50%

All I Have is Love تمام چیزی که دارم عشق است (بدون حذفیات)

Original price was: 190000 تومان.Current price is: 95000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب All I Have is Love تمام چیزی که دارم عشق است اثر Megha Ahuja

کتاب All I Have is Love

اگر یک چیز وجود داشت که اینایا به آن افتخار می کرد، آن عشق بی حد و حصری بود که از آن برخوردار بود. پس از مرگ غم انگیز والدینش در یک تصادف جاده ای، او مدت زیادی را در انکار خود می گذراند. او با جمع‌آوری تکه‌های پراکنده زندگی‌اش، تصمیم می‌گیرد زندگی را از نو آغاز کند و سرمایه‌گذاری سبزهای شهری را راه‌اندازی می‌کند.
آگاستیا مدیر جوان و مبتکر بیمارستان لایف لاین است. او تصمیم می گیرد به سبزهای شهری فرصت دهد، اما نمی تواند در برابر جذابیت لبخند خلع سلاح اینایا و در آغوش گرفتن دنج با کودکان بیمار در بخش اطفال مقاومت کند.
گرفتار شدن در گردابی از احساسات و چالش ها در چهارراه زندگی، آیا عشق آنها پیروز خواهد شد؟
در گرداب احساسات در قلب های عمیقاً محافظت شده شیرجه بزنید، با شخصیت های بزرگتر از زندگی که ساده و در عین حال صادقانه نقاشی شده اند.

نقد خوانندگان کتاب All I Have is Love

تمام چیزی که دارم عشق است داستانی دلچسب از عشق، از دست دادن و رشد است. این کتاب به اینایا، زن جوانی می‌پردازد که پس از از دست دادن والدینش در یک تصادف جاده‌ای، دلشکسته‌ای را تجربه کرده است. با وجود این فاجعه، او قدرت حرکت به جلو را پیدا می کند.

این یک رمان عالی است که به بررسی موضوعات عشق، بدبختی و خودکشی می‌پردازد. قهرمان داستان، اینایا، یک بانوی جوان قوی و مصمم است که با وجود از دست دادن تکان دهنده مردمش، با تمام وجود روی عشق عظیم خود سرمایه گذاری می کند. این رمان اینایا را دنبال می کند که او تلاش می کند تا تکه های زندگی خود را به دست آورد و تلاش دیگری را آغاز کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Megha Ahuja

ناشر

Srishti Publishers & Distributors

شابک

978-9390441846

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما