50%

Are You Good Enough?: 15 Ways to Build a Confident Mindset (بدون حذفیات)

Original price was: 216000 تومان.Current price is: 108000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب ?Are You Good Enough آیا شما به اندازه کافی خوب هستید؟ اثر Bill McFarlan, Alex Yellowlees

کتاب ?Are You Good Enough

بیل مک فارلان و روان‌پزشک برجسته دکتر الکس یلولیز از The Priory، توضیحاتی را در مورد آنچه بر اعتماد به نفس تأثیر می‌گذارد و توصیه‌های عملی برای ایجاد اعتماد به نفس برای تبدیل شدن به فردی شاد و موفق ارائه کردند. چه در حال پیشروی یک سبک زندگی شرکتی با قدرت بالا باشید، چه در خانه در حال تشکیل خانواده، تحصیل در دانشگاه یا بیکار آیا به اندازه کافی خوب هستید؟ به ایجاد اعتماد به نفس و تقویت آن کمک می کند تا به اهداف خود برسید، عزت نفس پایین را از بین ببرید و شک به خود را از بین ببرید، با عباراتی که همه قابل درک باشند.

تصور کنید که بتوانید نکات منفی را با نکات مثبت جایگزین کنید، وضوح داشته باشید و بتوانید با صداقت پرداخت کنید و تعریف ها را بپذیرید. به این فکر کنید که چقدر خوب است که با مدیر خود در مورد کار بیش از حد روی پروژه خود و عدم امکان تعیین ضرب الاجل بدون احساس اضطراب و استرس، مستقیم صحبت کنید. در مورد هرس کردن دوستی ها از ناسالم “همه می گیرند” و “هیچ دادن” به دوستی های متعادل سالم، دانش کسب کنید. بیاموزید که چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنید و آگاهی خود را از عزت نفس به فرزندان خود منتقل کنید و آنها را تشویق کنید که بزرگترها رشد کنند و اعتماد به نفس داشته باشند.

تغییر دادن گذشته و مجموعه شرایط خود که پیامدهای زیانباری بر ذهنیت شما داشته است امکان پذیر نیست، اما در اختیار شماست که یاد بگیرید چگونه نگرش و دیدگاه خود را تغییر دهید تا به فردی راضی و با اعتماد به نفس تبدیل شوید که دوست دارید باشید. اجازه دهید آیا به اندازه کافی خوب هستید؟ بر اساس تجربیات واقعی زندگی، پیروزی ها و تراژدی ها و راه حل هایی برای مشکلات عمیق، به شما نشان می دهد که چگونه.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Bill McFarlan, Alex Yellowlees

ناشر

Capstone

شابک

978-1841127019

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما