50%

Life in Five Senses: How Exploring the Senses Got Me Out of My Head and Into the World (بدون حذفیات)

کتاب Life in Five Senses (زندگی در پنج حس)، داستانی جذاب و لایه ای از اکتشاف است که مملو از بینش های عمیق و پیشنهادات عملی در مورد چگونگی تقویت حواس و استفاده از قدرت ادراک خود برای زندگی کاملتر و غنی تر است – و در نهایت، چگونه با سرزندگی و عشق در جهان حرکت کنیم. 

Original price was: 230000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Life in Five Senses زندگی در پنج حس اثر Gretchen Rubin

کتاب Life in Five Senses

نویسنده شماره 1 پرفروش نیویورک تایمز پروژه شادی به حواس پنجگانه روی می آورد.

گرچن روبین بیش از یک دهه است که شادی و طبیعت انسان را مورد مطالعه قرار داده است، اما وقتی به طور فزاینده ای مشغول شد و در سرش گیر کرد، متوجه نشد که احساسات زندگی بی سر و صدا محو می شوند. در این سفر خودآزمایی، او با کاوش در رازها و شادی‌های حواس پنج‌گانه، خود را از حالت مشغله مه‌آلود به دنیایی دوباره کشف‌شده بالا می‌برد.

روبین با تکیه بر علوم، فلسفه، ادبیات و تلاش های خود برای تمرین آنچه می آموزد، به بررسی قدرت عمیق هماهنگ شدن با دنیای فیزیکی می پردازد. از لذت های ساده قدردانی از سس گوجه فرنگی و تهیه لیست پخش از آهنگ های مورد علاقه او گرفته تا مراسم پرماجراتر روزانه، گشت و گذار و سفر به دانشگاه فلوور. در عجله زندگی روزمره، او متوجه می شود که حواس پنج گانه ما مسیری را برای زندگی شادتر و آگاهانه به ما ارائه می دهند.

زندگی در پنج حس داستانی جذاب و لایه ای از اکتشاف است که مملو از بینش های عمیق و پیشنهادات عملی در مورد چگونگی تقویت حواس و استفاده از قدرت ادراک خود برای زندگی کاملتر و غنی تر است – و در نهایت، چگونه با سرزندگی و عشق در جهان حرکت کنیم. 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Gretchen Rubin

ناشر

Two Roads

شابک

978-1529376371

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما