50%

Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen (بدون حذفیات)

Original price was: 226000 تومان.Current price is: 113000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Building a StoryBrand ساخت یک برند داستانی اثر Donald Miller

کتاب Building a StoryBrand

بیش از نیم میلیون رهبر کسب و کار، قدرت چارچوب StoryBrand را که توسط نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و کارشناس بازاریابی دونالد میلر ایجاد شده است، کشف کرده اند. و درآمد میلیونی دارند.

اگر از کلمات اشتباه برای صحبت در مورد محصول خود استفاده کنید، هیچ کس آن را نخواهد خرید. بازاریابان و صاحبان مشاغل برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود تلاش می کنند و میلیون ها ضرر برای آنها و شرکت هایشان ضرر دارد.

در دنیایی مملو از حواس‌پرتی‌های دائمی و بر اساس تقاضا، برای صاحبان کسب‌وکار تقریبا غیرممکن شده است که به طور مؤثری از سر و صدا برای دستیابی به مشتریان خود کوتاهی کنند، چیزی که دونالد میلر از دست اول می‌داند. در این کتاب، او سیستم اثبات‌شده‌ای را که ایجاد کرده است به اشتراک می‌گذارد تا به شما در تعامل و تأثیر واقعی بر مشتریان کمک کند.

فرآیند StoryBrand یک راه حل اثبات شده برای مبارزه ای است که رهبران کسب و کار هنگام صحبت در مورد شرکت های خود با آن روبرو هستند. بدون یک پیام واضح و متمایز، مشتریان متوجه نمی شوند که شما چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید و تمایلی به مشارکت ندارند و باعث می شود فروش بالقوه، فرصت های تعامل با مشتری و بسیاری موارد دیگر را از دست بدهید.

در ساخت یک برند داستانی، دونالد میلر به بازاریابان و صاحبان مشاغل می آموزد که از هفت عنصر جهانی داستان های قدرتمند برای بهبود چشمگیر نحوه ارتباط با مشتریان و رشد کسب و کار خود استفاده کنند.

فرآیند اثبات شده او به هزاران شرکت کمک کرده است تا با مشتریان فعلی خود تعامل داشته باشند و مزیت رقابتی نهایی را به آنها بدهد. ساخت StoryBrand این کار را با آموزش به شما انجام می دهد:

_هفت داستان جهانی که همه انسانها به آنها پاسخ می دهند.
_دلیل واقعی خرید مشتریان؛
_چگونه پیام برند را ساده کنیم تا مردم آن را درک کنند.
_نحوه ایجاد موثرترین پیام برای وب سایت ها، بروشورها و رسانه های اجتماعی.

چه مدیر بازاریابی یک شرکت چند میلیارد دلاری باشید، چه صاحب یک کسب و کار کوچک، یک سیاستمدار کاندیدای انتخابات یا خواننده اصلی یک گروه راک، ساختن یک برند داستانی برای همیشه نحوه صحبت شما را در مورد شخصیت خود تغییر خواهد داد. کاری که انجام می دهید و ارزش منحصر به فردی که برای مشتریان خود به ارمغان می آورید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Donald Miller

ناشر

HarperCollins Leadership

شابک

978-0718033323

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما