50%

Manifest: 7 Steps to Living Your Best Life (بدون حذفیات)

کتاب Manifest (آشکار)، ملاقات علم و خرد، تجلی یک فلسفه و یک تمرین خودسازی است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید، عشق به خود را پرورش دهید و بهترین زندگی خود را داشته باشید.

Original price was: 207000 تومان.Current price is: 103000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Manifest آشکار اثر Roxie Nafousi

کتاب Manifest

با اولین راهنمای واقعاً عملی برای تجلی، زندگی خود را تغییر دهید، تمرین بسیار محبوب خودسازی که زندگی شما را برای همیشه متحول خواهد کرد. . .

این کتاب که توسط مربی خودسازی و روکسی نافوسی «ملکه تجلی» نوشته شده است، راهنمای ضروری برای هر کسی و هرکسی است که می‌خواهد در زندگی خود احساس قدرت بیشتری کند. تنها در هفت مرحله ساده می توانید هنر واقعی تجلی را درک کنید و زندگی ای را که همیشه آرزویش را داشته اید خلق کنید.

چه بخواهید همسر روحی خود را جذب کنید، شغلی عالی پیدا کنید، خانه ای را بخرید که همیشه می خواستید یا به سادگی آرامش و اعتماد درونی بیشتری پیدا کنید، مانیفست دقیقا به شما یاد می دهد که چگونه به آنجا برسید. . .

1. در دید خود شفاف باشید
2. ترس و تردید را از بین ببرید
3. رفتار خود را هماهنگ کنید
4. بر آزمون های کائنات غلبه کنید
5. سپاسگزاری را بدون اخطار بپذیرید
6. حسادت را به الهام تبدیل کنید
7. اعتماد به کائنات

ملاقات علم و خرد، تجلی یک فلسفه و یک تمرین خودسازی است که به شما کمک می کند به اهداف خود برسید، عشق به خود را پرورش دهید و بهترین زندگی خود را داشته باشید.

قفل جادو را برای خود باز کنید و سفر خود را برای تبدیل رویاهای خود به واقعیت آغاز کنید.

نقد خوانندگان کتاب Manifest

من عاشق آسان خواندن و اجرای قالب کتاب Manifest هستم. خواندن آن برای هر کسی که به دنبال فشار دادن دکمه تنظیم مجدد در زندگی خود است، ضروری است.

من عاشق این بودم که روکسی چگونه به زبان من صحبت می‌کرد، او پیام را آسان کرد، او از زندگی واقعی، مثال‌هایی در زمان واقعی استفاده کرد و نه تنها پیام را قابل ربط ساخت، بلکه الهام‌بخش بود.

کتابی شگفت‌انگیز، خواندنی آسان و نکاتی که شما را در مسیر نگه می‌دارد. من این کار را کردم که آگاهانه رویاهایم را به واقعیت تبدیل کنم.

وقتی کتاب Manifest را انتخاب کردم نمی دانستم نویسنده کیست، به توصیه ها عمل کردم و تغییر بزرگی در خود و محیطم دیدم. این کتاب دارای جهت است و زبان آن واضح است. من قبلاً آن را به دو دوست توصیه کرده ام و قبلاً کتابی را توصیه نکرده بودم.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Roxie Nafousi

ناشر

Chronicle Prism

شابک

978-1797221304

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما