50%

کتاب House of Leaves

Mark Z. Danielewski در شهر نیویورک متولد شد و در لس آنجلس زندگی می کند. او نویسنده رمان برنده جایزه و پرفروش خانه برگ ها، فینالیست جایزه ملی کتاب فقط انقلاب ها و رمان شمشیر پنجاه ساله است که در هالووین سه سال متوالی در REDCAT اجرا شد. کتاب‌های او به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و آثار او در کانون کلاس‌های دانشگاهی و رویدادهای ادبی بوده است.

Original price was: 590000 تومان.Current price is: 295000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

درباره کتاب House of Leaves خانه برگها اثر  Mark Z. Danielewski مارک دانیلوسکی

خرید کتاب House of Leaves زبان انگلیسی بدون سانسور کتاب ملت

فرقه کلاسیک خم کننده ذهن درباره خانه ای که از داخل بزرگتر از بیرون است • شاهکاری ترسناک و تجربه خواندنی به طرز شگفت انگیزی غوطه ور و پیچ و خم مانند که مرزهای یک رمان را دوباره تعریف می کند.

“هم‌زمان مانند یک فیلم هیجان‌انگیز و مانند یک گشت و گذار عجیب و رویایی در ناخودآگاه خوانده می‌شود.” – میچیکو کاکوتانی، نیویورک تایمز

کتاب House of Leaves خانه برگ‌ها

«به‌طور هیجان‌انگیزی زنده، فوق‌العاده وحشت‌انگیز، به‌طور غم‌انگیز ترسناک، به‌طور نفس‌گیر هوشمندانه – بیشتر داستان‌های دیگر را بی‌معنا می‌کند». – برت ایستون الیس، نویسنده پرفروش کتاب American Psycho

نادیده گرفتن کتاب House of Leaves یک کتاب شیطانی درخشان غیرممکن است. – جاناتان لتم، نویسنده بروکلین بدون مادر

سال‌ها پیش، زمانی که کتاب House of Leaves خانه برگ‌ها برای اولین بار دست به دست می‌شد، چیزی بیش از یک انبوه کاغذ بد بسته‌بندی نشده بود که گهگاه قسمت‌هایی از آن در اینترنت ظاهر می‌شد. هیچ‌کس نمی‌توانست پیش‌بینی کند که این داستان وحشتناک به‌زودی فرمانی کوچک اما فداکار را بر عهده بگیرد. کتاب House of Leaves با مجموعه‌ای عجیب از جوانان به حاشیه رانده شده – نوازندگان، هنرمندان خالکوبی، برنامه‌نویسان، رقصنده‌ها، طرفداران محیط‌زیست و معتادان آدرنالین شروع شد – در نهایت به دستان نسل‌های قدیمی‌تر راه یافت، که نه تنها خود را در آن صفحات چیدمان عجیب یافتند، بلکه کشف کردند. راهی برای بازگشت به زندگی فرزندانشان.

این داستان که اکنون به صورت کتاب، با کلمات رنگی اصلی، پاورقی های عمودی، و ضمیمه های دوم و سوم در دسترس است، بدون تغییر باقی مانده است. به همین ترتیب، شیفتگی فرهنگی با House of Leaves مانند همیشه پرشور و تخیلی باقی می ماند. این رمان الهام‌بخش دوره‌های دکترا و پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، پدیده‌های فرهنگی مانند افسانه شهری آنلاین «اتاق‌های پشتی» و آثار هنری باورنکردنی در رسانه‌های کاملاً غیرواقعی از موسیقی گرفته تا بازی‌های ویدیویی است.

ویل نویدسون، خبرنگار عکاس برنده جایزه پولیتزر و کارن گرین همسفرش، آماده رویارویی با عواقب غیرممکن بودن خانه جدیدشان نبودند، تا روزی که دو فرزند کوچکشان سرگردان شدند و صدای آنها به طرز وحشتناکی شروع به بازگشت به داستان دیگری شد – از تاریکی موجود. از پرتگاهی که همیشه در حال رشد پشت در کمد دیواری است، و از آن غرغر نامقدسی که به زودی دیوارهایشان را می شکافد و تمام رویاهایشان را می بلعد.

اولین رمان مارک دانیلوسکی در سال 2000، خانه برگها کتاب House of Leaves ، متنی تجربی است که شامل چندین لایه روایت است. این یک نوع داستان فریم است: قاب یا لایه بالا، زندگی جانی تروانت را پس از یافتن دستنوشته زامپانو The Navidson Record دنبال می‌کند و این دست‌نوشته به عنوان لایه دوم House of Leaves عمل می‌کند. دستنوشته زامپانو لایه سوم House of Leaves را تحلیل می کند: مستندی به همین نام که توسط ویل نویدسون فیلمبرداری شده است. این مستند اقدامات خانواده نویدسون در خانه شان در Ash Tree Lane را دنبال می کند.

کتاب House of Leaves

جانی تروانت یک کارمند مغازه خالکوبی است که در هالیوود زندگی می کند و اغلب مشروب می نوشد، مواد مخدر مصرف می کند و با زنان رابطه دارد. او و دوستش، لود، رکورد نویدسون را در اتاق مردی به نام زامپانو که اخیراً درگذشته است، کشف می‌کنند. جانی نسخه خطی را به خانه می برد و شروع به خواندن آن می کند و با گذشت زمان بیشتر و بیشتر در مورد آن وسواس پیدا می کند. او شروع به جمع‌آوری یک سری پاورقی برای متن زامپانو می‌کند که در آن اقدامات زندگی خودش آشکار می‌شود. او مجموعه ای از اپیزودها را تجربه می کند که در آنها از واقعیت جدا می شود. او فکر می‌کند وقایع رخ می‌دهند و بلافاصله متوجه می‌شوند که اتفاق نیفتاده‌اند، به طوری که خواننده اغلب از آنچه در واقعیت رمان می‌گذرد مطمئن نیست. جانی گاهی اوقات “جانور” را می بیند یا تجربه می کند – نوعی حیوان یا موجودی با حضور تهدیدآمیز و مخرب. سلامت جسمانی جانی رو به وخامت گذاشته و او کمتر و کمتر آپارتمانش را ترک می کند و در نهایت از مغازه خالکوبی اخراج می شود.

سرانجام، جانی تصمیم می گیرد دست نوشته را در انبار بگذارد و به جستجوی ویرجینیا می رود تا خانه ای را در Ash Tree Lane که در مستند The Navidson Record ثبت شده است، پیدا کند. در حین سفر، او با گروهی روبرو می شود که نسخه خطی او را در اختیار دارند. آنها گزارش می دهند که نسخه خطی توزیع شده است. در حین سفر، جانی همچنین قبل از خودکشی از موسسه Whalestoe، بیمارستان روانی که مادرش در آن زندگی می کرد، بازدید می کند.

یک لایه پایین دستنوشته Zampanò، The Navidson Record است. ما در مورد خود زامپانو از طریق نوشته‌هایش درباره این فیلم آشنا می‌شویم که جانی در نهایت تشخیص می‌دهد که واقعا وجود ندارد. زامپانو مرد نابینایی است که به تنهایی در یک آپارتمان زندگی می کند. او چند زن دارد که به ملاقاتش می آیند، برایش می خوانند و به او کمک می کنند تا نسخه خطی را بنویسد.

خرید کتاب خانه برگها زبان انگلیسی

از طریق خواندن نسخه خطی، با اتفاقات فیلم، رکورد نویدسون آشنا می شویم. ویل نویدسون، شخصیتی که برنده جایزه پولیتزر است، و شریک زندگی او، کارن گرین، یک مدل سابق، به همراه فرزندانشان، چاد و دیزی، به خانه ای در Ash Tree Lane در ویرجینیا نقل مکان می کنند. آنها متوجه می شوند که خانه از بیرون کمی بزرگتر از داخل است. ابعاد خانه به طور نامحسوس تغییر می کند و یک راهرو ظاهر می شود. در ابتدا، راهرو تنها چند فوت طول به نظر می‌رسد، اما رشد می‌کند و جرقه‌هایی را در ویل ایجاد می‌کند که نیاز به بررسی دارد. ویل از کاوشگران هالووی رابرتز، جید لیدر و وکس هوک کمک می گیرد تا راهرو را بررسی کنند. رشد می کند و رشد می کند و ابعادش دائماً در حال تغییر است. یک راه پله مارپیچ به همراه اتاق های بی شماری وجود دارد. در ماموریت آنها، هالووی واقعیت را شکسته و به وکس و جد شلیک می کند و دومی را می کشد. پس از خروج همه از راهرو، خانه شروع به نوعی حمله به صاحبان می کند و همه را مجبور به ترک خانه می کند. تام، برادر ویل، توسط خانه بلعیده می شود و مرده فرض می شود.

کتاب House of Leaves کتاب خانه برگها

کارن با بچه ها به نیویورک برمی گردد، اما ویل چندین ماه در ویرجینیا می ماند. او برای بررسی راهرو برمی گردد و هفته ها در آنجا گیر افتاده است. کارن به ویرجینیا می آید و او را نجات می دهد. ویل مجروح شده و یک دست و یک چشم خود را از دست داده است. خانواده به ورمونت نقل مکان می کنند.

رمان با مجموعه ای از نمایشگاه ها به پایان می رسد که در پاورقی های متن اصلی به آنها اشاره شده است.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Mark Z. Danielewski

ناشر

Pantheon

شابک

978-0375420528

زبان

انگلیسی

موضوع

ادبیات و داستان ›ژانر داستانی

قطع

رقعی

کاغذ

تحریر

جلد

سخت

تعداد صفحات

740

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما