52%

The Hidden Habits of Genius عادات پنهان نابغه (بدون حذفیات)

کتاب The Hidden Habits of Genius (عادات پنهان نابغه)، از شما یک نابغه نمی سازد. اما پذیرش عادات پنهان این افراد متحول کننده، شما را استراتژیک تر، خلاق تر و موفق تر و در نهایت شادتر می کند.

Original price was: 242000 تومان.Current price is: 117000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Hidden Habits of Genius عادات پنهان نابغه اثر Craig Wright

کتاب The Hidden Habits of Genius

پروفسور کریگ رایت، خالق “دوره نبوغ” محبوب دانشگاه ییل، با نگاهی به 14 ویژگی کلیدی نبوغ، از کنجکاوی گرفته تا ناسازگاری خلاقانه تا وسواس، آنچه را که می توانیم از ذهن های درخشانی که دنیا را تغییر داده اند بیاموزیم، بررسی می کند.

انیشتین بتهوون پیکاسو شغل ها. کلمه نابغه این شخصیت‌های نمادین را تداعی می‌کند که مشارکت‌های فرهنگی آن‌ها به شکل غیرقابل برگشتی جامعه را شکل داده است.

با این حال بتهوون نمی توانست ضرب شود. پیکاسو نتوانست امتحان ریاضی کلاس چهارم را قبول کند. و جابز دبیرستان را با معدل 2.65 ترک کرد. این در مورد معیارهای ما برای سنجش موفقیت و موفقیت امروز چه می گوید؟ چرا به کودکان می آموزیم که طبق قوانین رفتار کنند و بازی کنند، در حالی که نوابغ متحول کننده فرهنگ غرب درست برعکس عمل کرده اند؟ و واقعاً نبوغ چیست؟

پروفسور کریگ رایت، خالق «دوره نبوغ» محبوب دانشگاه ییل، بیش از دو دهه را به کاوش در این سؤالات و بررسی ماهیت این اصطلاح که عمیقاً در فرهنگ ما جا افتاده است اختصاص داده است. در عادات پنهان نابغه، او آنچه را که می‌توانیم از زندگی کسانی که «نابغه» نامیده‌ایم، در گذشته و حال بیاموزیم، آشکار می‌کند.

رایت با بررسی زندگی افراد متحول، از چارلز داروین و ماری کوری گرفته تا لئوناردو داوینچی و اندی وارهول تا تونی موریسون و ایلان ماسک، بیش از دوازده عامل نبوغ را شناسایی می‌کند – ویژگی‌ها و الگوهای رفتاری مشترک در ذهن‌های بزرگ در طول تاریخ. او استدلال می‌کند که نبوغ چیزی فراتر از عقل و اخلاق کاری است – بسیار پیچیده‌تر است – و لحظه مشهور “اوریکا” یک داستان هالیوودی است. بینش‌های درخشانی که دنیا را تغییر می‌دهند هرگز ناگهانی نیستند، بلکه نتیجه شیوه‌های منحصربه‌فرد تفکر و طولانی‌مدت بارداری هستند. مهمتر از همه، عادات ذهنی که باعث تفکر و کشف بزرگ می شود را می توان به طور فعال یاد گرفت و پرورش داد، و رایت به ما نشان می دهد که چگونه.

کتاب The Hidden Habits of Genius از شما یک نابغه نمی سازد. اما پذیرش عادات پنهان این افراد متحول کننده، شما را استراتژیک تر، خلاق تر و موفق تر و در نهایت شادتر می کند.

نقد خوانندگان

به عنوان یک موسیقی شناس، کریگ رایت درک دقیقی از آنچه برای تولید یک اثر نابغه لازم است دارد. او یک کتاب غیرمعمول جذاب در مورد نیروهایی که اصالت را در همه زمینه ها تقویت می کنند، نوشته است.

نبوغ یک مهارت است، به این معنی که نبوغ یک انتخاب است. کریگ رایت راه خوبی برای درک آنچه در خطر است به ما ارائه می دهد.

در کسب و کار و کارآفرینی، تفکر فرامرزی، کنش متضاد و قانون شکنی برای نوآوری ضروری است. اینها همچنین ویژگی هایی هستند که کریگ رایت به عنوان محرک های اصلی نبوغ معرفی کرده است و به خوانندگان نشان می دهد که چگونه آنها را در کتاب The Hidden Habits of Genius درخشان مهار کنند.

ترجیح می دهید کدامیک باشید: موثر یا نابغه؟ بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم دومی باشیم، اما باور داریم که دست یافتنی نیست و به اولی بسنده کنیم. اما این طرز فکر اشتباه است. در کتاب The Hidden Habits of Genius ضروری، کریگ رایت نشان می‌دهد که چگونه نبوغ در هر یک از ما با کشف عادات پنهان نابغه‌ها از تمام طبقات زندگی در طول تاریخ زندگی می‌کند.

رایت در کتابی که دائماً شگفت‌زده و لذت می‌برد، قانع‌کننده استدلال می‌کند که معیار واقعی نبوغ تأثیر آن بر جامعه است. نابغه ها هنجار شکن هستند و هر نسلی تحمل محدودی نسبت به آنها دارد که از رسیدن افراد باهوش بی شماری به موقعیت نابغه جلوگیری می کند. این باید مطالعه شود!

خبر بد: احتمالاً شما نابغه نیستید. خبر خوب: در کتاب The Hidden Habits of Genius جذاب و کاربردی، کریگ رایت 14 ویژگی خاص را که در طول تاریخ توسط نابغه ها به اشتراک گذاشته شده است، کشف کرده است، و بینش های زیادی را برای هر کسی که به دنبال خلاقیت بیشتر، استفاده موثرتر از زمان و استفاده حداکثری از هدایای منحصر به فرد خود است، ارائه کرده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Craig Wright

شابک

978-0062892713

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

بالک

سال چاپ

2020

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما