50%

کتاب Cinderella Is Dead سیندرلا مرده است (بدون حذفیات)

Original price was: 280000 تومان.Current price is: 140000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Cinderella Is Dead سیندرلا مرده است اثر Kalynn Bayron

کتاب Cinderella Is Dead

دختران در این بازگویی منحصر به فرد و قدرتمند سیندرلا با صدای جدید خیره کننده ای که برای طرفداران دونیل کلیتون و ملیسا آلبرت عالی است، متحد می شوند تا پادشاهی را سرنگون کنند.

200 سال از یافتن شاهزاده سیندرلا می گذرد، اما این افسانه به پایان رسیده است. اکنون دختران نوجوان باید در مراسم سالانه رقص حضور پیدا کنند، جایی که مردان پادشاهی بر اساس نمایش زیبای یک دختر، همسران خود را انتخاب می کنند. اگر همتای مناسبی پیدا نشود، دیگر از دخترانی که انتخاب نشده اند خبری نخواهد شد.

سوفیای شانزده ساله ترجیح می دهد با ارین، بهترین دوست دوران کودکی اش، ازدواج کند تا اینکه در مقابل خواستگاران رژه برود. سوفیا در هنگام رقص، تصمیم ناامیدانه ای برای فرار می گیرد و خود را در مقبره سیندرلا پنهان می کند. او در آنجا با کنستانس، آخرین نوادگان شناخته شده سیندرلا و خواهران ناتنی اش آشنا می شود. آنها با هم عهد می بندند که یک بار برای همیشه پادشاه را سرنگون کنند – و در این روند، می آموزند که داستان سیندرلا چیزهای بیشتری از آنچه تا به حال می دانسته اند وجود دارد. . .

این برداشت تازه از یک داستان کلاسیک باعث می‌شود خوانندگان داستان‌هایی را که گفته‌اند زیر سوال ببرند، و دختران را وادار می‌کند تا ساختارهای دنیای اطراف خود را بشکنند.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Kalynn Bayron

ناشر

Bloomsbury YA

شابک

978-1547603879

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما