41%

کتاب The Ancestors Tale داستان نیاکان (بدون سانسور)

Original price was: 580000 تومان.Current price is: 340000 تومان.

معرفی بررسی و نقد محصول

قیمت و خرید کتاب The Ancestors Tale داستان نیاکان

زیست شناس و متفکر مشهور ریچارد داوکینز گسترده ترین کار خود را در این نسخه اصلاح شده ارائه می دهد که نگاهی جامع به تکامل ارائه می دهد.

داستان داوکینز که بر اساس شکل داستان‌های کانتربری چاسر است، ما انسان‌های مدرن را به چهار میلیارد سال زندگی در سیاره‌مان می‌برد. با پیشرفت سفر زیارتی، ما در چهل “نقطه ملاقات” که در آن جد مشترکی پیدا می کنیم به موجودات دیگر می پیوندیم. گروه زائران با پیوستن ما ابتدا به پستانداران دیگر، و سپس به سایر پستانداران و به همین ترتیب به جمعیتی عظیم تبدیل می‌شوند.

خرید نسخه انگلیسی کتاب The Ancestors Tale بدون سانسور

رویکرد مبتکرانه و درخشان داوکینز به ما این امکان را می‌دهد که ارتباطات بین خود و سایر زندگی‌ها را به شیوه‌ای کاملاً جدید ببینیم. همچنین به او اجازه می‌دهد تا پرتوهای جدید و درخشانی را بر قانع‌کننده‌ترین جنبه‌های تاریخ و نظریه تکامل بتاباند: انتخاب جنسی، گونه‌زایی، تکامل همگرا، انقراض، ژنتیک، تکتونیک صفحه، پراکندگی جغرافیایی و غیره.

خرید کتاب The Ancestor’s Tale کتاب ملت

داستان اجداد در عین حال بررسی گسترده ای از آخرین، بهترین تفکر در مورد زیست شناسی و تاریخ شگفت انگیز زندگی بر روی زمین است. در اینجا داوکینز به ما نشان می‌دهد که چقدر قابل توجه هستیم، تاریخ ما چقدر شگفت‌انگیز است و رابطه ما با بقیه جهان زنده چقدر صمیمی است.

نظرات مشتریان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه ارسال کنند.

پیشنهاد چاپ و موجود کردن کتاب مورد علاقه شما