50%

کتاب The Code Breaker (بدون سانسور)

Original price was: 460000 تومان.Current price is: 230000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب The Code Breaker  (کد شکن) اثر  Walter Isaacson

کتاب The Code Breakerمتن کامل بدون حذفیات

بهترین کتاب سال 2021

نویسنده پرفروش لئوناردو داوینچی و استیو جابز با روایتی «قانع‌کننده» (واشنگتن پست) بازمی‌گردد که چگونه جنیفر داودنا برنده جایزه نوبل و همکارانش انقلابی را به راه انداختند که به ما امکان می‌دهد بیماری‌ها را درمان کنیم، ویروس‌ها را دفع کنیم و سالم‌تر باشیم. نوزادان.

هنگامی که جنیفر دودنا در کلاس ششم بود، یک روز به خانه آمد و متوجه شد که پدرش جلد شومیز با عنوان مارپیچ دوگانه را روی تختش گذاشته است. او آن را کنار گذاشت، فکر می کرد یکی از آن داستان های پلیسی است که او عاشقش بود. وقتی در یک شنبه بارانی آن را خواند، متوجه شد که به نوعی حق با او بود. همانطور که او صفحات را با سرعت طی می کرد، شیفته درام شدید پشت رقابت برای کشف رمز زندگی شد. اگرچه مشاور دبیرستانش به دخترانش گفت که دانشمند نمی شوند، او تصمیم گرفت که این کار را انجام دهد.

او با اشتیاق به درک چگونگی کارکرد طبیعت و تبدیل اکتشافات به اختراعات، کمک کرد تا آنچه نویسنده کتاب، جیمز واتسون، به او گفت مهم‌ترین پیشرفت بیولوژیکی از زمان کشف ساختار DNA بود. او و همکارانش کنجکاوی طبیعت را به اختراعی تبدیل کردند که نسل بشر را متحول می کند: ابزاری با کاربری آسان که می تواند DNA را ویرایش کند. این کتاب که با نام CRISPR شناخته می شود، دنیای جدیدی از معجزات پزشکی و سوالات اخلاقی را باز کرد.

توسعه CRISPR و رقابت برای ایجاد واکسن برای ویروس کرونا، انتقال ما به انقلاب بزرگ نوآوری بعدی را تسریع خواهد کرد. نیم قرن گذشته عصر دیجیتال بوده است که بر پایه ریزتراشه، کامپیوتر و اینترنت استوار است. اکنون ما وارد یک انقلاب علوم زیستی می شویم. کودکانی که کدگذاری دیجیتال را مطالعه می کنند، افرادی که کد ژنتیکی را مطالعه می کنند، همراه خواهند شد.

آیا باید از قدرت های جدید هک تکامل خود استفاده کنیم تا کمتر در معرض ویروس ها قرار بگیریم؟ چه نعمت شگفت انگیزی خواهد بود! و در مورد پیشگیری از افسردگی چطور؟ هوم… آیا باید به والدین اجازه دهیم، در صورت توان مالی، قد یا عضلات یا ضریب هوشی فرزندانشان را افزایش دهند؟

پس از کمک به کشف کریسپر، دودنا در مبارزه با این مسائل اخلاقی پیشرو شد و با همکارش امانوئل شارپنتیه جایزه نوبل سال 2020 را از آن خود کرد. داستان او یک “داستان کارآگاهی جذاب” (اپرا دیلی) است که عمیق ترین شگفتی ها را در بر می گیرد. طبیعت، از خاستگاه حیات تا آینده گونه ما.

توضیحات تکمیلی

نویسنده

Walter Isaacson

شابک

: ‎ 978-1982115852

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

شومیز

نوع کاغذ

بالک

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما