55%

The Glass Castle (بدون سانسور)

در  کتاب The Glass Castle  قلعه شیشه ای شاهد آسیب های بعدی زن و مادر شدن دختر هستیم. رز مری مطمئناً توسط والدینش برای شکست آماده شده بود، از انتخاب همسر تا جدایی او از واقعیت. به عنوان پدر و مادر، رز مری و رکس ولز افتضاح هستند. و با این حال… خواندن این مطلب را بدون احساس کردن از دریچه عشق دخترشان به آنها غیرممکن دانستم. آنها

Original price was: 210000 تومان.Current price is: 95000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب The Glass Castle قلعه شیشه ای ژانت والز Jeannette Walls 

خرید کتاب The Glass Castle فروشگاه کتاب زبان ملت

خاطرات فوق‌العاده، بی‌نظیر، «هیچ چیز کم‌تر از دیدنی» (اینترتینمنت ویکلی) از یکی از با استعدادترین داستان‌نویسان جهان.

قلعه شیشه ای خاطرات قابل توجهی از انعطاف پذیری و رستگاری و نگاهی آشکار به خانواده ای است که در عین حال عمیقاً ناکارآمد و به طور منحصر به فرد پر جنب و جوش هستند. وقتی هوشیار بود، پدر باهوش و کاریزماتیک ژانت تخیل فرزندانش را تسخیر کرد و به آنها فیزیک، زمین شناسی و چگونگی پذیرفتن بی باکانه زندگی را آموزش داد. اما وقتی مشروب می نوشید، ناصادق و مخرب بود. مادرش روحیه ای آزاده بود که از ایده خانه داری متنفر بود و مسئولیت تشکیل خانواده را نمی خواست.

Watch The Glass Castle Trailer Starring Brie Larson|خرید کتاب The Glass Castle فروشگاه کتاب زبان ملت

خرید کتاب The Glass Castle کتاب قلعه شیشه ای ژانت والز

بچه های دیوار یاد گرفتند که از خودشان مراقبت کنند. آنها به یکدیگر غذا می دادند، لباس می پوشیدند و از یکدیگر محافظت می کردند و در نهایت راه خود را به نیویورک پیدا کردند. والدین آنها آنها را دنبال کردند و حتی با پیشرفت فرزندانشان بی خانمان بودن را انتخاب کردند.

قلعه شیشه‌ای واقعاً شگفت‌انگیز است – خاطراتی که با عشق شدید خانواده‌ای عجیب و غریب اما وفادار نفوذ کرده است.

این خاطرات همچنین در سال 2017 با بازی بری لارسون، وودی هارلسون و نائومی واتس به یک فیلم سینمایی بزرگ از Lionsgate تبدیل شد.

The Glass Castle: 16 Things The Movie Changes From The Boo|درباره کتاب The Glass Castle قلعه شیشه ای ژانت والز Jeannette Walls 

 Jeannette Walls نویسنده کتاب THE GLASS CASTLE

ژانت والز در فینیکس، آریزونا به دنیا آمد و در جنوب غربی آمریکا و ولش، ویرجینیای غربی بزرگ شد. او از کالج بارنارد فارغ التحصیل شد و به مدت بیست و پنج سال در نیویورک روزنامه نگار بود و برای مجله نیویورک، اسکوایر و ام اس ان بی سی می نوشت. خاطرات او، قلعه شیشه ای، بیش از هشت سال پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز بوده است، به بیش از سی زبان ترجمه شده است و به فیلمی با بازی بری لارسون تبدیل شده است. او همچنین نویسنده رمان های پرفروش ستاره نقره ای و اسب های نیمه شکسته است که توسط ویراستاران مجله نیویورک تایمز به عنوان یکی از ده کتاب برتر سال 2009 معرفی شد. رمان جدید او، ماه را آویزان کنید، توسط اسکریبنر در مارس 2023 منتشر خواهد شد. والز با همسرش، نویسنده جان، در مرکز ویرجینیا زندگی می کند.

 

در کتاب قلعه شیشه ای ژانت والزThe Glass Castle | Book by Jeannette Walls | Official Publisher Page |  Simon & Schuster

 کتاب The Glass Castle را بلافاصله پس از اتمام کتاب اسب های نیمه شکسته والز خواندم و احساس می کنم در این خانواده غوطه ور هستم. و بیش از کمی منفجر شده است. در قلعه شیشه ای شاهد آسیب های بعدی زن و مادر شدن دختر هستیم. رز مری مطمئناً توسط والدینش برای شکست آماده شده بود، از انتخاب همسر تا جدایی او از واقعیت. به عنوان پدر و مادر، رز مری و رکس ولز افتضاح هستند. و با این حال… خواندن این مطلب را بدون احساس کردن از دریچه عشق دخترشان به آنها غیرممکن دانستم. آنها به شیوه‌های وحشیانه سوء استفاده می‌کردند و حتی در حداقل‌ترین سطح هم نتوانستند زندگی فرزندان خود را تأمین کنند. رز مری در حالت انکار دائمی زندگی می کرد و به نظر می رسد که طبیعت خودشیفتگی و خود مهم مادر خود را به ارث برده است (موضوع اسب های نیمه شکسته). این نگاه هولناکی به عدم کارکرد «دست من پایین» از نسلی به نسل دیگر است. و در مورد اثرات مخرب اعتیاد به الکل بر کل خانواده. و با این حال، من نمی توانستم به طور کامل از این والدین متنفر باشم. آنها به نوعی توانستند به فرزندان خود چیزی بدهند، اگر فقط قدرت شخصیتی داشته باشند که بتوانند از آن فرار کنند. داستانی کاملاً جذاب که بعید است هرگز فراموشش کنم.

 

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Jeannette Walls

ناشر

Scribner; Reprint edition

شابک

978-0743247542

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما