44%

Leadership: Six Studies in World Strategy

0

هنری کیسینجر در طول جنگ جهانی دوم در ارتش ایالات متحده خدمت کرد و متعاقباً به مدت بیست سال در دانشگاه هاروارد پست تدریس در تاریخ و دولت داشت. او در زمان ریچارد نیکسون و جرالد فورد به عنوان مشاور امنیت ملی و وزیر امور خارجه خدمت کرد و به بسیاری از روسای جمهور دیگر آمریکا در زمینه سیاست خارجی مشاوره داده است. او در سال 1973 جایزه صلح نوبل، مدال آزادی ریاست جمهوری و مدال آزادی را از جمله جوایز دیگر دریافت کرد. او نویسنده کتاب ها و مقالات متعددی در زمینه سیاست خارجی و دیپلماسی است، از جمله اخیراً درباره چین و نظم جهانی. 

قیمت اصلی 320000 تومان بود.قیمت فعلی 179000 تومان است.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب رهبری: شش مطالعه در استراتژی جهانی از Henry Kissinger یک کتاب پرفروش در نیویورک تایمز

هنری کیسینجر، دیپلمات و سیاستمدار تمام عیار، استراتژی های شش شخصیت بزرگ قرن بیستم را بررسی می کند و تئوری متحد کننده رهبری و دیپلماسی را زنده می کند.

کتاب Leadership: Six Studies in World Strategy کتابی خارق‌العاده، کتابی که دو خط را در کارنامه طولانی و برجسته وزیر امور خارجه سابق هنری کیسینجر به هم می‌پیوندد… در رهبری او مجموعه‌ای جذاب از مطالعات موردی تاریخی و زندگی‌نامه‌های سیاسی را ارائه می‌کند که رقص و رقصنده را در هم می‌آمیزد. یکپارچه.” – جیمز استاوریدیس، وال استریت ژورنال

 

کتاب Leadership: Six Studies in World Strategy

 

هنری کیسینجر در این کتاب قانع‌کننده می‌نویسد: «رهبران در تقاطع دو محور فکر می‌کنند و عمل می‌کنند: اول، بین گذشته و آینده. دوم، بین ارزش‌ها و آرمان‌های پایدار کسانی که رهبری می‌کنند. آن‌ها باید آنچه را که می‌دانند، که لزوماً برگرفته از گذشته است، با آنچه در مورد آینده شهودی دارند، که ذاتاً حدسی و نامطمئن است، متعادل کنند. این درک شهودی از جهت است که رهبران را قادر می‌سازد تا اهدافی را تعیین کرده و استراتژی تعیین کنند.»

کیسینجر در کتاب رهبری، زندگی شش رهبر خارق‌العاده را از طریق استراتژی‌های متمایز حکومت‌داری تحلیل می‌کند، که معتقد است آنها تجسم یافته‌اند. پس از جنگ جهانی دوم، کنراد آدناور آلمان شکست خورده و از نظر اخلاقی ورشکسته را با آنچه کیسینجر “استراتژی فروتنی” می نامد، به جامعه ملل بازگرداند. شارل دوگل فرانسه را در کنار متفقین پیروز قرار داد و با «استراتژی اراده» عظمت تاریخی آن را تجدید کرد. در طول جنگ سرد، ریچارد نیکسون با «استراتژی تعادل» به ایالات متحده مزیت ژئواستراتژیک داد. پس از بیست و پنج سال درگیری، انور سادات با «استراتژی تعالی» چشم اندازی از صلح را به خاورمیانه آورد. در مقابل احتمالات، لی کوان یو با «استراتژی تعالی» یک دولت شهر قدرتمند، سنگاپور را ایجاد کرد. و اگر چه بریتانیا در زمان روی کار آمدن مارگارت تاچر به عنوان «مرد بیمار اروپا» شناخته می‌شد، اما او روحیه و موقعیت بین‌المللی کشورش را با «استراتژی اعتقاد» تجدید کرد.

برای هر یک از این مطالعات، Henry Kissinger ادراک تاریخی، تجربه عمومی و – چون او هر یک از موضوعات را می‌شناخت و در بسیاری از رویدادهایی که توصیف می‌کند شرکت داشت – دانش شخصی به ارمغان می‌آورد. رهبری با بینش‌ها و قضاوت‌هایی که فقط کیسینجر می‌توانست انجام دهد غنی می‌شود و با تأملات خود در مورد نظم جهانی و ضرورت رهبری امروز نتیجه می‌گیرد.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Henry Kissinger

ناشر

Penguin Press

شابک

978-0593489444

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

جلد

شومیز

کاغذ

بالک

نظرات مشتریان

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.

ارزیابی کاربران از " Leadership: Six Studies in World Strategy "
0
خرید کتاب Leadership: Six Studies in World Strategy
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما