50%

کتاب Easy Learning English Conversation Collins Dictionaries

ناموجود

متاسفانه موجودی این محصول به اتمام رسیده است

جهت اطلاع دقیق تر از وضعیت این محصول با ما تماس بگیرید

در انبار موجود نمی باشد

معرفی بررسی و نقد محصول

خرید کتاب Easy Learning English Conversation فروشگاه کتاب زبان ملت

 

کتاب Easy Learning English Conversation قابل اعتماد زبان آموزان انگلیسی برای یادگیری زبان روزمره است.
مکالمه زبان انگلیسی کالینز آسان یادگیری: کتاب 1 یک راهنمای منحصر به فرد برای برقراری ارتباط به زبان انگلیسی است. این به طور ویژه برای مبتدیانی طراحی شده است که می خواهند یاد بگیرند چگونه با موفقیت و با اعتماد به نفس در موقعیت های روزمره، در محل کار، یا هنگام مسافرت یا مطالعه ارتباط برقرار کنند.

کتاب Easy Learning English Conversation کتاب آموزش آسان مکالمه انگلیسی

متن شامل 14 واحد است که هر کدام بیانگر زبان مورد استفاده در موقعیت خاصی است. واحدهای موضوع محور نیاز زبان آموزان را در موقعیت های روزمره پوشش می دهند، اما همچنین زبان برای موقعیت های رسمی تر، مانند سمینار یا جلسه کاری را پوشش می دهند.

هر بخش شامل فهرستی از مفیدترین عبارات، با اطلاعاتی در مورد مکان و زمان استفاده از آنها، و نمونه کوتاهی از یک مکالمه است که به زبان آموز نشان می دهد که چگونه یک مکالمه معمولی به زبان انگلیسی جریان دارد.

یک حاوی تمام مکالمات کتاب است و به کاربر اجازه می دهد تا آنچه را که یاد گرفته است تمرین کند. علاوه بر این، این مکمل حاوی تمام عبارات روزمره و ساختارهای زبانی است که زبان آموزان باید به زبان انگلیسی طبیعی صحبت کنند، سازماندهی شده بر اساس عملکرد.

کتاب آموزش آسان مکالمه انگلیسی کتاب Easy Learning English Conversation

هر بخش همچنین حاوی واژه نامه ای از واژگان مفید است که Collins Easy Learning English Conversation: Book 1 را به منبعی ضروری برای دانش آموزانی تبدیل می کند که تازه شروع به یادگیری نحوه صحبت کردن به زبان انگلیسی کرده اند و می خواهند مطمئن شوند که می توانند با اطمینان ارتباط برقرار کنند.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما