50%

کتاب The Actor: How to Live an Authentic Life (Mystery School Series Book 1) (بدون حذفیات)

ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Actor بازیگر اثر Don Miguel Ruiz, Barbara Emrys

کتاب The Actor

اولین کتاب از مجموعه چهار قسمتی مدرسه رمز و راز توسط نویسندگان پرفروش دان میگل رویز و باربارا امریس، بازیگر راهنمای تسلط بر هنر شادی و زندگی واقعی تر است.

دون میگل رویز، نویسنده کتاب پرفروش بین المللی چهار توافق و شمن اسطوره ای مکزیکی، همراه با شاگرد دیرینه اش باربارا امریس، با مهم ترین کار خود بازمی گردد: دوره ای برای دانشجویان در مورد راز معنوی زندگی، که برای برانگیختن یک درونی ایجاد شده است. انقلاب

با The Actor: How to Live an Authentic Life، برای اولین هفته یادگیری خود به «مدرسه اسرارآمیز» بپیوندید و جذاب ترین داستان و راز را کشف کنید: شما! کنجکاوی و اشتیاق خود را بیاورید و برای باز کردن ذهن خود آماده شوید.

در طی پنج روز یاد بگیرید که چگونه زندگی خود را از دید یک هنرمند مشاهده کنید و با چهره واقعی پشت نقاب بازیگر آشنا شوید. زمان بندی شما:
_روز 1: هنرمند
_روز دوم: زبان
_روز سوم: بازیگری
_روز چهارم: صحنه
_روز پنجم: پرده نهایی
کشف کنید که چگونه شخصیت اصلی هر داستانی هستید که تا به حال در مورد خود گفته اید، و چگونه به درام انسانی به عنوان یک کل و همچنین نقشی که در آن بازی می کنید نگاه کنید.

آگاهی خود را نسبت به تفکر و رفتار انسان توسعه دهید زیرا هر درس یک قدم شما را به خرد و آگاهی نزدیک می کند و شروع به دور شدن از “نقش”هایی که بازی می کنید و اصالت خود را به دست می آورید.

هر یک از ما یک اثر هنری متحول کننده هستیم و در زیر همه تئاترها، حقیقت منتظر است تا روشن شود. پشت پرده های صحنه نگاه کنید و نمایشی را که زندگی است در آغوش بگیرید!

کار جدید دون میگل رویز، سری مدرسه اسرارآمیز، یک دوره چهار قسمتی است که به بررسی رمز و راز معنوی زندگی می‌پردازد، با درس‌هایی که از طریق تئوری، عمل، و تمرین‌های تخیلی، بینشی در مورد چالش‌های خاص آن به ارمغان می‌آورد. به عنوان یک دانش آموز زندگی، یاد بگیرید که انتخاب های خلاقانه ای را که واقعیت شما را همان چیزی است که اکنون هست، و انتخاب هایی که هنوز در دسترس شما هستند، تشخیص دهید. از درک جدید خود برای صلح با گذشته استفاده کنید. رابطه خود را با زمان حال تغییر دهید و فیلمنامه جدیدی برای زندگی خود بسازید.

با سه کتاب دیگر مجموعه Mystery School به تحول خود ادامه دهید:
_اروس: تصورات غلط درباره هنر عاشقانه و جنسی
_افسانه: داستان هایی که درباره خود و واقعیت خود می گوییم
_غم و اندوه: مراقبت از خود هنگام زنده ماندن از دست دادن افرادی که دوستشان داریم

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Don Miguel Ruiz, Barbara Emrys

ناشر

Leaping Hare Press

شابک

978-0711267220

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما