50%

What I Learned About Investing from Darwin (بدون حذفیات)

Original price was: 240000 تومان.Current price is: 120000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب What I Learned About Investing from Darwin آنچه در مورد سرمایه گذاری از داروین آموختم اثر Pulak Prasad

کتاب What I Learned About Investing from Darwin

حرفه سرمایه گذاری در وضعیت بحرانی قرار دارد. اکثریت قریب به اتفاق مدیران صندوق های سهام قادر به شکست بازار در دراز مدت نیستند، که منجر به خروج گسترده از صندوق های فعال به صندوق های غیرفعال شده است. سرمایه گذاران در جستجوی یک رویکرد جدید باید به کجا مراجعه کنند؟ پولاک پراساد فلسفه سرمایه گذاری بلندمدت بیمار را بر اساس منبعی غیرمنتظره ارائه می دهد: زیست شناسی تکاملی.

او از مفاهیم اصلی داروین درس‌های کلیدی می‌گیرد و نمونه‌های روشنی از دنیای طبیعی را با داستان‌های متقاعدکننده‌ای از تصمیم‌های سرمایه‌گذاری خوب و بد – از جمله تصمیمات خودش – ترکیب می‌کند. استراتژی‌های بقای زنبورها چگونه می‌توانند به ما کمک کنند تا بپذیریم که ممکن است تسلا را از دست بدهیم؟ آزمایشی در زمینه پرورش روباه رام در مورد ویژگی‌های کسب‌وکارهای موفق چه چیزی را نشان می‌دهد؟ چرا ممکن است تقلید یک قورباغه کوچک از غرغر یک رقیب بزرگتر نشانه های عدم صداقت شرکتی را روشن کند؟

پراساد با آگاهی از راهبردهای تکاملی موفق، اصول ضد شهودی خود را برای سود طولانی مدت بیان می کند. او سه اصل سرمایه گذاری را ارائه می دهد: از ریسک های بزرگ اجتناب کنید. خرید با کیفیت بالا با قیمت منصفانه؛ و تنبل نباش – خیلی تنبل باش. Prasad یک مورد متقاعد کننده برای استراتژی ای ارائه می دهد که اکثریت قریب به اتفاق فرصت های سرمایه گذاری را رد می کند و از مالکیت دائمی مشاغل با کیفیت بالا حمایت می کند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Pulak Prasad

ناشر

Columbia University Press

شابک

978-0231203487

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما