51%

کتاب Leonardo da Vinci (بدون سانسور)

Original price was: 566000 تومان.Current price is: 280000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

کتاب Leonardo da Vinci اثر  Walter Isaacson

خرید کتاب Leonardo da Vinci متن کامل بدون حذفیات

پرفروش شماره 1 نیویورک تایمز از والتر ایزاکسون، لئوناردو داوینچی را در این بیوگرافی جدید هیجان انگیز زنده می کند که “مطالعه ای در خلاقیت است: چگونه آن را تعریف کنیم، چگونه به آن دست یابیم… مهمتر از همه، این یک داستان قدرتمند از یک داستان هیجان انگیز است. ذهن و زندگی» .

بر اساس هزاران صفحه از دفترچه‌های شگفت‌انگیز لئوناردو داوینچی و اکتشافات جدید در مورد زندگی و کار او، والتر ایزاکسون “به طرز ماهرانه‌ای یک لئوناردو صمیمی را آشکار می‌کند” (سانفرانسیسکو کرونیکل) در روایتی که هنر او را به علم او مرتبط می‌کند. او نشان می‌دهد که چگونه نبوغ لئوناردو بر اساس مهارت‌هایی است که می‌توانیم در خودمان تقویت کنیم، مانند کنجکاوی پرشور، مشاهده دقیق، و تخیل آنقدر بازیگوش که با فانتزی معاشقه می‌کند.

او دو تابلوی معروف تاریخ، شام آخر و مونالیزا را خلق کرد. او با علاقه ای که گاهی اوقات به وسواس تبدیل می شد، مطالعات ابتکاری در زمینه آناتومی، فسیل ها، پرندگان، قلب، ماشین های پرنده، گیاه شناسی، زمین شناسی و سلاح را دنبال کرد. او ریاضیات اپتیک را کاوش کرد، نشان داد که چگونه پرتوهای نور به قرنیه برخورد می کنند، و توهماتی از تغییر دیدگاه در شام آخر ایجاد کرد. توانایی او برای ایستادن در چهارراه علوم انسانی و علوم، که با نقاشی انسان ویترویی به نماد تبدیل شد، او را به خلاق ترین نابغه تاریخ تبدیل کرد.

در لئوناردو داوینچی “درخشنده” (جانور روزانه)، ایزاکسون توضیح می دهد که چگونه لذت لئوناردو از ترکیب احساسات متنوع، دستور نهایی خلاقیت باقی می ماند. به همین ترتیب، کمی ناسازگار بودن او را راحت می کند: نامشروع،   گیاهخوار، چپ دست، به راحتی حواسش پرت می شود و گاهی اوقات بدعت گذار. زندگی او باید اهمیت تخیل بودن و مانند شورشیان با استعداد در هر عصری را به ما یادآوری کند که متفاوت فکر کنیم. در اینجا، داوینچی «با تمام درخشش و عجیب‌وغریب خود در زندگی‌نامه جاه‌طلبانه جدید والتر آیزاکسون جان می‌گیرد… پرتره‌ای قوی و روشن‌فکر»

توضیحات تکمیلی

نویسنده

 Walter Isaacson

زبان

انگلیسی

قطع

رقعی

نوع جلد

سخت

نوع کاغذ

بالک

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما