59%

کتاب Loved: How to Rethink Marketing for Tech Products (بدون حذفیات)

کتاب LOVED (دوست داشتنی)، دعوتی است برای بازنگری در مفاهیم خسته‌کننده بازاریابی محصول و تمرین نسخه‌ای پویاتر، مشتری‌محور و بازار محور که طرفدارانی را ایجاد می‌کند و به محصولات کمک می‌کند تا پتانسیل کامل بازار خود را به دست آورند.

Original price was: 340000 تومان.Current price is: 141000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Loved دوست داشتنی اثر Martina Lauchengco

کتاب Loved

اکثر شرکت های فناوری بازاریابی را اشتباه می کنند زیرا نمی دانند چگونه بازاریابی محصول را به درستی انجام دهند. قسمت بعدی در سری پرفروش‌های SVPG، LOVED نشان می‌دهد که رهبرانی مانند اپل، نتفلیکس، مایکروسافت و Salesforce چه کارهایی را به خوبی انجام می‌دهند و چگونه می‌توان از آن برای تغییر بازاریابی محصول در شرکت خود استفاده کرد.

بهترین محصولات هنوز هم می توانند در بازار از دست بدهند. چرا؟ آنها توسط محصولات با بازاریابی قوی تر محصول شکست می خورند. بازاریابی محصول خوب تفاوت بین محصولات «همچنین اجرا شده» در مقابل محصولاتی است که پیشرو هستند. و با این حال، بازاریابی محصول به طور گسترده ای سوءتفاهم شده است. اگرچه این شامل تقسیم بندی مشتریان، تعیین موقعیت محصول شما، ایجاد وثیقه محصول و حمایت از تیم های فروش است، بازاریابی محصول عالی دستاوردهای بسیار بیشتری دارد. این بهترین راه را برای ارائه محصول شما به بازار هدایت می کند. این چیزی است که جهان در مورد محصول و دسته بندی شما فکر می کند. دیگران را ترغیب می کند تا داستان محصول شما را تعریف کنند.

بخشی از مجموعه‌های پرفروش شامل INSPIRED و EMPOWERED، LOVED اصول بازاریابی بهترین محصول در کلاس را برای تیم‌های محصول، بازاریابان، بنیان‌گذاران و هر رهبر با محصول و چشم‌انداز توضیح می‌دهد.

مارتینا لائوچنگکو با به اشتراک گذاشتن داستان های شخصی خود به عنوان رهبر سابق محصول و بازاریابی در مایکروسافت و نت اسکیپ، و به عنوان مشاور استارت آپ های سیلیکون ولی، سرمایه گذار خطرپذیر و مدرس دانشکده مهندسی دانشگاه کالیفرنیا برکلی، دهه ها درس های به دست آمده از کار با صدها شرکت را به اشتراک می گذارد. LOVED را به راهنمای قطعی بازاریابی محصول مدرن تبدیل کنید.

با ده‌ها داستان از سنگر رهبران بازار و همچنین استارت‌آپ‌های جدیدتر با محصولاتی که تازه سفر خود را آغاز کرده‌اند، این کتاب به شما نشان می‌دهد:

_محوریت بازاریابی محصول برای موفقیت هر محصول
_مهارت ها و اقدامات کلیدی مورد نیاز برای انجام خوب آن
_چهار اصل اساسی در بازاریابی محصول و نحوه بکارگیری آنها
_نحوه استخدام، رهبری و سازماندهی بازاریابی محصول
_چگونه بازاریابان محصول همکاری حیاتی را با سایر عملکردها بهینه می کنند
_چارچوب های تک برگه، ابزارها و شیوه های بازاریابی چابک که به ساده سازی و ارتقای بازاریابی محصول کمک می کند

LOVED دعوتی است برای بازنگری در مفاهیم خسته‌کننده بازاریابی محصول و تمرین نسخه‌ای پویاتر، مشتری‌محور و بازار محور که طرفدارانی را ایجاد می‌کند و به محصولات کمک می‌کند تا پتانسیل کامل بازار خود را به دست آورند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Martina Lauchengco

ناشر

Wiley

شابک

978-1119703648

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما