50%

کتاب The Rules of Money: How to Make It and How to Hold on to It (بدون حذفیات)

Original price was: 230000 تومان.Current price is: 115000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Rules of Money قوانین پول اثر Richard Templar

کتاب The Rules of Money

قوانین پول: به نظر می رسد که برخی افراد می دانند چگونه آن را بدست آورند — و آن را حفظ کنند! راز آنها چیست؟ آنها چه می دانند که بقیه ما نمی دانیم؟ آنها “قواعد پول” را می دانند: “رفتارهای طلایی” که ثروت را ایجاد می کند و باعث رشد آن می شود. هر کسی می تواند قوانین پول را یاد بگیرد. می توانید آنها را با گذراندن سال ها صرف تماشای افراد ثروتمند از نزدیک یاد بگیرید … یا می توانید همه آنها را همین حالا با کتاب “قوانین پول” ریچارد تمپلار، نسخه توسعه یافته یاد بگیرید.

تمپلار – نویسنده قوانین زندگی و بسیاری از کتاب های پرفروش دیگر – 107 تکنیک آسان تولید ثروت را گرد هم آورده است که می توانید فوراً از آنها استفاده کنید! قوانین تمپلار که اکنون با 9 قانون کاملاً جدید به روز شده و گسترش یافته است، به همه چیزهایی که در مورد پول نیاز دارید می پردازد: چگونه ثروتمند فکر کنید، ثروتمند شوید، حتی بیشتر ثروتمند شوید، ثروتمند بمانید و ثروت خود را به اشتراک بگذارید. توصیه‌های لحظه‌ای عالی در مورد پس‌انداز، خرج کردن، سرمایه‌گذاری و لذت بردن از پولتان نیز خواهید یافت.

متوجه خواهید شد که چرا باورهای مالی شما ممکن است مانع شما شود. چگونه به ثروت به عنوان یک دوست نگاه کنیم، نه دشمن. چگونه بدون به خطر انداختن اخلاق خود پول دربیاورید. اجتناب از حسادت؛ ایجاد یک طرح؛ امور مالی فعلی خود را تحت کنترل بگیرید. معامله و مذاکره کارشناسی ارشد؛ فرصت هایی را که هیچ کس دیگری نمی بیند و خیلی بیشتر کشف کنید. توصیه تمپلار به اندازه لقمه فقط خواندن آن سرگرم کننده نیست – استفاده از آن نیز آسان است!

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Richard Templar

ناشر

FT Press

شابک

978-0132907811

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما