52%

Calling Up: Discovering Your Journey to Transformational Leadership

Author Logo

J.P. Nerbun یک مربی بسیار با تجربه، مشاور ورزشی، و بنیانگذار TOC Culture Consulting، یک تجارت پیشرو در زمینه مشاوره ورزشی و مربیگری است. J.P. با بیش از 15 سال سابقه مربیگری بسکتبال در سطوح حرفه ای، دانشگاهی و جوانان، خود را به عنوان یک متخصص در رشته خود معرفی کرده است. ماموریت او کمک به رهبران و تیم هایشان است تا از طریق مربیگری، مشاوره و ایجاد جامعه به پتانسیل کامل خود دست یابند. در طول سال‌ها، تیم جی پی منابع آموزشی و عملی را برای صدها رهبر در صنایع مختلف از جمله ورزش، آموزش، پزشکی و تجارت فراهم کرده است. در سال 2019، J.P اولین کتاب خود را با عنوان “Calling Up: Discovering Your Journey to Transformational Leadership” منتشر کرد که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. در سال 2022، او “سیستم فرهنگ” را منتشر کرد، کتابی پیشگامانه در مورد فرهنگ تیمی، و پلتفرم آموزش آنلاین سیستم فرهنگ را در سال 2023 راه اندازی کرد و ابزارها و منابع ارزشمندی را برای بهبود فرهنگ تیم خود در اختیار رهبران قرار داد.

Original price was: 260000 تومان.Current price is: 125000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب Calling Up: Discovering Your Journey to Transformational Leadership اثر J.P. Nerbun

خرید بدون سانسور کتاب Calling Up کتاب ملت

کتاب Calling Up مسائل پیچیده‌ای را که مربیان امروزی باید در ایجاد تیم‌های منسجم و قوی دنبال کنند، نشان می‌دهد. آنها اغلب به همه جهات کشیده می شوند و باعث می شوند آنچه را که برایشان مهم است از دست بدهند. جی پی نربون ما را به سفر خود انعکاس یک مربی می برد (که برای اکثر ما کاری سخت است!) تا حقیقت درونی او و راهی بهتر برای بودن را پیدا کنیم. اگر مربی، والدین ورزشی، ورزشکار یا مدیر ورزشی هستید، کتاب Calling Up به شما کمک می‌کند تصویر بزرگ‌تری را ببینید و به شما انگیزه می‌دهد تا بهتر عمل کنید. این یک راهنمای آسان برای خواندن و بسیار کاربردی و پر از توصیه های حکیم است.

خرید انلاین کتاب Calling Up از  J.P. Nerbun

کتاب Calling Up راهنمای مربیان همه رشته های ورزشی در همه سطوح است که فرآیندی گام به گام برای ایجاد فرهنگ تحول آفرین ارائه می دهد که با تغییر رفتارها، نگرش ها و زبان مربیگری شروع می شود.
مربیان امروزی هر روز با چالش‌های مشابهی روبرو هستند: جوانان مستحق، والدین درگیر بیش از حد، و انتظار جامعه و مدیریت برای پیروزی. مربیگری صرفاً زمان زیادی را نمی گیرد. این کار عوارض روحی و جسمی دارد و مربیان باید بدانند که آنها تنها کسانی نیستند که با این مشکلات روبرو هستند. پس از بیش از 11 سال مربیگری، و تغییر فلسفه مربیگری خود، جی پی نربون احساس کرد که از او خواسته شده است تا درس های سختی را که در یک کتاب یافت نمی شود، به اشتراک بگذارد. Calling Up داستانی به راحتی قابل دسترسی و الهام بخش را ارائه می دهد زیرا J.P. جزئیات تجربه تحول آفرین یک مربی بسکتبال دبیرستانی به نام دانیل و تلاش یک ساله او برای حفظ شغلش در حالی که تلاش می کرد تا مربی ای شود که همیشه می خواست باشد.

کتاب Calling Up کتاب ملت

جدا از داستان سرگرم کننده و قابل ربط، که با مربیان در سطح شخصی ارتباط برقرار می کند، Calling Up اصولی را بر اساس تحقیقات علمی و تجربیات شخصی به مربیان ارائه می دهد که چگونگی یادگیری افراد، انگیزه های آنها و شرایط انسانی را بررسی می کند. این اصول توسط برخی از واجد شرایط ترین و موفق ترین مربیان در ورزش به اشتراک گذاشته شده است و J.P نیز ابزارهای خاصی را ارائه می دهد و توضیح می دهد که چگونه این ابزارها در چارچوب یک تیم به کار می روند. در پایان روز، Calling Up به مربیان نشان می دهد که نه تنها چگونه ورزشکاران بزرگ بسازند، بلکه چگونه افراد بزرگ بسازند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

J.P. Nerbun

ناشر

Morgan James Publishing

شابک

978-1642793048

زبان

انگلیسی

موضوع

کسب و کار و پول

قطع

رقعی

جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما