50%

کتاب Crystals: The Modern Guide to Crystal Healing (بدون حذفیات)

Original price was: 200000 تومان.Current price is: 100000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Crystals کریستال ها اثر Yulia Van Doren

کتاب Crystals

از انتخاب و استفاده گرفته تا برنامه نویسی، شارژ و تمیز کردن، کریستالز یک راهنمای مدرن برای افزایش زندگی شما با این سنگ های دلربا است.

کریستال ها که اغلب به عنوان “نگهبانان خرد” شناخته می شوند، میلیون ها سال از تاریخ زمین را در خود نگه می دارند. از طریق انتشار ارتعاشات ثابت، آنها به شما کمک می کنند تا متمرکزتر و متعادل تر شوید و فضاهایی از ذن را در اطراف شما و خانه خود ایجاد کنید. این یک راهنمای عملی است که با 51 مورد از رایج ترین و جالب ترین کریستال ها، ویژگی های هر سنگ و نحوه مهار قدرت آنها را به شما آموزش می دهد. کشف کنید که کدام کریستال ها برای شما مناسب هستند، بهترین مکان برای قرار دادن آنها، جفت های عالی، و یاد بگیرید که چگونه به طور روزانه از کریستال های خود مراقبت کنید تا هر گونه منفی در زندگی خود را منحرف کنید.

چه از جید برای بهبود شانس خود استفاده کنید، چه از کوارتز دودی برای سم زدایی، یا از کوارتز رز برای ایجاد هماهنگی در روابط خود، این راهنمای عملی شما را به تمام آنچه برای مهار قدرت کریستال های خود نیاز دارید مجهز می کند. ارتباط خود را با دنیای دیجیتال قطع کنید و دوباره با خود معنوی خود ارتباط برقرار کنید زیرا کریستال ها برداشت تازه ای از درمان کریستالی ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا مثبت اندیشی درونی خود را تقویت کنید.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Yulia Van Doren

ناشر

Quadrille Publishing

شابک

978-1787130357

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما