30%

کتاب Woodwork: The Complete Step-by-step Manual

Original price was: 690000 تومان.Current price is: 480000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید کتاب Woodwork: The Complete Step-by-step Manual فروشگاه کتاب ملت

آیا می خواهید بر تکنیک های نجاری خود مسلط شوید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، DK شما را تحت پوشش قرار داده است!

معرفی Woodwork – راهنمای گام به گام برای تسلط بر تکنیک های کلیدی نجاری – از ابتدایی تا پیشرفته تر اتصالات چوبی، تکمیل، تراش چوب، و بازسازی مبلمان. کشف کنید که چگونه می توانید از همه ابزارهای ضروری نجاری، از جمله ابزارهای دستی، ابزارهای برقی و ماشین ابزار استفاده کنید. در مورد چوب ها آگاه شوید تا بتوانید چوب مناسب را برای کار انتخاب کنید – با پوشش بیش از 100 پروفیل چوب سخت و نرم! سپس، مهارت های خود را با 25 پروژه نجاری DIY، که دارای طرح ها و دستورالعمل های دقیق هستند و به ترتیب پیچیدگی مرتب شده اند، عملی کنید.

کتاب Woodwork: The Complete Step-by-step Manual

مستقیماً در این کتاب شگفت انگیز در مورد نجاری شیرجه بزنید تا کشف کنید:

– 25 پروژه برای انتخاب با دستورالعمل های گام به گام و عکس برای تمام تکنیک های برجسته.
– مشاوره و نکات برتر در مورد استفاده از طیف وسیعی از ابزارهای دستی، ابزار برقی و ماشین آلات نجاری

چه بخواهید یک تخته خردکن ساده یا قفسه شراب را به عنوان پروژه های کوچک آخر هفته بسازید، یا ایده های پیشرفته تری را در زمینه نجاری مانند صندوقچه کتانی، کمد یا صندلی امتحان کنید، این کتاب نجاری شامل طیف گسترده ای از صنایع دستی خلاقانه برای بزرگسالان است، بنابراین مهم نیست. سطح مهارت یا توانایی‌های شما، چیزی برای هرکسی برای کشف، یادگیری و ایجاد وجود دارد! یک جلد ضروری برای کسانی که تازه وارد کار چوب می شوند و می خواهند در مورد ابزارها و تکنیک های اساسی بیاموزند و به عنوان یک راهنمای مفید برای کارگران چوبی با تجربه که به دنبال تقویت مهارت های اصلی خود هستند و پروژه های مبلمان جاه طلبانه تر را آغاز می کنند، دو برابر شود.

کتاب Woodwork: The Complete Step-by-step Manual

Woodwork که توسط شرکت Worshipful of Carpenters معتبر است، یک دوره کامل نجاری مصور است که تمام مهارت ها و تکنیک های نجاری را که برای ایجاد اشیاء خوب و کاربردی در چوب های فرآوری شده نیاز دارید، در اختیار شما قرار می دهد.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما