برایان تریسی و همچنین مراحل عملی در پایان هر فصل نوشته شود، این برای شما مناسب است.

آیا می خواهید خودتان این کتاب را بخوانید؟.

خرید کتاب زبان از فروشگاه ملت زبان

3 غذای تحویلی
از آنجایی که یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود خودمان متعهد به یادگیری مستمر است، این پست بخشی از مینی‌سریال وبلاگ به نام 3 Takeaways است که در آن سه دیدگاه از رهبران، کتاب‌ها و پادکست‌های متفکر را به صورت ماهانه به اشتراک می‌گذارم.

هدف من در ابتدا خواندن کتاب‌های بیشتر بود، اما آموخته‌ها آنقدر ارزشمند بود که نمی‌توانم آن را برای خودم نگه دارم. هدف من از آن زمان به اشتراک گذاشتن درس های حیاتی است که به شما کمک می کند سازنده و رایگان باشید.

درباره BRIAN TRACY :

درباره برایان تریسی اینترنشنال
برایان تریسی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بین المللی برایان تریسی است که متخصص در آموزش و توسعه افراد و سازمان ها است.

هدف برایان این است که به شما کمک کند به اهداف شخصی و تجاری خود سریعتر و راحت تر از آنچه تصور می کردید دست یابید.

برایان تریسی با بیش از 1000 شرکت مشاوره کرده و با بیش از 5000000 نفر در 5000 سخنرانی و سمینار در سراسر ایالات متحده، کانادا و 70 کشور دیگر در سراسر جهان صحبت کرده است. او به عنوان سخنران اصلی و رهبر سمینار، سالانه بیش از 250000 نفر را سخنرانی می کند.

او 30 سال در زمینه های اقتصاد، تاریخ، تجارت، فلسفه و روانشناسی مطالعه، تحقیق، نویسندگی و گفتار داشته است. او پرفروش ترین نویسنده بیش از 70 کتاب است که به ده ها زبان ترجمه شده است.

او بیش از 300 برنامه آموزشی صوتی و تصویری نوشته و تولید کرده است، از جمله کتاب پرفروش روانشناسی موفقیت در سراسر جهان که به بیش از 28 زبان ترجمه شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Brian Tracy
برایان تریسی

ناشر

TarcherPerigee

شابک

978-0399183829

تعداد صفحات

240

قطع

رقعی

جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما