44%

Metahuman: Unleashing Your Infinite Potential (بدون حذفیات)

Original price was: 241000 تومان.Current price is: 136000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Metahuman فرا انسان اثر Dr Deepak Chopra

کتاب Metahuman

آیا ممکن است فراتر از زندگی روزمره گام برداریم و حالت های آگاهی را افزایش دهیم؟ دیپاک چوپرا می گوید که آگاهی بالاتر اینجا و اکنون در دسترس است.

دیپاک چوپرا، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، اسرار حرکت فراتر از محدودیت‌های کنونی را برای دسترسی به حوزه‌ای از امکانات بی‌نهایت باز می‌کند. چگونه یک نفر این کار را انجام می دهد؟ با فراانسان شدن.

با این حال، فراانسان بودن یک داستان علمی تخیلی نیست و قطعاً ابرقهرمان بودن نیست. فراانسان بودن به معنای عبور از محدودیت های ساخته شده توسط ذهن و ورود به وضعیت جدیدی از آگاهی است که در آن ما دسترسی عمدی و ملموسی به تجربیات اوج داریم که می توانند زندگی افراد را از درون به بیرون تغییر دهند.

انسان ها این کار را به طور طبیعی انجام می دهند – تا حدی. قرن هاست که هنرمندان بزرگ، دانشمندان، نویسندگان و بسیاری از افراد به اصطلاح عادی از دنیای فیزیکی روزمره فراتر رفته اند. اما اگر بتوانیم این تجربیات اغلب گیج‌کننده را کانالیزه کنیم، چه اتفاقی می‌افتد؟ چوپرا استدلال می کند که ما با تجربیاتی بیدار می شویم که بدن، ذهن و روح شما را باز می کند.

متاهومن خواننده را دعوت می کند تا این مسیر را اینجا و اکنون طی کند. ما می آموزیم که بیدار شدن فقط مربوط به تمرکز حواس یا مدیتیشن نیست. بیدار شدن، تبدیل شدن به فراانسان، به معنای گسترش آگاهی ما در همه چیزهایی است که می اندیشیم، می گوییم و انجام می دهیم.

با فراتر رفتن، خود را از شرطی شدن قدیمی و تمام ساختارهای ذهنی که زمینه ساز اضطراب، تنش، و خواسته های من محور هستند رها می کنیم. بیدار شدن به زندگی اجازه می دهد تا مانند قبل معنا پیدا کند. چوپرا برای اینکه این کار تا حد امکان عملی شود، کتاب را با یک راهنمای 31 روزه برای تبدیل شدن به فراانسان به پایان می رساند. او می نویسد، وقتی بیدار می شوید، زندگی دگرگون می شود، زیرا آگاهی ناب – که میدان همه احتمالات است – در زندگی شما طلوع می کند. تنها در این صورت است که پتانسیل نامحدود شما به واقعیت شخصی شما تبدیل می شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Dr Deepak Chopra

ناشر

Rider

شابک

978-1846046087

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما