50%

Get It Done: Surprising Lessons from the Science of Motivation (بدون حذفیات)

کتاب Get It Done (آن را انجام دهید)، با تحقیقات جذاب در زمینه علم انگیزش و داستان های قانع کننده از افرادی که یاد گرفته اند برای خود انگیزه ایجاد کنند، استراتژی های ارزشمندی را برای کشاندن خود به هر سمتی که می خواهید بروید روشن می کند – بنابراین می توانید به اهداف خود برسید در عین حال سالم، خوشحال و روشن باشید. 

Original price was: 244000 تومان.Current price is: 122000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Get It Done آن را انجام دهید اثر Ayelet Fishbach

کتاب Get It Done

مقدار زیادی جوهر روی موضوع ایجاد انگیزه و تأثیرگذاری بر دیگران ریخته شده است، اما چه اتفاقی می‌افتد وقتی شخصی که بیشتر می‌خواهید روی آن تأثیر بگذارید، شما هستید؟ تعیین و دستیابی به اهداف برای خود – در محل کار، خانه و روابط – سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد. چگونه می دانید از کجا شروع کنید؟ در مواجهه با موانع و حواس پرتی چگونه ادامه می دهید؟ وقتی با مسئولیت‌ها، نیازها و خواسته‌های بیشتری از آنچه که می‌توانید پیگیری کنید، چگونه تصمیم می‌گیرید کدام کارها و جاه‌طلبی‌ها را در اولویت قرار دهید؟

آیلت فیشباخ، روانشناس و دانشمند رفتارشناسی، در «آن را انجام دهید»، چارچوب نظری جدیدی را برای کنش خودانگیخته ارائه می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه:
_اهداف درست را مشخص کنید
_حمله به “مشکل میانی”
_نبرد با وسوسه ها
_از کمک اطرافیان خود استفاده کنید
_و خیلی بیشتر…

با تحقیقات جذاب در زمینه علم انگیزش و داستان های قانع کننده از افرادی که یاد گرفته اند برای خود انگیزه ایجاد کنند، Get It Done استراتژی های ارزشمندی را برای کشاندن خود به هر سمتی که می خواهید بروید روشن می کند – بنابراین می توانید به اهداف خود برسید در عین حال سالم، خوشحال و روشن باشید. 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Ayelet Fishbach

ناشر

Little, Brown Spark

شابک

978-0316538343

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما