51%

The Sedona Method روش سدونا

Original price was: 241000 تومان.Current price is: 118000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

روش سدونا: کلید شما برای شادی پایدار، موفقیت، آرامش و رفاه عاطفی هیل دووسکین

برای بیش از چهار و نیم دهه، کتاب The Sedona Method از Hale Dwoskin به صدها هزار نفر در سراسر جهان کمک کرده است تا رنج خود را رها کنند، آنچه را که انتخاب می‌کنند خلق کنند و حقیقت واقعی بودنشان را کشف کنند. با استفاده از روش Sedona، به توانایی طبیعی خود برای رها کردن هر گونه فکر یا احساس ناخواسته در محل دسترسی پیدا می کنید، حتی زمانی که درست در میانه بزرگترین چالش های زندگی هستید. این شما را آزاد می کند تا به سرعت و به راحتی هر آنچه را که انتخاب می کنید داشته باشید، باشید یا انجام دهید.

کتاب The Sedona Method اثر Hale Dwoskin

این کتاب به شما کمک می‌کند تا این روش سریع، آسان و در عین حال بسیار مؤثر را برای گسترش احساس امنیت درونی و رفاه خود بیاموزید – حتی در محیط چالش‌برانگیز و سخت امروزی.

بهره برداری از توانایی طبیعی خود برای انتشار به شما این امکان را می دهد که نتایجی بسیار فراتر از آنچه می توانید با سایر ابزارهای تحول آفرین موجود امروز به دست آورید، به دست آورید. در واقع، نتایج اغلب بسیار معجزه آسا به نظر می رسند. می‌دانیم که این ادعاها ممکن است زیاده‌روی به نظر برسد. با این حال، اگر باز باشید، می توانید به تسلط درونی و خوشبختی واقعی دست یابید که هرگز در خواب هم نمی دیدید.

کتاب روش سدونا “باید” یا “اصلاح” خارجی دیگری نیست. این یک راه قدرتمند برای شما است که می توانید خود و زندگی خود را از درون به بیرون، به راحتی و برای همیشه تغییر دهید.

هیل دووسکین و این مجموعه ابزار قدرتمند در کتاب‌های راز و بزرگ‌ترین راز راندا برن به نمایش گذاشته شده‌اند.

کتاب The Sedona Method: Your Key to Lasting Happiness, Success, Peace and Emotional Well-being

کتاب The Sedona Method روش سدونا باید سریع خوانده شود مطالب کلیدی از اواسط کتاب شروع می شود و مقدمه کمی مفصل است. به محض اینکه احساس کردید ترک یک احساس چیست، ادامه مطلب را بخوانید. دریابید که خواستن چیزی شبیه کمبود چیزی است، و هر دو فقط یک احساس هستند، و احساسات شما نیستند، و می توانید آنها را رها کنید. طعم خاص خواستن خود را ساده کنید: آیا 1. تمایل به کنترل یا کنترل شدن، 2. دوست داشته شدن یا دوست نداشتن، 3. میل به ایمن بودن یا میل به مردن، 4. تمایل به جدا بودن یا یکی بودن با همه چیز، 5. تمام موارد بالا، یا من نمی دانم، پس یکی را انتخاب کنید. آیا می توانید آن را رها کنید، آیا برای شما خوب است؟ تا آنجا که می توانید و فقط در حال حاضر، همیشه می توانید آن را در صورت تمایل، پشتیبان بگیرید. وقتی ذهنتان به شما می گوید که گیر کرده اید، سؤالات بیشتری وجود دارد که باید بپرسید. (این یک ترفند است، این کار را انجام می دهد، اما دروغ است – همیشه، قابل آزمایش)

توضیحات تکمیلی

نویسنده

هیل دووسکین
Hale Dwoskin

ناشر

Element Books

شابک

978-0007197774

زبان

انگلیسی

تعداد صفحات

432

قطع

رقعی

جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما