52%

Men Are from Mars, Women Are from Venus: The Classic Guide to Understanding the Opposite Sex (بدون حذفیات)

دکتر جان گری در راهنمای کلاسیک خود کتاب Men Are from Mars Women Are from Venus (مردان از مریخ هستند زنان از ونوس) برای درک جنس مخالف، راهی عملی و اثبات شده برای مردان و زنان برای بهبود ارتباطات و روابط خود با اذعان به تفاوت های بین آنها ارائه می دهد.

Original price was: 252000 تومان.Current price is: 122000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Men Are from Mars Women Are from Venus مردان از مریخ هستند زنان از ناهید اثر John Gray

کتاب Men Are from Mars Women Are from Venus

پرفروش‌ترین کتاب فوق‌العاده نیویورک تایمز

دکتر جان گری در راهنمای کلاسیک خود برای درک جنس مخالف، راهی عملی و اثبات شده برای مردان و زنان برای بهبود ارتباطات و روابط خود با اذعان به تفاوت های بین آنها ارائه می دهد.

روزی روزگاری مریخی‌ها و ونوسی‌ها با هم آشنا شدند، عاشق هم شدند و روابط شادی با هم داشتند، زیرا به تفاوت‌هایشان احترام می‌گذاشتند و می‌پذیرفتند. سپس آنها به زمین آمدند و فراموشی شروع شد: آنها فراموش کردند که از سیارات مختلف هستند.

بر اساس سال ها مشاوره موفق زوج ها و افراد، مردان از مریخ هستند، زنان از ونوس هستند به میلیون ها زوج کمک کرده تا روابط خود را تغییر دهند. این کتاب جاودانه که اکنون به عنوان یک کتاب کلاسیک مدرن در نظر گرفته می‌شود، به زنان و مردان کمک کرده است تا بفهمند که چقدر می‌توانند در سبک‌های ارتباطی، نیازهای عاطفی و شیوه‌های رفتارشان متفاوت باشند و اسرار برقراری ارتباط بدون درگیری را ارائه می‌کند و به زوج‌ها اجازه می‌دهد صمیمیت برقرار کنند. هر فرصتی برای رشد.

نقد خوانندگان کتاب Men Are from Mars Women Are from Venus

کتابی ارزشمند و بسیار مورد نیاز. کمکی به درک سبک های ارتباطی زن و مرد.

من کاملا از خواندن کتاب مردان از مریخ هستند زنان از ونوس لذت بردم. من به مدت سه ماه از یک رابطه 2 ساله خارج شده بودم و فکر می کردم که کجا اشتباه شده است. من واقعاً او را دوست داشتم و 14 ماه قبل از اینکه به جنوب برود، یک زندگی زیبا داشتیم.

من در حال خواندن کتاب مردان از مریخ هستند زنان از ونوس با گروهی از دوستان هستم و بسیار روشنگر است. اگر اصولی را که از کتاب یاد می‌گیرید به کار ببندید، رابطه شما را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد.

در حالی که فکر نمی کردم به آنچه او می گوید باور کنم، فکر می کنم در این کتاب چیزهای زیادی یاد گرفتم. می تواند چشمان شما را به چیزهایی باز کند که قبلاً ندیده اید. و خواندن آن بد نیست.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

John Gray

ناشر

Harper Paperbacks

شابک

978-0060574215

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما