51%

Possibilities (The Jane Austen Series): A Contemporary Retelling of Persuasion (بدون حذفیات)

کتاب Possibilities (ممکن ها)، وقتی آلی عاشق مرد جوانی می‌شود که خانواده‌اش فکر می‌کنند ارزش خانواده ثروتمند جنوبی‌اش را ندارد، او تسلیم فشار می‌شود و به رابطه پایان می‌دهد. اما وقتی سال‌ها بعد خود را در همان شهر می‌بینند، آیا او می‌تواند با پشیمانی‌اش روبرو شود قبل از اینکه او عاشق شخص دیگری شود؟

Original price was: 250000 تومان.Current price is: 122000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Possibilities ممکن ها اثر Debra White Smith

کتاب Possibilities

آلی التون، دختر “پادشاه هلو جنوب” دیوانه وار عاشق فردریک ونتلی خوش تیپ، باهوش و رانده شده است – حیاط بان مزرعه هلو. بعد از یک سال که رابطه شان را مخفی نگه داشتند، بالاخره آماده اند تا نامزدی خود را اعلام کنند.

اما آلی وقتی که عمه اش – زنی که او را مانند یک دختر بزرگ کرده است – می گوید که وارث ثروت هلو باید اعتبار خانوادگی خود را در نظر بگیرد و مطمئناً نباید با “هیچکس” کنار بیاید، ویران می شود. وقتی یک تصادف جزئی رخ می دهد، آلی در بیمارستان به سر می برد و برای همیشه از فردریک جدا می شود.

اکنون، پس از ده سال اطاعت از همه دستورات خانواده اش، آلی با عشق سابق خود روبرو می شود که به نظر می رسد شخصیت او آنقدر تغییر کرده است که به سختی او را می شناسد. آلی دلش شکسته . . و با این حال او خود را به طور غیرقابل توضیحی به فردریک جذب می کند. چگونه او می تواند از این احساسات فراتر برود وقتی او اکنون درست زیر بینی او زندگی می کند؟

نقد خوانندگان کتاب Possibilities

من عاشق جین آستن هستم و داستان مورد علاقه من Persuasion است. من این اقتباس را سالها پیش خواندم و دوباره خواندمش …. آلی و فردریک در این داستان مرا با خود بردند …. خیلی شیرین و عاشقانه … آه شاد. کتاب Possibilities زیبا را به شدت توصیه می کنم!

Possibilities یک بازخوانی سرگرم کننده از Persuasion بود. دبرا وایت اسمیت با به روز رسانی داستان و انتقال آن به فضایی مدرن و در عین حال حفظ جوهر آن، کار خوبی انجام داد. این باعث شد که بخواهم برگردم و داستان اصلی را دوباره بخوانم.

آلی توسط وظیفه و عشق متقاعد می شود. این بازگویی Persuasion آستین شما را به این فکر می‌اندازد که بعداً چه اتفاقی می‌افتد تا آلی و اعضای خانواده‌اش را متقاعد کند تا برای شادی شخصیت‌های اصلی انتخاب کنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Debra White Smith

ناشر

Bethany House Publishers

شابک

978-0764230721

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما