51%

Reason and Romance (The Jane Austen Series): A Contemporary Retelling of Sense and Sensibility (بدون حذفیات)

کتاب Reason and Romance (دلیل و عاشقانه)، خواهران الینا و آنا وودز خود را درگیر عاشقانه های طوفانی می یابند. اما وقتی هر دو با مکاشفه‌های دلخراشی مواجه می‌شوند، آیا پیوندشان می‌تواند در برابر فشاری که تا آخر عمر ادامه می‌دهند، مقاومت کند؟

ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Reason and Romance دلیل و عاشقانه اثر Debra White Smith

کتاب Reason and Romance

الینا وودز، استاد کالج که همیشه معقول است، به خوش فکری و پختگی خود افتخار می کند. اما وقتی می بیند که در دانشگاه عاشق مردی جذاب و جذاب می شود، مصمم است که اجازه ندهد در رویاهای غیرواقعی یک عاشقانه افسانه ای غرق شود – با وجود جرقه هایی که هر بار که او را می بیند به پرواز درآمده است.

آنا وودز که همیشه رمانتیک است، مشتاق روزی است که توسط مردی ثروتمند و خوش تیپ از پاهایش جدا شود و تا ابد با خوشی زندگی کنند. وقتی ملاقات تصادفی با یک غریبه دقیقاً به آن نوع رابطه هیجان انگیز و عاشقانه ای منجر می شود که او همیشه آرزوی آن را داشت، آنا مطمئن است که شاهزاده واقعی خود را جذاب ملاقات کرده است.

از آنجایی که تاریخ به زمان حال می رسد و قلب ها شکسته می شود، آیا خواهران می توانند تفاوت های خود را نادیده بگیرند و اعتماد کنند که خدا نقشه نهایی را می داند؟

نقد خوانندگان کتاب Reason and Romance

جین آستن در میان نویسندگان مورد علاقه من قرار دارد. اگرچه همه ما پایان داستان را می دانیم، بازخوانی آن گیرا است. بافندگی اسمیت از داستان موازی آنا و الاینا خواننده را در این فکر نگه می دارد که چگونه سرنوشت این زنان محقق خواهد شد. توصیف‌های زنده از شخصیت‌های فرعی گاهی باعث خنده و برخی دیگر اشک می‌شود.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Debra White Smith

ناشر

Bethany House Publishers

شابک

978-0764230684

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما